بازدید 16206
۴

دلار به کانال12هزارتومان نزدیک شد

کد خبر: ۸۵۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ 13 November 2018

اقتصاد آنلاین نوشت: اعلام نرخ دلار در بازار آزاد طی چند هفته گذشته از سوی دولت ممنوع شده بود، اما امروز برخی سایت های خبری منتسب به دولت و حامی دولت نرخ دلار در بازار آزاد را که ظاهراً در حال کاهش است، اعلام کرده اند.بر اساس اعلام این سایتها، در روز سقوط قیمت سکه ، دلار نیز از مرز 13 هزار و 500 تومان پایین رفت و ساعت 4 بعدازظهر با قیمت 13 هزار و 450 تا ١٣ و ٢00 تومان معامله شد. این قیمت 400 تا ٦00 تومان کمتر از روز دوشنبه بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۴
تا دلاربه کانال سه هزارتومن حداقل برنگردد بازار واقتصاد ایرام رو به ورشکستگی وهرج ومرج خواهد رفت . ا
پس تحریم برار است با کاهش تورم دیگه؟
اوووووو. كاش زودتر ارتباط با سوئيفت قطع ميشد. كه زود تر ارزون مي شد. كاش بتونن بيشتر فشار بيارن تا قيمت ارز به همون 3400 تومان نه 1000 تومان نه همون 7 تومان برسه . واقعن دمشون گرم!!!ما چقدر فوي هستيم . دممون گرم.
لطفا در خصوص کاهش نرخ ارز با واقعیات جلو رویم و از جریان سازی و تبلیغ نادرست پرهیز کنیم در حال حاضر هرچند نرخ ارز نسبت به چند ماه گذشته دچار افت و کاهش شده ولی اینطور که بیان می فرمایند نزول نکرده است و گاها نیز افزایش مختصری پیدا و سپس کاهش داشته است. لذا در صورت ارائه اطلاعات نادرست همچون چوپان دروغ گو می شویم و اگر حقیقت را بیان کنیم کسی اعتماد نمی کند. و سخت می شود اعتماد و اطمینان مردم را باز گرداند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار