بازدید 5422

مصدومیت ۶ نفر درپی ریزش مغازه بر اثر بارش باران

کد خبر: ۸۴۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸ 07 November 2018

مدیرعامل حمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به امدادرسانی به حادثه دیدگان در ریزش یک مغازه در برازجان گفت: در پی بارش باران‌ دردشتستان یک مغازه در برازجان ریزش کرد و ۶ نفر مصدوم شد.

به گزارش تسنیم، حسین درویشی با اشاره به آماده باش بودن امدادگران هلال احمر در استان بوشهر اظهار داشت: در پی استقرار سامانه بارشی در استان بوشهر امدادگران در بخش‌های جاده‌ای، دریایی، هوایی، کوهستان، زمینی و شهری به حالت آماده باش درآمدند و آماده رسیدگی به حادثه دیدگان شدند.

وی با اشاره به بارش باران همراه با رعد و برق در نقاط مختلف استان بوشهر افزود: در پی بارش باران به ویژه در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، دیلم و گناوه امدادگران به نقاط مختلف سرکشی می‌کنند تا به آسیب دیدگان کمک رسانی کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از عملیات آواربرداری در برازجان خبرداد و تصریح کرد: در پی شدت بارش باران‌ یک باب مغازه در شهر برازجان شهرستان دشتستان ریزش کرد که این حادثه شش مصدوم درپی داشت.

درویشی بیان کرد: عملیات آواربرداری و رها سازی مصدومان با حضور 3 تیم عملیاتی جستجو نجات شهرستان دشتستان بلافاصله از لحظه اطلاع در محل حادثه آغاز شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر دشتستان مصدومان را پس از نجات از زیر آوار با همکاری اورژانس به مرکز درمانی برازجان انتقال داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها