بازدید 6505
سوژه

عضو مغضوب قلعه‌نویی، از هیات‌مدیره‌سپاهان استعفا داد

این مدیر قدیمی، روابط حسنه ای با امیر قلعه نویی نداشت و اختلافاتی که از زمان حضور کفعمی در ذوب آهن بین او و سرمربی فعلی زردها پیش آمد، باعث شد تا سرمربی سپاهان بعد از انتصاب وی غیرمستقیم گله گزاری کرده و تهدید به استعفا کند.
کد خبر: ۸۴۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 07 November 2018

خبرهایی که طی دو روز اخیر مبنی بر کناره گیری امیر قلعه نویی از سرمربیگری سپاهان، در برخی رسانه ها منتشر شده بود، بالاخره به استعفای عضو جدید هیات مدیره سپاهان منجر شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، حسین کفعمی که چندی پیش از سوی شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای حضور در هیات مدیره باشگاه سپاهان انتخاب شده بود، در اقدامی عجیب اما قابل انتظار انصراف خودش را از حضور در این مجموعه اعلام کرد.

در نامه انصراف حسین کفعمی که به عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نوشته شده، عواملی همچون حفظ آرامش سپاهان و ادامه روند رو به رشد تیم‌های ورزشی مدنظر قرار گرفته تا سپاهان همچون‌ گذشته بتواند شاهد کسب افتخار در میادین ملی و بین‌المللی باشد.

عضو مغضوب قلعه‌نویی، از هیات‌مدیره‌سپاهان استعفا داد

گفتنی است این مدیر قدیمی، روابط حسنه ای با امیر قلعه نویی نداشت و اختلافاتی که از زمان حضور کفعمی در ذوب آهن بین او و سرمربی فعلی زردها پیش آمد، باعث شد تا سرمربی سپاهان بعد از انتصاب وی غیرمستقیم گله گزاری کرده و تهدید به استعفا کند. حالا به نظر می رسد با این استعفا مشکل حل شده باشد و قلعه نویی، خطری بابت برکناری احتمالی اش در صورت نتیجه نگرفتن در سپاهان، از سوی هیات مدیره احساس نکند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها