بازدید 10460

بازداشت راننده تانکر در تصادف رئیس تامین اجتماعی

کد خبر: ۸۵۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵ 15 November 2018

انتخاب نوشت: خودرو حامل «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور عصر امروز دچار حادثه شد و در این سانحه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور و عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی جان خود را از دست دادند.

خودرو حامل «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور عصر امروز دچار حادثه شد و بر اثر این سانحه سه نفر مصدوم شدند و به بیمارستان منتقل شدند.
در این سانحه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور و عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی جان خود را از دست دادند.
این تصادف در جریان بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان و در بریدگی شصت‎کلا اتفاق افتاده است.
بر این اساس یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز حامل مسئولان با کامیون حامل سوخت تصادف کرد که پنج مصدوم بر جای گذاشت. دو تن از مصدومان به‌صورت سرپایی و سه تن دیگر که از همراهان مسوولان وزارت رفاه بودند به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان انتقال یافتند.
گفتنی است به دلیل دیر رسیدن آمبولانس و نیروهای امدادی دو نفر از مصدومان این سانحه با ماشین تشریفات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گرگان به بیمارستان منتقل شدند.

رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: در جریان تصادف خودروی حامل رییس سازمان تامین اجتماعی با تانکر حمل سوخت در ورودی شهر گرگان که متاسفانه منجر به فوت نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و تاج الدینی معاون حقوقی این سازمان شد، راننده تانکر حمل سوخت بازداشت گردید.
هادی هاشمیان رییس کل دادگستری استان گلستان در گفتگو با میزان گفت: در جریان تصادف خودروی حامل رییس سازمان تامین اجتماعی با تانکر حمل سوخت در ورودی شهر گرگان که متاسفانه منجر به فوت نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و تاج الدینی معاون حقوقی این سازمان شد، راننده تانکر حمل سوخت بازداشت گردید.
وی افزود: پرونده قضایی تشکیل و در حال تحقیقات مقدماتی است.
رییس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: اجساد به پزشکی قانونی منتقل و اقدامات پزشکی قانونی انجام شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر