بازدید 7421

عامل آزار و اذیت چند پسربچه در شوشتر دستگیر شد

کد خبر: ۸۵۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰ 16 November 2018

فردی که دست به آزار و اذیت چند پسر بچه زده و تصاویر آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع‌رسانی ناجا به ایسنا اعلام کرد، فرد سابقه‌داری که اقدام به آزار و اذیت چند پسر بچه کرده و تصاویر مربوط به آن را در فضای مجازی نیز منتشر کرده بود، هفته گذشته از سوی ماموران پلیس دستگیر شد.

علاوه بر این فرد دو همدست دیگرش نیز شناسایی و دستگیر شدند که هم‌اکنون برای تمامی این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و برای رسیدگی به دستگاه قضایی داده شده است.

مجرمان دستگیر شده اکنون در زندان هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۱
چرا اینقدر دیر ؟
چرا پس از افشای خبر در فضای مجازی ؟
چرا مجرم سابقه دار باید بیرون از زندان باشه ؟؟؟؟؟؟
این آزار و اذیت نیست تجاوزه
حالا؟ یعنی تا رسانه ای نشه تو شبکه هیا اجتماعی نزارن نمی رن دستگیرش کنن؟ اینکه نه مافیا بوده نه جاسوس یک کشور بزرگ بوده نه تشکیلات داشته یک رذل بی سر پا باید به سیزدن نفر تجاوز کنه عکس بزاره بعد دستگیر بشه؟ واقعا نیروی انتظامی و پلیس و اطلاعات باید اینقده منفعل باشن؟ مدام هم شبکه های اجتماعی فیلتر میشن اگه این شبکه ها نباشن گویا هیچ کس به وظیفه خودش عمل نمی کنه
این جور افراد باید اخته شوند.
عامل تجاوز نه اذیت و ازار ...........
فقط اعدام!
طبق سیره قضاوت حضرت علی(ع) باید گردن زده شود
تقصیر اون خانم هاییه که رفتن ورزشگاه !!! تابناک جان ! بیمار جنسی در هر جامعه ای وحود دارد . بیمار یعنی کسی که رفتار های جنسی نرمال ندارد با دیدن هر زنی تحریک می شود ، از کودکان سوء استفاده جنسی می کند . این اشخاص باید تحت درمان قرار بگیرند ، نه این که به خاطر وجود چنین اشخاصی زنان و کودکان خانه نشین شوند . آن ابلهی که در سیمای میلی زانوی زن را سانسور می کند آیا توانسته است جلوی جرایم جنسی را بگیرد ؟ آقایانی که ورزشگاه رفتن خانم ها تیغی در گلویشان شده ، کمی منطقی تر و با چشمان باز به مشکلات نگاه کنند .
اگه تو شبکه های اجتماعی پخش نمیشد اصلا کاری بهش نداشتنا
مجرمان دستگیر شده اکنون در زندان هستند.....عجب ..حالا اگه با وثیقه میشه ازادشون کنید !
واقعا جاي تاسف دارد. تجاوز بود نه آزار و اذيت. واقعا چرا همچنين أفراد سابقه داري ميتونند راحت و بدون هيچ ترسي اين كار هارو بكنند. ضعف قوه قضاييه و نيروي انتظامي كاملا مشهود است. به نظر إعدام در ملا عام يا در مقابل قربانيان حداقل كاري است كه ميتوان به همچنين حيواناتي كرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل