بازدید 36515
محمود صادقی در گفت وگو با «تابناک»؛

فروش نجومی صندلی‌های پزشکی در دانشگاه ها/ تخلفات بسیاری در خصوص پذیرش دانشجویان پزشکی گزارش شده است!

با تشدید بحران ارز در کشور در ماه های گذشته، خبری در خصوص انتقال برخی دانشجویان پزشکی خارج از کشور به دانشگاه‌های داخل، منتشر شد؛ اما این خبر در لابلای خبر‌های مربوط به تصویب CFT و FATF از نظر دور ماند و آنچنان که باید، مورد توجه رسانه ها و افکار عمومی قرار نگرفت.
کد خبر: ۸۵۴۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 24 November 2018

فوروش نجومی صندلی‌های پزشکی در دانشگاه ها/ تخلفات بسیاری در خصوص پذیرش دانشجویان پزشکی گزارش شده است!با تشدید بحران ارز در کشور در ماه های گذشته، خبری در خصوص انتقال برخی دانشجویان پزشکی خارج از کشور به دانشگاه‌های داخل، منتشر شد؛ اما این خبر در لابلای خبر‌های مربوط به تصویب CFT و FATF از نظر دور ماند و آنچنان که باید، مورد توجه رسانه ها و افکار عمومی قرار نگرفت.

به گزارش «تابناک»؛ در هما زمان خبر انتقال دانشجویان خارج از کشور به داخل با انتقادات برخی روبه رو شد و عده‌ای بر این باور بودند که هم اکنون با اوضاع به وجود آمده،عده ای از صاحب منصبان و توانگران،سعی دارند،فرزندان یا وابستگان خود را که برای تحصیل به خارج از کشور فرستاده بودند،به دانشگاه‌های تراز اول کشور منتقل کنند.

به باور این افراد، بیشتر این افراد کسانی هستند که نتوانسته بودند در ایران رتبه مناسبی در کنکور سراسری برای ورود به رشته‌های برتر به دست آورند. به همین دلیل به خارج از کشور رفته و در دانشگاه‌های سطح پایین مشغول به تحصیل شده اند و اکنون با ایجاد این شرایط، قصد دارند وارد سیستم دانشگاهی داخل کشور شوند.

با آغاز سال تحصیلی جدید و به رغم تکذیب مسئولان وزارت بهداشت در خصوص انتقال این افراد به دانشگاه‌های معتبر، اما برخی خبر‌ها از برگزاری تجمعات دانشجویی در بعضی از دانشگاه‌ها، از جمله دانشگاه شهید بهشتی در اعتراض به پذیرش این دست از افراد حکایت دارد.

هرچند این موضوع از سوی وزارت بهداشت به شدت رد شده و دلایل اعتراض‌ها را به موضوعات دیگر از جمله اعتراضات صنفی نسبت داده اند، با وجود این، اخبار رسیده حکایت از تخلفات سیستماتیک در این ماجرا دارد و علاوه بر جذب دانشجویان خارج از کشور در دانشگاه‌ها، ابعاد دیگری از ماجرا از جمله فروش صندلی‌های پزشکی توسط برخی شرکت‌ها و زیرمجموعه‌های وزارت بهداشت عیان شده است.

محمود صادقی، عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تابناک در این باره اظهار داشت: چند وقت پیش، موضوع نام نویسی دانشجویان پزشکی خارج از کشور در برخی رسانه‌های کشور علنی و البته با توضیحاتی که چندی پیش وزارت بهداشت داد، تا حدی شفاف سازی شده است؛ اما متأسفانه برخی مسئولان حتی از برخی اتفاقات رخ داده، بی خبرند و اگر ما تذکری در این باره به وزیر می‌دهیم، به معنی تخلف و عمدی بودن کار آنها نیست؛ خلاصه آنکه اتفاقاتی در زیر مجموعه‌های وزارت خانه رخ داده و یا در حال رخ دادن است که حتی وزرا نیز از بعضی از آن‌ها خبر ندارند.

وی گفت: ظاهرا یک جریان فسادی وجود دارد که صندلی‌های رشته‌های پزشکی را به فروش می‌رسانند و ما گزارش‌های ابتدایی در این باره داریم و می خواهیم وزارت بهداشت را نیز درگیر موضوع کنیم تا بتوانیم موضوع را برطرف نماییم.شاید دادن اطلاعات در این باره، با توجه به اینکه هنوز در مرحله تحقیق است، ادامه کار را با مشکل مواجه نماید، اما به هر حال فساد در سیستم وجود دارد.

وی در خصوص موضوع دانشجویان خارج از کشور و نام نویسی در دانشگاه‌های معتبر نیز گفت: آمار‌هایی که به ما داده اند، نشان می‌دهد، نام نویسی در دانشگاه‌های معتبر صورت نگرفته است؛ البته اعتراضاتی در برخی دانشگاه‌ها از جمله شهید بهشتی شده بود، که اعلام کردند، اعتراضات دلایل دیگری داشته است. به هر حال موضوع در کمیسیون آموزش مطرح شده و انتشار آن ممکن است افراد خاطی را هشیار کند. به همین دلیل، خیلی نباید این موضوع را رسانه‌ای کرد؛ اما به هر حال یک جریان سوئی در سیستم پذیرش در رشته‌های پزشکی وجود دارد که با مشارکت برخی مؤسسات آزاد، افراد با نفوذ را جذب دانشگاه‌ها می‌کنند.

وی در ادامه یادآور شد: ما گزارش‌هایی داریم که تخلفات گسترده‌ای در حال انجام است و فروش صندلی در این رشته وجود دارد، حتی گزارش‌ها نشان می‌دهد، با افزایش نرخ ارز، قیمت این کرسی‌ها نیز افزایش پیدا کرده و هر صندلی پزشکی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته این فروش صندلی مختص کسانی که از خارج بازگشته اند، نیست و به صورت کلی است؛ یعنی کسانی در داخل این مبالغ را به کمک برخی شرکت‌ها و به واسطه فساد در زیرمجموعه‌های وزارت بهداشت می گیرند و این کار‌ها را انجام می‌دهند. متأسفانه پس از افزایش نرخ ارز، زندگی برای افرادی که در خارج از ایران مشغول تحصیل بودند، سخت شد و طبیعی است، برای برگشت به کشور انگیزه ایجاد شود؛ اما اینکه گرایی از داخل به این افراد داده شود، مشخص نیست و ما هنوز در حال تحقیق در این باره هستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۶۶
وقتی تنها رشته‌ای که می تواند آینده فرد را تامین کند با حمایت وزیر پزشک، پزشکی باشد نتیجه آن همین است که می بینید. !
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| United States of America |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
علم بهتر است



یا ثروت؟
ابوذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
بهترین دلیل برای وقوع یک پدیده وقوع مثا آن است . با توجه به بیان حرفهای بی پایه از جانب جناب صادقی هیچ بعید نیست این حرفش نیز مثل سایر بیاناتش باشد . بنابراین ایشان بهتر است ابتدا ادله اش را در مراجع ذیصلاح ارائه دهد تا پس از اثبات آن را علنی نماید .
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
علم بهتر است، با ثروت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
شما تا پنجم ابتدایی سواد داشته باش ولی پولدار باش ببین همونایی که دکتری و کارشناسی ارشد دارند تا کمر واست خم میشند با پول میشه همه چی و همه کس رو خرید.
شایعه نیست و کاملا واقعیت دارد.به خود من هم پیشنهاد دادند ولی چون موافق نبودم به مرحله قیمت نرسید و نمیدانم هرصندلی چه قیمتی دارد ولی فکر کنم بنابه رشته قاعدتا باید متفاوت باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
همه چیزمون باید به هم بیادش دیگه.......خدای ناکرده و زبونم لال!!!!مبادا یه جا با مدیریت و قانون پیش بره!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
عزیز چطور شما رو پیدا کردند
سلام
خدا را شکر
که هر روز داستانهای جالبی میرسد که از عجایب دنیا می باشدو انرا به عجایب ۷ گانه اضافه کنید
اگر دریافتی پزشک نسبت به بقیه جامعه منطقی شود خود به خود این مشکلات حل خواهد شد. وقتی پزشک ۸۰ تا ۱۰۰ برابر یک کارگر کارانه می گیرید باید انتظار این وضعیت را داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
یک پزشک با چند سال سابقه حتی 100 برابر یک استاد تمام رشته های فنی مهندسی با 20-30 سابقه درامد دارد!!
فاتحه سواد و علم تو مملکت خونده شد.!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
نه پزشک دیگه پزشک است و نه مهندس هامون مهندس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
خیلی وقته خونده شده.....کجایی شما؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چندین بار اسمش رو نوشتم توی دانشگاه ازاد تبریز طرف بجای خودش یه نفر دیگر رو فرستاده کنکور داده والان پزشکی تبریز می خونه
متاسفانه برخلاف همه دنیا پزشکی در کشور ما تبدیل به مهر فروشی شده است ۹۰ درصدشان بی سواد هستند و از آن ۱۰ درصد باقیمانده با سواد متخصص ، باز ۹۰ درصدشان با چیزی به نام اخلاق انسانی بیگانه اند و تنها معدود و انگشت شمارند پزشکانی که متخصص و هستند و متعهد به اخلاق انسانی.تنها راه پایان دادن به این نابسامانی این است که فارغ التحصیلان پزشکی حداقل تا ۳۰ سال حقوق بگیر دولت باشند و پس از آن اجازه کار خصوصی داشته باشند.در صمن تقلب در همین کنکور داخلی هم برای وارد شدن به رشته پزشکی تا دلتان بخواهد وجود دارد فرزند فلان مقام کافی است فقط در کنکور ثبت نام کند بعد ناگهان سر از قبولی پزشکی در می آورد !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
درود بر پزشکا که جند بار جان من کارمند و اقواممو نجات داده اند خدایی !!
اگر در دفترچه کنکور براي رشته هاي مهم از جمله پزشکي توجه شود جدب دانشجور براي فلان دانشگاه معتبر 5 اي 8 نفر قيد شده در حاليکه در شروع سالتحصيلي در همان کلاس و رشته و دانشگاه کمتر از 40 نفر براي هر کلاس دانشجو ندارد يعني فروش سيستماتيک رشته هاي مهم پزشکي و دلال بازي البته محرز است اين فرآيند لاپوشاني مي شود توسط برخی نمايندگان -چون خودشان هم سهميه دارند پس صداشون در نمياد-.
وزیران پورشه سوار بهتر از این نمی شود
هر دم از این باغ بری میرسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
خیلی وقته عزیز.........خیلی وقته.......
این که کاری نداره. یک بار دیگه کارنامه کنکور پذیرفته شدگان پزشکی بررسی شود. تعدادشون هم که زیاد نیست. حداکثر 6000 نفرن. این همه آدم تو وزارتخونه بیکار نشسته، یک ماهه میشه آمارش رو در آورد.
این چه بلایی است که سر مملکت آوردیم . اصلا اعتقادات دینی که کمرنگ شده هیچ . لااقل عرق وطن دوستی کجا رفت . من بعنوان یک جبهه رفته و برادرشهیدبا آنکه هیچ مسئولیتی در این مملکت ندارم ودنبال هیچ منفعت شخصی نبوده ام بخدا از مردم کوچه وخیابان خجالت می کشم . هم از اینکه امروزه گلایه های مردم را میشنوم وهم از اینکه هنوز صدای دوستان وبرادر شهیدم در گوشم است که همه شان می گفتند برای دفاع ازوطن واسلام جبهه آمدیم انشالله جنگ تمام شود وچه ما باشیم وچه نباشیم ؛ مردم در کشوری آزاد وآباد ودر بهترین شرایط زندگی کنند؛ حداقل شاید آن موقع یاد ما بکنند وبگویند خدا بیامرزدشان که رفتند تا ما درآسایش زندگی کنیم . بابا بس کنید . بس کنید شمارا بخدا . خدا هم از وجود بندگانی چون برخی شرم دارد. به چی اعتقاد دارید تا بتوان شما راقسم د اد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
دوست و برادر من اول باید از همین تابناک شروع کرد
سلام
واقعاً مایه تأسف است که اعتبار پزشکی و علمی کشور و همچنین سلامتی مردم اینگونه با سود جویی آقایان مورد هجوم است.
مطلب جالبتر در تحلیل فوق است که فقط پذیرش این فروش صندلی در دانشگاه های بزرگ و به قول شما معتبر مورد توجه و نگرانی اعلام شده است!!!!
خروجی تمام دانشگاه ها در رشته پزشکی در این مملکت بعنوان پزشک مشغول بکار می شوندو .....
باید نظام بهداشت داشت تعداد پزشکان باید از شصت هزار به متوسط جهانی یعنی دویست هزار برسد تعداد دانشجویان پزشکی سه برابر شود تا به متوسط جهانی برسد و اینقدر نظام آموزش و کنکور را تحت تاثیر قرار ندهد . وضعیت دندانهای ایرانیها خیلی خراب است.راستی چرا با گردش مالی سلامت نظام درمانی درستی نداریم برخی پزشکان و بیماران از حداکثر امکانات استفاده میکنند برخی کم.مثلا انگلیس نزدیک یک ونیم میلیون نفر در نظام سلامتش درگیرند و همه دندانها بیمه اند.پرستاران غیر حرفه ای بیکارند.و تعدادشان کم و حقوقشان پایین.باید نظام سلامت ایران را درست کرد.
مملکت سرمایه داری سوسیالیستی جمهوری دمکراتیک اسلامی شده ! واقعا خیلی سخته بگوئیم به صورت واقعی الان بر اقتصاد ایران چه نظامی حاکمه .!!!
وزیران پورشه سوار بهتر از این نمی شود

دکتر جراح اگر پورشه سوار نشه کی میخوای بشه ؟ قصاب؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
وزیر. اون باید سوار بشه! توی آلمان صدراعظمش مثل سایر مردم زندگی میکنه!
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
وزیری که پورشه سوار بشه، درد مردم رو نمیفهمه! کی میخایید اینو بفهمید! اگه درک نمیکنید یک سری به نهج البلاغه و سخنان مولا علی در نامه مالک اشتر بزن!
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
فرق مسئول و بخصوص وزیر با دکتر جراح چیه؟؟؟
فرقش اینه که دکتر جراح تو این مملکت شده تاجر

ولی وزیر باید درد مردم رو هم علاوه بر جراح بودنش حس کنه!

امروزه که جای قصاب با پزشک عوض شده
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
آیا میدانستید درآمد پزشکان ایرانی بیشتر از درآمد پزشکان آمریکایی ، آلمانی و کانادایی است؟؟؟

آیا در همه ی شغل ها اینگونه است؟؟

پزشکی که با دلار داره حقوق میگیره با پزشکی که با ریال داره حقوق میگیره، درآمدش یکیه!

الله اکبر
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
توی کانادا خود پزشکا به بالا بودن حقوقشان اعتراض کردند و گفتند چطور ممکن است خقوق ما از معلمانی که ما را پرورش داده اند بیشتر باشد

به این میگن پزشک با وجدان
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
پزشکی در ایران = تجارت
نخیر موضوع گم نشد بیانیه دادند که پس از بررسی هیچگونه تخلفی صورت نگرفته است .
وقتی مردم به اخبار اعتماد دارند نتیجه اش میشود نادرست گفتن و باور کردن مردم .
خوبه چون سرمایه دار هستند خیلیا، بچه هاشونو حتی قبل سن قانونی میفرسن کالج بعدشم پزشکی با پول میخونن خارج تو روسیه و گرجستان و امثالهم و خیلیا هم پشت کنکور میمونن یا رشته ای که می خوان قبول نمیشن. خدایا فردا همینا میشن دکتر پز پولشونو به ماها میدن. نمیگن بابامون پولدار بود مارو فرستاد خوندیم میگن ما باهوشباهوش بودیم!! این ظلم نیست,؟؟؟؟
من حاضرم پول بدم پزشکی بخونم
پیش کی برم؟ کجا برم؟
عجب چیزایی میشنویم!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
ناصر خسرو
خدا پدرت را بیامرزه اقای صادقی .بقیه نماینده ها تو اسمانها زندگی میکنند.فقط میتونند حق بچه های درس خوان را به تنبلها ودرس نخونها به فرم قانونی اش مصوب کنند. اقا ما از این سازمان سنجش بخاطر تضییع حقوق بچه ام شاکی هستم اطلاعات کارنامه نهایی داوطلبان بسیار مبهم است واصلا ربطی به کارنامه اولیه که شامل رتبه ونمره است ندارد مثلا بچه من که رتبه 1400 اورده در پزشکی مثلا گرگان قبول نشده ولی شخص دیگری با رتبه 1620 درهمان محل قبول شده .به کارشناسان سازمان سنجش مراجعه می کنیم دلایل مبهم وغیر شفاف ارایه میدهند اقا ما به کجا باید مراجعه کنیم که حقمون را بگیریم
رتبه های 72000و71000و58000و49000و46000 فقط از شهر بابل در رشته پزشکی قبول شده اندحال بقیه شهرها بماندولی در همین شهر رتبه 1400 پزشکی قبول نشد قابل توجه سارما ن سنجش
درمیان دانشجویان ومتقاضیان پزشکی علاقه به حرفه وجود ندارد و ایشان غالبا با فشار خانواده برای درامد این رشته وارد میشوند. شیوه ارتباط شان با مردم شاهد این ماجراست.
چهار روز دیگر ، چه پزشکایی تو ایران طبابت می کنند !

فکر کن!

کسی که 500 میلیون داده ، حالا می خواد 500 میلیونو از مردم دربیاره!

خنده دار نیست، آینده دیدنی است
هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری می رسد
سلطان سکه
فروش صندلی پزشکی لااقل درسال گذشته در دانشگاه ازاد هم وجود داشته است با تمسک به آئین نامه تسهیلات فرزندان هیئت علمی، افرادی که هشتاد درصد نمره اخرین فرد را آورده بودند بصورت مشروط و بشرط کمکهای مالی از دامپزشکی به پزشکی تغییر رشته و انتقال دادند. مثلا کسی که تراز 7500 آورده است با کسی که تراز 9500 تا 10000 اورده سر یک کلاس نشانیده اند. لطفآ آ قای صادقی این موضوع را هم پیگیری کنند چون امسال هم تکرار می شود. لطفا به داد اموزش پزشکی، سلامت انسانها و جوانان این مملکت برسید.
پاسخ ها
Allianz
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
یک نمونه ش را خود بنده سراغ دارم. با سهمیه هیات علمی پدر دامپزشک را به پزشک ارتقا دادند. این گونه می شود که جان انسانها در این مملکت آلت دست عده ای دامپزشک خواهد شد.م
دامپزشکم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
تو رو خدا دیکه به دامپزشکا گیر ندین اونا به اندازه کافی مورد ظلم واقع شدن
شما برین ببینین کجای دنیا دریافتی یک پزشک هزاران برابر یک شخص دیگر است،‌بجز ایران ، آیا این پزشکان می توانند در خارج از کشور مثل کانادا و ... کار کنند؟ خیر!! چون باید سالها دوره ببیند،‌اینجا پوست ملت را دارند می گیرند و مسئولین هم در خواب ناز البته هوشیار از بعضی جنبه ها.....!!! واقعاٌ اگر این مجلس کارامد داره همین صادقی ه
وقتی در مقابل ناکارامدی بعضی از پزشکان نامحترم شما هاکه وکیل مردم به حساب می ایید سکوت میکنید همینه دیگه !
مافیای تجهیزات در وزارت بهداشت راهم بررسی کنید
همه موضوعات وتخلفات را این اقایان تحقیق وبررسی می کنند ولی در نهایت هیچ اتفاقی نمی افتد فقط حرفش را میزنند. مثل قضیه واردات خودرو های خارجی که همه را سر کار گذاشتند.مقصر اصلی تغییر وزارتخانه داده وهمین بلا رو سر وزارت رفاه میاره.
واسه همینه ته تهش پزشک نابلد وارد بازار کار جهانی میشه و موجب عقب ماندگی حوزه پزشکی کشور میشه و.....
آنچه در این چند سال به نام تحول سلامت به دست یک پزشک بسیار فقیر رخ داد این بود که بوجه مملکت صرف افزایش حقوق همکارانش شد هر فرد ایرانی برای یک سرما خوردگی ساده باید نزدیک ۱۰۰ هزار تومان خرج کند. پذیرش رشته های پول ساز محدود آن هم سفارشی با انواع اقسام امتیازات من درآوردی برای عدهای خاص نتیجه نهایی بچه های مردم درس خواندند یک عده پولدار و صاحب نفوذ وارد رشته پزشکی شدند الی برکت اله
صندلی دانشگاه فروشی، دستفروشی فروشی، دریا فروشی، خاک فروشی، آب فروشی، کوه فروشی، جنگل فروشی و...
ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد !
برای ملت ایران بن بست وجود ندارد !
بیماران فوت شده نه بعلت بیماری خاص و لاعلاج بلکه به دلایل و تشخیصهای اشتباه و سهل انگاری و پلهای تمام نشده ریزش کرده.....نشون دهنده این هست که این قضیه برمیگرده به سالیان سال قبل.......
کاملا درسته پسر من 4 سال قبل با رتبه 4100 کشوری در هیچ رشته پزشکی قبول نشد اما میان با رتبه های 4 رقمی پردیس مسزنند و 2 سال بعدش میان تهران - پول داشته باش همه بنده تو هستن
این حرف ها رو نزن تابناک بذار مردم کاسبیشون رو بکنند طرف پول داشته گرچه بعضا پول زیادی هم ندارند خانه ای یا زمینی می فروشند بچه را می فرستند هند با صد میلیون یک مدرک پزشکی میگیرند بعد هم یک عمر در رفاه زندگی می کنند حالا همان پول رو میخوان در ایران خرج کنند
این امر اگر اتفاق افتاده باشد بایستی توسط جناب صادقی و سایر نمایندگان وظیفه شناس پیگیری شود و افرادی که از این فعل خلاف سواستفاده کرده اند در هر مرحله ای از آموزش پزشکی باشند بایستی سریعا اخراج گردند و جریمه پولی هم شوند چون این افراد با جان انسانها سروکار دارند
بزرگترین مافیای ایران مافیای رشته پزشکی است گردش مالی ان در سال 100 هزار میلیارد معادل درامد نفت است
واین مبلغ هتگفت بین 60 هزار پزشک تقسیم می شود
این بزرگترین فساد تاریخ دنیاست
باید در تاریخ خیانت مجلسیان وکسانی که اختیار اموزش پزشکی تعرفه ها و تعداد پزشکان وتمام پست ومقام ها مدیریت ها ولابی ها را به پزشکان دادند
آنها نماینده مجلس
پزشکان ومسئولانی بودند که فرزندان و قوم وخویشان خود پزشک بودند
مرگ بر اشرافیت
رانتهای و مافیای وزارت بهداشت تو ایران از مافیای خودرو هم قوی تره
راه حلش انتخاب نمایندگانی جسور به مانند آقای صادقی ست.
در این کشور ثروتمند روزگاری هدف این بود که سوییس شویم اما به لطف بی کفایتی و بی لیاقتی الان نگرانیم جیبوتی و سومالی نشویم!!!!
معاون محترم اموزشی وزارت بهداشت می گویند کسی که از اول 2019 دانشگاه خارج از کشور پذیرش پزشکی گرفته نمی تواند تا پایان دوره به داخل منتقل شود
ما اینهمه پشت کنکور جون میکنیم برای موفقیت اما عده ای با پول راحت به موفقیت میرسن
پزشکان قلابی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر