بازدید 5520
۳

۱۲ مصدوم و ۱ فوتی درواژگونی اتوبوس تهران - مشهد

کد خبر: ۸۵۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ 11 November 2018

رئیس مرکز کنترل وهماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیر تهران به مشهد ۱۲ نفر مصدوم و یک نفر فوت شد.

به گزارش مهر، حسن گودرزی صبح یکشنبه اظهار کرد: ساعت ۳ بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری تهران به مشهد در کیلومتر ۴۰ محور سبزوار به نیشابور واژگون شد.

وی افزود: در این حادثه دوازده نفر مصدوم شدند و یک تن نیز جان خود را از دست داد ومصدومین حادثه بلافاصله با همکاری اورژانس به بیمارستان امدادی سبزوار منتقل شدند.

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد:همچنین یک دستگاه تریلی نیز در ساعت ۲۰شب گذشته در کیلومتر ۳۰ محور خواف به قاین واژگون شد و پس از انجام عملیات رهاسازی ونجات توسط امدادگران هلال احمرمصدوم حادثه تحویل عوامل اورژانس شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اینهمه وارگونی اتوبوس و کامیون مینی بوس وانت ون ... خیلی عجیب است گویی زاننده اینهارا کسی عمدا چیز خوز ویا خودروها را دستکاری فنی می کنند تا چپ کنند متاسفانه پلیس هم چون به کسی جوابگو نیست در این کار فقط گزارش می دهد وجای هیچ نگرانی ندارد که جوابگوی اینهمه چپ شدن باشد
سلام . خبر تصادف اتوبوس و مرگ یک هموطن و مجروح شدن تعدادی دیگر، بسیار تاسف بار است. بنده سالها با اتوبوس در مسیر تهران مشهد رفت و امد کرده ام. علت اصلی تصادف در این مسیر، خستگی و خواب الودگی رانندگان اتوبوس هاست . من بارها در برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی پیامک داده ام و این نکته را متذکر شده ام که آقایان پلیس راه بدانید و هشیار باشید که اکثر موارد اتوبوس تهران مشهد را فقط یک نفر رانندگی می کند و راننده کمکی فقط ساعت را در دفتر چه خود به هنگام رسیدن به پاسگاه پلیس ثبت می کند و می خوابد. پیشنهاد می کنم پلیس راه این مساله را از مسافران اتوبوسها تحقفیق کند .
محور سبزه وار نیشابور 20 سال پیش جلوی چشمان ما در ساعت 11 شب یه اتوبوس چپه شد، بهش میگن جاده مرگ، ولی مسئولین انگار نه انگار
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل