بازدید 7012
۲
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد:

۵ نفر از مرزبانان گروگان گرفته شده در میرجاوه آزاد شدند

نیروهای تروریستی خواهان آزادی تعدادی از نیروهای خود در کشور ما هستند؛ برای همین تمامی گروگانها را آزاد نکردند با این حال جمهوری اسلامی و دولت پاکستان ضمن رد درخواست‌های آنها تلاش‌های خود را برای آزادی تمامی گروگان‌های ایرانی دارند.
کد خبر: ۸۵۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ 15 November 2018
تخریب سازه‌های عمرانی، حاصل امضاء فروشی مهندسین خاکستری است/ واگذاری پروژه‌های عمرانی به سرمایه داران، نتیجه‌ای جز تحویل پروژه ضعیف و نا ایمن ندارد ندارد
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام آزادی ۵ مرزبان ایرانی در پاکستان گفت: امید زیادی به آزادی تمام گروگان‌ها داریم.

به گزارش «تابناک»، سردار جعفری در نشست با خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده برای آزادی ۲۵ نفر از کسانی که در میرجاوه به گروگان گرفته شده‌اند، گفت: تاکنون ۵ یا ۶ نفر آزاد شده‌اند و قرار است نیرو‌های پاکستانی آن‌ها را به کشورمان تحویل دهند.

وی ادامه داد: نیرو‌های تروریستی خواهان آزادی تعدادی از نیرو‌های خود در کشور ما هستند؛ برای همین تمامی گروگان‌ها را آزاد نکردند با این حال جمهوری اسلامی و دولت پاکستان ضمن رد درخواست‌های آن‌ها تلاش‌های خود را برای آزادی تمامی گروگان‌های ایرانی دارند.

وی تأکید کرد: این تلاش‌ها زمان بر است، اما نگران نباشید، چون به فضل خداوند متعال امید زیادی برای آزادی آن‌ها داریم.
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خوب هرچه زودتر مبادله ها انجام شود این ها هم به تدریج آزاد می شوند.
تکذیب شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل