بازدید 6374
گزارش بازی

استقلال اززیرباران اهواز، سه امتیازازقعرجدول صیدکرد

استقلال با این پیروزی 18 امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد. استقلال خوزستان که کریم بوستانی را به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت می‌دید، با 4 امتیاز همچنان در انتهای جدول ایستاده است.
کد خبر: ۸۵۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶ 25 November 2018

در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌‌های استقلال و استقلال خوزستان از ساعت 17:35 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که شاگردان شفر با گل‌ روح‌الله باقری (28) به پیروزی یک بر صفر دست یافتند.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدحسین زاهدی‌فرد داور بازی در اواخر نیمه نخست، به دلیل شدت بارش باران، دستور توقف بازی را داد و پس از 5 دقیقه، بازی به جریان افتاد. استقلال با این پیروزی 18 امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد. استقلال خوزستان که کریم بوستانی را به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت می‌دید، با 4 امتیاز همچنان در انتهای جدول ایستاده است.

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، احمد آل‌نعمه، سیدساسان شیرمردی، ایوب کلانتری، رضا درویشی (79 - وحید نامداری)، وحید خشتان، ایمان مبعلی (47 - میثم کریمی)، مصطفی کیانی، مهرداد پورابوالقاسم، میثم شاه مکوندزاده و فرید امیری (46 - یونس دلفی).

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، فرشاد محمدی‌مهر، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی (89 - مارکوس نیومایر)، وریا غفوری، روح‌الله باقری (80 - طارق همام) و الحاجی گرو.

استقلال از زیرباران اهواز، سه امتیاز ازقعرجدول صیدکرد

لحظات حساس

 روح‌الله باقری می‌توانست در دقیقه ۱۶ شاگردان شفر را پیش بیاندازد اما ضربه این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

پس از آن نوبت اسماعیلی بود تا روی دروازه استقلال خوزستات خطرآفرین شود اما واکنش عالی گروسیان در مرحله اول و به بیرون زدن توپ در مرحله دوم، مانع از پیش افتادن استقلال در دقیقه ۱۸ شد.

حملات استقلال با فشار استقلالی‌ها پیگیر شد اما باز هم باقری موقعیت خوب گلزنی را در دقیقه ۲۳ از دست داد. 

یونس دلفی در دقیقه ۵۹ و در شلوغی محوطه جریمه با ضربه ای آکروباتیک دروازه مهدی رحمتی را تهدید کرد اما توپ او با اختلاف اندک به بیرون رفت.

سانتر وریا غفوری از جناح چپ به طور اتفاقی راه دروازه گروسیان را در پیش گرفت و با اختلاف اندک به بیرون رفت. استقلالی‌ها در ادامه سوار توپ و میدان شدند و چند موقعیت نصفه و نیمه خلق کردند که دارای قدرت لازم نبود.

در دقیقه ۷۶ الحاجی گرو از زاویه بسته دروازه گروسیان را تهدید کرد که این دروازه بان با یک دست توپ را از دوراه تیمش دور کرد.

در اواخر نیمه دوم، شوت فرشید باقری با واکنش بسیار خوب فرزین گروسیان راه به دروازه استقلال خوزستان نیافت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر