بازدید 8095

کودک آزاری با دریل در زنجان

محمد محمدی‌قیداری مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: مادر و دختر نوجوان آسیب‌دیده تا زمان روشن شدن تکلیف، در خانه امن هستند.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 14 November 2018

ایسنا نوشت:محمد محمدی‌قیداری مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: مادر و دختر نوجوان آسیب‌دیده تا زمان روشن شدن تکلیف، در خانه امن هستند.

چندی پیش پدر خانواده‌ای در یکی از روستاهای خدابنده، به دلایلی نامعلوم دختر نوجوانش را مورد ضرب و شتم قرار داد و زانوی او را با دریل سوراخ کرد. این در حالی است که متاسفانه پدر خانواده بعد از چنین اقدامی، دختر نوجوان را به بیمارستان انتقال نمی‌دهد و او را با دردی آزاردهنده چند روز در خانه حبس می‌کند. اما همسایه‌ها صدای ناله‌ها و ضجه‌های این دختر دانش‌آموز را می‌شنوند او را در حالی که از درد به خود پیچیده بود، پیدا می‌کنند.

محمد محمدی‌قیداری در این رابطه، در خصوص اقدامات بهزیستی اظهار کرد: زمانی که دختر نوجوان از بیمارستان ترخیص شد، به همراه مادر و برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی با دستور دادستان به خانه امن زنجان منتقل شدند و در واقع مقرر است که تا زمان روشن شدن تکلیف در این مرکز نگهداری شوند.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر پدر خانواده در زندان به سر می‌برد و بهزیستی، احقاق حقوق دختر آسیب‌دیده را از طریق پزشکی قانونی پیگیری می‌کند. البته بهزیستی در وهله اول به دنبال روزنه‌ای می‌گردد تا بین پدر و سایر اعضای خانواده صلح برقرار کند و برای دست‌یابی به این منظور همه جوانب را بررسی می‌کند.

وی افزود: در صورت لزوم، پدر بعد از آزادی از زندان تحت مشاوره‌های تخصصی قرار گرفته و از نظر روحی ارزیابی می‌شود تا در صورت برقراری صلح و سازش با اعضای خانواده، جلوی مشاجرات و ضرب و شتم‌های احتمالی گرفته شود؛ در واقع این‌که از پدر تعهد گرفته شود و مادر و دختر به محل زندگی خود بازگردند تا حد زیادی بستگی به نوع برخورد پدر بعد از آزادی دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۴
مردم چي شدن لعنت به من و امثال من آدم حاضر نيست خون از دماغ كسي بياد بعد يارو با دخترش اينكار رو كرده اين آدم بدون محاكمه بايد اعدام بشه اعدام اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
تو و امثال تو به قول خودتون حاضر نیستید خون ار دماغ کسی بیاید!!!!! ولی به این راحتی حکم اعدام صادر میکنید. تو و امثال تو اگر قدرتی داشته باشید با این طرز فکر از امثال این یارو به مراتب خطرناک ترید.
به محض اینکه آزاد بشه و دختر موظف باشه باهاش زندگی کنه، میکشتش چون نه مشاور ها این کاره هستن و نه ...
آیا تعهد کتبی جلوی جنون آنی را میگیرد؟
اگر تکرار شد و خدای نکرده آسیب غیر قابل جبران وارد آمد ، آنوقت با تعهد چه میتوان کرد؟
واقعا قوانین ما در حوزه های پیشگیری بسیار ضعیف و ابتدایی هستند
چقدر وحشتناک حتی تصورش هم ترسناکه. لطفا تا مجازات این پدر این خبر رو پیگیری کنید.
امان از دست دشمنان خارجی!!!!!
اين پدر نيست شيطانه! خداوند نيز فرموده است كه زير هيچ سقفي با شيطان زندگي نكنيد! پس چطور دنبال صلح و دوستي با يك شيطان هستيد! اين دور تسلسل از كجا آمده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ملعون و از رحمت خدا دور است کسی که این کار را کرده است.
بعد از چنین جنایتی بهزیستی همچنان به دنبال برقراری صلح با پدر است؟ این آدم دیوانه مگر صلح هم میفهمد یعنی چی؟
من موندم چطور گفته میشه پدر همیشه خیر فرزندشو میخواد؟
خدایا. چرا اینقدر وحشی شده ایم؟
باید این پدر را اعدام کرد تا درس عبرتی برای سایرین شود
فقر وگرانی وبیکاری مردم را دیوانه کرده اگر این اقدام ریشه یابی بشه شکی نیست که یکی از این عوامل باعث چنین اقدامی شده
واقعا ترسناکه چطور یه پدر میتونه انقد وحشی و کثیف باشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها