بازدید 27896
سلامت روانی عامل جنایت نبرد تأیید شد

اعترافات هولناک مرد بوکسور درباره قتل‌عام‌ خانوادگی

کد خبر: ۸۴۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 04 November 2018

سلامت روانی عامل جنایت خیابان نبرد که در جریان تحقیقات قضایی مدعی شد بعد از این جنایت 400 قرص خورده و با چاقو رگ دستانش را زده بود تا خودکشی کند دیروز از سوی کارشناسان پرشکی قانونی تایید شد.

به گزارش جام‌جم، سیروس 25 مهر امسال، دو دختر 17 و 19 ساله‌اش را همراه والدین همسرش را که مهمان خانه او در محله نبرد بودند، به قتل رساند. با گذشت چند هفته از این جنایت، دیروز کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند که عامل جنایت نبرد در زمان جنایت جنون نداشته و سلامت روانی‌اش تایید می‌شود.

از مرگ دخترانم ناراحتم

سیروس، عامل این جنایت هولناک در تحقیقات قضایی به بازپرس جنایی گفت: قتل والدین همسرم و دو دخترم- که هنوز از مرگشان ناراحتم -را قبول دارم. مربی ورزش بوکس هستم، خودرو معامله می‌کردم و سرمایه‌گذار در ساختمان‌سازی بودم. خانواده همسرم همیشه در زندگی‌مان دخالت می‌کردند و زنم هم دعواهایمان را برای آنها تعریف می‌کرد. همسرم با تشویق خودم همراه یکی از دخترانم دوره کونگ‌فو را گذرانده بود. حتی چندبار در دعواها او مرا کتک زد. این اختلافات باعث شد چهار سال قبل جدا شویم. بعد از چند روز دوباره سراغم آمد و گفت دوری بچه‌ها را نمی‌تواند تحمل کند و دوباره زندگی را از سر گرفتیم. این اواخر مدام زنم می‌گفت می‌خواهد برای همیشه برود و دخترانمان را هم می‌برد. یک هفته قبل از جنایت به من گفت می‌خواهد به انجمن اولیای مدرسه دختر نوجوانمان برود. دختر بزرگ‌ترم او را رساند اما زمانی که ‌دنبالش رفت متوجه شدیم قهر کرده و به خانه مادربزرگش رفته است. 30بار به تلفن همسرم زنگ زدم، حتی شب جنایت با گوشی پدرزنم زنگ زدم که جواب نداد.

وی ادامه داد: در مدت یک هفته‌ای که قهر بود، حدود 3000 پیامک برای همسرم ارسال کردم که برگردد، اما جواب نداد. آن شب قرار نبود جنایت رخ دهد. وسایلم را جمع کرده بودم تا به ویلایمان در عباس‌آباد مازندران بروم، اما یکدفعه تصمیم گرفتم با شیرموزی که 20 قرص بیهوشی در آن ریخته بودم، خودم و آنها را بکشم.

متهم افزود: چون 13 سال بود قرص اعصاب می‌خوردم آن قرص‌ها زیاد در من اثر نکرده بود. دو دخترم چون صبح زودبیدار می‌شدند، زودتر خوابیدند. پدرزنم خوابید اما مادرزنم به‌خاطر پادردش دیرتر خوابید. ساعت 23 و 30 دقیقه، انگار سیروس دیگری شده بودم، رفتم سراغ دو دخترم و هر دو را بعد از خفه کردن، با چاقو سر بریدم. حتی چند مشت به دختر کوچک‌ترم زدم تا راحت بمیرد و مثل دختر بزرگ‌ترم موقع مرگ سختی نبیند. آب خوردم و سمت اتاق‌نشیمن آمدم دیدم مادرزنم بیدار است، به او گفتم چرا نخوابیدی که رفت خوابید .

متهم به قتل گفت: رفتم پدرزنم را با چاقو سر بریدم و بعد با حمله به مادرزنم که تازه خوابیده بود او را هم کشتم. تا صبح بالای سر دخترانم بودم و گریه کردم. بوسیدمشان، موهایشان را با ادکلن و عطر شستم و بعدپتو رویشان انداختم. حدود 400 قرص خوردم و با چاقو رگ دستانم را زدم تا بمیرم، اما نشد .

متهم به بازداشتگاه پلیس آگاهی بازگشت تا به زودی صحنه جنایت را بازسازی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲۴
هقط خدا میدونه و خودت که کجا حق کسی را ناحق کردی که تاوانش اینجوری دامنتو گرفت و با دستهای خودت آتیش تو زندگیت انداخت. لیاقت زنده بودن را الحق که نداری.
اعدام در ملا عام! با تبليغات گسترده! لطفاً روز اعدام با پوشش ماجرا در سراسر ايران باشد!
نتیجه حرکت بر روی مسیر اشتباه.
از نظر کادی هیچ کم و کسری نداشتند. خونه زندگی و ماشین و ویلای شمال اما زندگی پوچی داشته اند که به سبب دوری از معنویت و خدا است.
بوکش و معاملات خودرو و ساختمان هم از ان کارهایی است که حلال نیست. کتک زدن مردم هم شد ورزش؟ انداختن ماشین یه مردم هم شد کار؟
نان حلال و زندگی با توجه به خدا برکت دارد گرچه زرق وبرق فیلم هایی مثل آئینه بغل را نداشته باشد. همین سازندگان آئینه بغل ها هم از عوامل انحراف فکری جوانها هستند.
فرهنگ خانواده‌های ایرانی عامل ازدواج نکردن دختران و پسران و اختلافات دیوانه‌وار خانوادگی، آخه وابستگی مثلاً عاطفی تا چه حد؟!!
بیچاره مقتولین بی گناه
مطابق قوانین حاکم در ایران، از آنجایی که این قاتل به عنوان پدر دخترانش ولی دم است و خودش از قصاص خودش گذشت می کند، بابت قتل دخترانش نمی تواند قصاص شود. تنها امکان قصاص برای او پافشاری ولی دم پدر و مادر همسرش است.
نیازی نیست خبر به این وحشتناکی رو بذارید
چون هیچ فایده ای برای آدمها و جامعه ندارد
لطفا حذفش کنید
چنين آدمي كه به بچه هاي خودش رحم نكرده به كس ديگه اي هم رحم نمي كنه بايد بميره
من می ترسم از اینکه این جور آدمها توی مملکت ما وجود دارند و بین اونها داریم زندگی می کنیم
حیف اسم پدر که روی موجودی مثل تو باشه.
فقط اعدام.... اعدام .
خیلی داستان قشنگی بود, ممنون.
سلامت روانی عامل جنایت خیابان نبرد دیروز از سوی کارشناسان پرشکی قانونی تایید شد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!یعنی چی؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی همچین جنایتی توسط یک آدم سالم انجام شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چه کسانی بررسی میکنن و به این نتیجه میرسن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
ۀدم بچه هاشو خفه کنه و با مشت بزنه که زجر نکشن و سرشونو ببره و...... اونوقت سلامت روان داشته موقع قتل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خدایا به دادمون نرررررس که حقمونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوستان زود قضاوت نکنید. کار این بابا قابل تئجیه نیست اما فقط دعا کنید تو زندگی تحت فشار قرار نگیرید.
سلام.مگه میشه یک انسان اینقدر سنگ دل باشه!!!!!!!!!!!!چیکار کردیم که اینطوی شدیم!!!!!
عجب ! یعنی ....نمی دانم چه بگویم ! فقط می توانم بگویم آن کس که خشمش را کنترل نکند این اتفاقات دور از ذهن نیست !
واااااااااااااااااااااااای
این یک کار عادی نبوده و کار یک آدم عادی نیست اعدام در ملا عام برای ترساندن و پیشگیری از جرم است در صورتی که این جرمی نیست که عمومیت داشته باشد یا کسی بخاطر ترس از اعدام ترکش کند. طرف قصد خودکشی داشته یعنی از مرگ نمی ترسیده!! در هر حال بعیده موقع ارتکاب جرم سلامت روانی داشته است.
البته قصد توجیه اینجنایت رو ندارم اما وقتی اموزشهای کنترل عصبانیت وجود نداره و زنها سنگدل تر میشن چه باید کرد ؟ وقتی میگه 3000 پیامک دادم و زنه جواب نداد یعنی چی؟؟ این زن نمیدونه مردش قرص اعصاب میخورده و مشکل روانی داره و باید ی کاری بکنه ؟؟؟
عجب ادمای پیدا میشن ای کاش بوجود نمیومدی دو دختر نو جوانت کشتی ادم دیوانه میشه
مردم بیمار
روانی بودن رو پزشکی قانونی تعریف کنه آدم از آدم بودن می ترسه... نمی فهمم مگه میشه آدم سالم اینقدر فجیع جنایت کنه بعد سالم باشه؟؟؟؟؟؟؟نمی فهمم!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار