بازدید 3408

هیات داوران جشنواره عکس «نگاه به آینده»

محمود کلاری، حمید جبلی و مهدی آشنا، نخستین دوره جشنواره عکس «نگاه به آینده» را داوری می کنند.
کد خبر: ۸۵۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ 18 November 2018

محمود کلاری، حمید جبلی و مهدی آشنا، نخستین دوره جشنواره عکس «نگاه به آینده» را داوری می کنند.

به گزارش تابناک، این سه هنرمند صاحب سبک، با حضور در هیات داوران این جشنواره، آثار رسیده را پس از بررسی اولیه، داوری کرده و نفرات برگزیده را اعلام خواهندنمود.

محمود کلاری، متولد۱۳۳۰ در تهران عکاس، مدیر فیلم‌برداری، بازیگر و کارگردان ایرانی است. کلاری نزدیک به 100 عنوان فیلم سینمایی را به عنوان تصویربردار و یا مدیرتصویربرداری در کارنامه پربار خود دارد و دریافت جوایز بسیار عکاسی و فیلمبرداری از جشنواره های معتبر بین المللی، کلاری را از محدوده ایران فراتر برده است. محمود کلاری به عنوان مدرس عکاسی و فیلمبرداری در دانشگاه های مختلف، یکی از تکنیکی ترین داوران جشنواره های عکس و فیلم هم در ایران و هم در سایر کشورها شناخته شده است.

هیات داوران جشنواره عکس «نگاه به آینده»

حمید جبلّی، متولد ۱۳۳۷ در تهران، هنرمند نام آشنا در زمینه بازیگری، کارگردانی و فیلمنامه نویسی است. وجه دیگری از فعالیت حرفه ای حمید جبلی، عکاسی و برگزاری نمایشگاه عکس و نیز داوری در جشنواره های حرفه ای است. روحیه متواضع این هنرمند باعث شده تا اکثر مردم از این فعالیت ها بی خبر باشند اما نگاه تکنیکی و در عین حال لطیف حمید جبلی به عکس های هنرمندان جوان، او را به یکی از داوران صاحب سبک در این حوزه تبدیل کرده است.

مهدی آشنا، متولد 1361 تهران و عکاس تئاتر و سینما است. نزدیک به دو دهه حضور مستمر و پرکار در عکاسی از رویدادهای هنری مانند ده ها تئاتر و چندین فیلم سینمایی و کنسرت های موسیقی، او را به یکی از عکاسان صاحب سبک در حوزه فرهنگ و هنر ایران تبدیل کرده است. مهدی آشنا که به عنوان عضو اتاق فکر در چندین جشنواره هنری حضور داشته، در سال های اخیر در کسوت داوری جشنواره ها نیز خوش درخشیده و به یکی از اعضای موثر در داوری جشنواره های عکس در ایران تبدیل شده است.

جشنواره عکس «نگاه به آینده» با رویکرد انتقال نگاه و نظر جوانان و هنرمندان ایرانی به مفاهیم آینده نگرانه توسط بانک آینده برگزار می شود. موضوعات اعلام شده برای این دوره از جشنواره عبارتند از: بهداشت و سلامت، آموزش و تحصیل، توسعه پایدار، سفر و گردشگری داخلی، محیط زیست و کسب و کار. دریافت اثر در سایت این جشنواره به آدرس ba-festival.com از 20 آبان ماه 1397 آغاز شده و تا 20 آذرماه ادامه خواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر