بازدید 6220

ایهود باراک: درماندگی نتانیاهو کاملا آشکار شده

کد خبر: ۸۵۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲ 14 November 2018

«ایهود باراک» نخست وزیر و وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی سه شنبه شب در واکنش به اعلام آتش بس با غزه گفت: درماندگی بنیامین نتانیاهو کاملا آشکار شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، ایهود باراک با انتقاد شدید از اعلام آتش بس با نوار غزه گفت: درماندگی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کاملا آشکار شده است و آن گونه که اکنون میان تهدیدات و عمل آن ها شکاف وجود دارد نبوده است.

وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی اضافه کرد: در زبان می گویند که ماه حماس را 48 ساعته نابود می کنیم اما در عمل تسلیم حماس می شوند و ساکنان غلاف غزه را تنها می گذارند.

پیش از این «رام بن بارک» معاون سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) نیز در واکنش به درگیری میان نیروهای مقاومت فلسطینی و ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل در وضعیت بدی است.

درهمین حال«تزیپی لیونی» رهبر مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی گفت: آتش بس در غزه یک شکست امنیتی بزرگ است و به توانایی بازدارندگی اسرائیل به شدت آسیب رساند.

پیشتر نیز هزاران شهرک نشین در جنوب سرزمین های اشغالی علیه اعلام آتش بس میان نیروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

شامگاه یکشنبه گروهی از کماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی با خودرویی غیرنظامی وارد منطقه ای درشرق خان یونس شده و 'نوربرکه' از فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام را ترور کردند.

پس از لو رفتن عملیات، نیروهای مقاوت با نظامیان صهیونیست درگیر شدند. به دنبال این جنایت، جنگنده‌های ارتش صهیونیستی اقدام به پشتیبانی از نظامیان این رژیم کرده و شرق خان‌ یونس را بمباران کردند تا این نیروها بتوانند عقب‌ نشینی کنند. در نتیجه این بمباران‌ها شماری از مبارزان فلسطینی به شهادت رسیدند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در جریان این ناآرامی ها تاکنون، 11 فلسطینی شهید و 9 تن دیگر زخمی شده و همچنین 2 صهیونیست کشته و بیش از 50 تن دیگر زخمی شدند.

جنگنده‌ های رژیم صهیونیستی در جریان حملات خود ساختمان شبکه ماهواره‌ای 'الاقصی' وابسته به جنبش حماس، مقر گارد ساحلی غزه، مقرهای عملیاتی نیروهای مقاومت و برخی منازل شهروندان غزه را بمباران کردند.

در مقابل نیز گروه‌های مقاومت فلسطین شهرک‌ های موسوم به «غلاف غزه» را با ده‌ها موشک و خمپاره هدف قرار دادند.

مقاومت تأکید کرده است درصورتی‌ که بمباران مناطق مسکونی غزه ادامه یابد، شهرک‌ های صهیونیست ‌نشین 'اسدود' و 'بئر السبع' را هدف قرار می دهد.

در پی بروز تنش و تشدید درگیری مقامات بلندپایه برخی کشورها و جامعه جهانی خواستار خویشتن داری طرفین و توقف آتشباری مناطق مسکونی از سوی رژیم صهیونیستی شده اند و اقدامات خشونت بار تل آویو را محکوم کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر