بازدید 16318
۵

عذرخواهی رضا رشیدپور بابت تمسخر گوینده زن خبر

کد خبر: ۸۴۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 30 October 2018

رضا رشیدپور با انتشار متنی در توییتر بابت آیتم امروز برنامه «حالا خورشید» که به گوینده بخش خبری ساعت ۲۲ شبکه سه اختصاص داشت، عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، رضا رشیدپور در واکنش به انتقادها از یکی از بخش‌های برنامه امروز «حالا خورشید» در توییتی نوشت: «وقتی مخاطب برداشت توهین کند یعنی دقت کافی در کلام‌مان و یا رفتارمان نبوده است. حتی اگر نیت‌مان غیر از آن باشد. لازم است به صراحت از طرف خودم و گروه نویسندگان برنامه عذر خواهی کنم.»

برنامه «حالا خورشید» امروز در واکنش به انتقاد گوینده بخش خبری ساعت ۲۲ از به تعویق انداختن این بخش بابت پخش سریال، آیتمی را تهیه کرده بود که با واکنش های منفی روبه‌رو شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
ما عادت کردیم توهین می کنیم بعد اگر دیدیم خیلی سر و صدا ایجاد شده فکر می کنیم با یک عذرخواهی ساده همه چی تمام میشه. نه آقای رشیدپور !! اینطوری نیست. فردای قیامت برای ذره ذره اعمالمون بازخواست می شویم البته اگر اعتقادی به قیامت داشته باشیم ، به این مسئله فکر می کنیم. ولی چون اعتقادی نداریم خیلی راحت هر عملی که دلمان بخواهد انجام می دهیم. آقای رشیدپور !! میزان درست بودن یا غلط بودن هر عملی لزوما" به بازخوردی که از دیگران می گیریم ارتباط مستقیمی نداره و به رضایت خدا مربوط می شه.
یادش بخیر مادر بزرگم میگفت بعضی آدمها ذاتا یک طوری هستند که هر کاری دلشان خواست می کنند و بعد می گویند ببخشید و انتظار دارند که عذرشان پذیرفته گردد. از اینها دور بگرد پسرم.
کار این بیچاره هم شده هر روز عذرخواهی کردن!
روی آنتن باید معذرت خواهی کنی
واقعا هیچ کس مثل رئیس شبکه سوم توانای اینو نداشت که چنین بین کارمندان یک بخش اختلاف افکنی بکنه و با توجه به اینکه این اقا جبهه پایدارچی هستش تایید کننده ی این بحث که این جبهه در کشور هم اینچنین ایجاد تفرقه میکنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر