بازدید 5127

سرلشکر جعفری: نظام سلطه فرومی ریزد

کد خبر: ۸۴۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴ 07 November 2018

ایرنا نوشت: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به سومین بزرگداشت مجاهدان در غربت گفت: مقاومت و ایستادگی ملت های مسلمان دوران نظام سلطه و شبکه صهیونیستی را فرومی ریزد.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری عصر چهارشنبه در پیامی به سومین بزرگداشت مجاهدان در غربت در دانشگاه دامغان در استان سمنان، تاکید کرد: این بزرگداشت سخن از مقام شامخ و روایت حدیث نام آوران و بلند آوازگانی است که اینک مشی و طریقشان در جهان، مروج حرکت و گفتمانی گشته که آرزوی تمام انبیاء و اولیاء در طول تاریخ بوده است، گفتمانی که با عمق راهبردی و تعیین کننده خود و علیرغم خواست قدرتهای استکبار، امت اسلامی را به سوی دروازه تمدن نوین اسلامی نوید بخشیده است.

وی در این پیام افزود: به حول و قوه الهی این نهضت عظیم مبتنی بر ایمان ، مقاومت و جهاد با غلبه بر سلطه گران جاهلیت ثانی می رود تا سنگرهای پوشالی ظلم و بیداد نمرودیان و فرعونیان دوران «نظام سلطه و شبکه صهیونیستی» فروریزد و آرمان «نجات محرومین و مستضعفان از بردگی نوین» را تحقق بخشد.

اهم اظهارات سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری به شرح زیر است:

 

*تاریخ سراسر افتخار شیعه هماره مزین به نام و یاد بزرگمردان حماسه آفرینی است که در امتداد خط عاشورا با سپردن دل و روح به حقیقت اسلام و مجاهدت های به هنگام و برافراشتن پرچم مقاومت و ایستادگی، جز به اعتلای اسلام ناب محمدی نیندیشند.

 

*بی شک این مهم ثمره جانفشانی و مجاهدتهای شهیدان والامقامی از مقاومت، همچون «مغنیه ها، حججی ها» و ایستادگی و صلابت مبارزان نستوهی همچون «شیخ بزرگوار زکزاکی» و هزاران مجاهد فی سبیل الله دیگری است که امروز، اسلام انقلابی را در هندسه نظام جهانی بر مدار فضیلت و سریر اقتدار نشانده اند.دلیر مردانی از جنس جهاد و شهادت که هیچگاه تعلقات و حصارهای مجازی و مرزهای جغرافیایی نتوانست مانع از انجام رسالت بزرگ و تاریخی شان شود.

* اینجانب ضمن تجلیل از مقام گرانقدر شهداء، جانبازان، اسراء و آزادگان سرافراز جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان اسلام، ایثار و فداکاری خانواده های معزز آنان را که اینکه رسالت ارزشمند ترویج مشی و سیره آن عزیزان را بر دوش دارند ارج نهاده و دست آنها را به پاس صبر و مجاهدتهای خاموششان می بوسم.

*از خداوند متعال تداوم راه عزت آفرین شهیدان را برای همگان در سایه سار توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و زعامت حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مسئلت دارم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان