بازدید 3783

اعلام آمادگی ۲۷تیم دانشجویی در مسابقات شطرنج قهرمانی دانشگاه آزاد

کد خبر: ۸۵۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 22 November 2018

رئیس انجمن شطرنج دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور از اعلام آمادگی ۲۷ تیم دانشجویی در رشته شطرنج مسابقات قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی خبرداد.

به گزارش آنا، حسن قاسم‌علی‌پور با بیان اینکه دانشگاه آزاد تهران جنوب دارای ۴۰هزار دانشجو فعال است؛ اظهارکرد: این دانشگاه در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارای ۸۰۰ دانشجو رشته تخصصی تربیت‌بدنی است.

این عضو هیات علمی دانشگاه آزاد تهران جنوب افزود: در این دانشگاه سالن‌های مجهز، زمین‌های روباز و سرپوشیده مجزا وجود دارد همچنین هر ترم ۴۵۰۰ الی ۵هزار دانشجو درس عمومی تربیت‌بدنی را می‌گذرانند.

وی با اشاره به سرانه ورزشی این دانشگاه گفت: سرانه ورزشی دانشگاه آزاد تهران جنوب در مقایسه با سرانه ورزشی دیگر دانشگاه‌ها از وضعیت خوبی برخوردار است و ۱۵ هزار متر فقط فضای ورزشی در این دانشگاه وجود دارد.

رئیس انجمن شطرنج دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور با بیان اینکه مسابقات قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی مسابقاتی است که هر ساله برگزار می‌شود؛ توضیح داد: امسال در مسابقات رشته شطرنج برای آقایان در واحد آشتیان و خانم‌ها در واحد بندرعباس برگزار می‌شود‌.

وی در ادامه تصریح کرد: در این مسابقات تا کنون ۱۵تیم برای آقایان و ۱۲ تیم خانم‌ها اعلام آمادگی در این رقابت‌ها کرده‌اند.

حسن قاسم‌علی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: استادان بزرگی در رشته‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد؛ ما از این ظرفیت‌های در مسابقات دانشگاهی استفاده می‌کنیم و در کنار این در تیم‌های دانشجویی و تیم‌های فدراسیون ورزش‌های دانشجویی و فیزو استفاده کنند و از این ظرفیت‌ها بهره ببرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها