بازدید 6089
لیگ ملتهای اروپا و صعود لاله های نارنجی

هلند، درخانه آلمان کامبک زد و فرانسه را جاگذاشت

شاگردان کومان که با فرانسه در امتیاز 7 مساوی شدند به دلیل غلبه در بازی رودررو مقابل فرانسه راهی مرحله بعد شدند و ژرمن ها با 2 امتیاز راهی سطح B شدند.
کد خبر: ۸۵۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹ 20 November 2018

تیم ملی فوتبال هلند در دیدار مقابل آلمان موفق شد کامبکی رویایی داشته باشد و با تساوی در خاک ژرمن ها راهی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ ملت‌های اروپا و از گروه A، آلمان در ورزشگاه گلزن کرشن از ساعت 23:15 میزبان هلند بود که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. این دیدار برای ژرمن‌ها تاثیری نداشت و آن‌ها پیش از این به سطح B سقوط کرده بودند. با این وجود لاله‌های نارنجی با پیروزی بر فرانسه امید فراوانی به صعود به نیمه نهایی داشتند.

شاگردان یواخیم لو بازی را خیلی خوب شروع کردند و توسط ورنر و سانه در دقایق 9 و 19 دو گل در نیمه اول به ثمر رساندند. در نیمه دوم هلند که چیزی برای از دست دادن نداشت عالی کرد و دو گل خورده را در دقایق پایانی توسط پرومس 85 و فان دایک 85 جبران کرد تا در نهایت با تساوی دو بر دو در خاک آلمان جواز صعود بگیرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. شاگردان کومان که با فرانسه در امتیاز 7 مساوی شدند به دلیل غلبه بر بازی رودررو مقابل فرانسه راهی مرحله بعد شدند و ژرمن ها با 2 امتیاز راهی سطح B شدند.

هلند، درخانه آلمان کامبک زد و فرانسه را جاگذاشت

شرح گل‌ها
آلمان ۱-۰ هلند؛ ورنر (۹): کروس در سمت چپ زمین توپ را گرنابری و او هم آن را به تیمو ورنر رساند تا این بازیکن پس از کنترل توپ، با ضربه والی خود توپ را به گوشه سمت چپ دروازه بفرستد.

آلمان ۲-۰ هلند؛ سانه (۲۰): پاس پشت دفاع کم نظیر تونی کروس توسط سانه کنترل و به سمت پای چپش هدایت شد تا این وینگر با شوت زمینی خود از بیرون محوطه جریمه که البته با برخورد به مدافع حریف تغییر مسیر هم داد، اختلاف را به دو گل افزایش دهد.

آلمان ۲-۱ هلند؛ پرومس (۸۵): تیم میزبان پس از سانتر بلیند در دفع توپ ناکام بود تا دی یونگ توپ سر درگم را در اختیار بگیرد و آن را به ده رون بسپارد؛ پاس این هافبک برای پرومس، با شوت پای راست وینگر سویا از پشت محوطه جریمه همراه شد تا دروازه نویر به زیبایی باز شود.

آلمان ۲-۲ هلند؛ فن دایک (۹۰): ارسال ویلهنا از سمت راست پس از اثر گذاری مدافع سفید پوش در تیر دورتر به فن دایک پیش تاخته رسید تا ضربه سر این بازیکن، همه چیز را مساوی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها