بازدید 38834

چرا پایان داستان «دلدادگان» عوض شد؟

کد خبر: ۸۴۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 27 October 2018

مشکلات فنی سریال دلدادگان و تغییر پایان‌بندی که گویا به دلیل حاضر نشدن یکی از بازیگران اتفاق افتاده است، تعدادی از مخاطبان این سریال را به واکنش و طرح انتقادهایی در فضای مجازی وادار کرد. در این میان نوک پیکان برخی انتقادها بار دیگر تلویزیون را هدف قرار داده و اینگونه عنوان کرده‌اند که صداوسیما پایان را تغییر داده است. این در حالی است که کارگردان سریال دلدادگان با ارائه توضیحاتی درباره پایان‌بندی این مجموعه، به برخی پرسش‌های مخاطبان پاسخ داده و تاکید کرده است که صداوسیما هیچ دخالتی و سانسوری در قسمت‌های پایانی نداشته است.

به گزارش ایسنا، همزمان با پایان سریال دلدادگان جمعی از مخاطبان این سریال در فضای مجازی انتقادهایی را درباره قسمت آخر مطرح کرده‌اند که پانته‌آ بهرام یکی از بازیگران مجموعه هم با آنان همراه شد. بهرام با ارسال پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، بخش‌هایی از سریال دلدادگان را به نمایش گذاشته و نوشته است: «پایان افسانه این نبود، اگر بدقولی صداوسیما نبود!!

افسانه برای نجات پسرش، توسط هاتف کشته می‌شد و...» او برای این مطلب از هشتگ مسائل مالی استفاده کرده است و گویا از این طریق سعی دارد مشکلات مالی صداوسیما را علت عدم حضورش در قسمت پایانی این سریال عنوان کند.

در پی انتشار این مطلب توسط بازیگر دلدادگان، منوچهر هادی (کارگردان) با تاکید بر اینکه صداوسیما حتی یک فریم از قسمت پایانی را تغییر نداده است، در عین حال برخی صحنه‌ها از جمله صحنه تصادف را به شرایط و خط قرمزهای تلویزیون نسبت داده است. او همچنین ادعای برخی مخاطبان درباره پایان باز دلدادگان را رد کرده است.

هادی در پاسخ به انتقاد پانته‌آ بهرام بدون نام بردن از وی خاطرنشان کرده است: یکی از بازیگران اصلی ما در فینال کار با ما همراه نشد که دلیل را تهیه کننده توضیح می‌دهد. بنابراین ما مجبور شدیم فیلمنامه را تغییر دهیم و در نبود ایشان بهترین فینالی که می‌شد نویسنده کار بنویسد و ما بگیریم همین بود.

ایرج محمدی تهیه کننده سریال دلدادگان هم با تاکید بر اینکه صداوسیما تغییری در پایان‌بندی نداده است در عین حال درباره مشکلات مالی اینگونه گفته است که به دلیل وسیع بودن پروداکشن، پرداخت‌ها کمی به مشکل برخورده بوده است. همه عوامل با این مشکلات ما را همراهی کردند جز یک بازیگر که در سکانس نهایی حاضر نشد.

بر اساس این گزارش ایسنا، آخرین قسمت از سریال دلدادگان شامگاه پنجشنبه سوم آبان ماه روی آنتن رفت. همچنین صداوسیما نشستی را با حضور عوامل این سریال فردا در مرکز همایش‌های این رسانه برگزار خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۵
آخرش رو خراب کردن
پروداکشن؟ این دیگه چیه؟!
مسخره نیست این همه مخاطب را 2 ماه سر کار بگذاری آخرش بخاط یه بازیگر سریال اونجور بچه گانه و مسخره تمام بشه ! حق میلیونها مخاطب که وقبشون تلف شده کی جواب میده خانم بهرام !!!؟ مگه به لحاظ حقوقی بازیگر متعهد به انجام قرادادش نیست !/ چطور یه بازیگر بخاطر مسائ لمالی یه سریال 60 قسمتی را که روی آنتن رسانه ملی است به بازی میگیرد !!؟ ضمن اینکه نصف درامد این سریال را باید بددن به آقای محمد اصفهانی که کلی آب بندیهای سریال را با صدای ایشان پوشش داه بودن !!!!!! کاش صدا وسیما درس عبرت بگیرد و منبعد اجازه چنین بازیهائی را به سازندگان فیلمها ندهد مردم توقع دارند رسانه ملی جلوی این بی احترامی را در حقشان بگیرد .
در طول فيلم و خصوصا قسمت پاياني به شعور بيننده بسيار توهين شده بود

ماشين گاز سوز در جنگ و زمان قبل از انقلاب تا اپارتمان هاي چند طبقه در جاده كردان كرج و از اين قبيل صحنه هاي افتضاح كه در شان داستان و فيلم پر مخاطبي همچون دلدادگان نبود.................
يكي از مشكلات اصلي كه دامنگير اين سريال همچون ساير سريال ها و مجموعه هاي تلويزيوني وارد بود اين كه بيننده و مخاطب مجددا دلزده از صرف زمان هايي شد كه براي ديدن اين فيلم حاضر شد اختصاص دهد. داستان سرايي كنوني كارگردان هم همچون همه سريال ها به يك نكته اشاره دارد: "توجيه "
بايد ديد كه هزينه هاي دريافتي براي اين سريال ها دست چه كساني هست و واقعا توضيح خواسته شود تا با احساسات بيننده بازي نشود. اين كه يك بازيگر آن هم پانته آ بهرامي حاضر مي شود كه چنين برخوردي را در شبكه اجتماعي بيان كند و ديگران نيز بگويند يك بازيگر به خاطر مسايل مالي آن را بازگو كرده است، موجب مي شود كه در كشورمان همانند سياسي بازي هميشگي در همه امور، سره از ناسره تشخيص داده نشود.چرا بايد صدا و سيما مجموعه اي كه به پايان نرسيده شروع كند و براي قسمت آخر كه همه منتظر نتيجه خوب براي حفظ كانون خانواده ها پاي تلويزيون نشسته اند تا استنتاج را براي فرزندان خود تحليل كنند بايد در فضاي ابهام به پايان برسانند. بايد رسانه ملي تا مادامي كه نتيجه سريال ها حاصل نشده از پخش كردن سريال ها و مجموعه ها جدا پرهيز كنند. همين امورات باعث شده روز به روز از تعداد بينندگان داخلي كاسته و متاسفانه به ماهواره پناه ببرند.
تهیه کنندگان این سریال برای فروش دقیقه ای این مجموعه به صداوسیما به هر ترفند نخ نماشده ای دست زدند. تعداد سکانس هایی که زنگ در خانه به صدا در می آمد و بازیگر از داخل منزل تا دم در حیاط به آهستگی حرکت می کرد و تصاویر برگشتی به همراه موزیک و سکانس های پایانی توهین آشکار به شعور مخاطب بود. حیف از پول بیت المالی که به عوامل این سریال پرداخت شود حیف. واقعا متاسفم. آب بستن به سریال تا این حد را باید در گینس ثبت کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
احسن
فيلم عليرغم سالهای طويل توليدادعايي 95 تا 97 بسيار آبکی وغير واقعی بود کودکی که اولياء آن در آتش سوزی مردن به عمو وخاله سپرده نشده و توسط مالک بزرگ شده و ....... توسط ماشين گرانقيمت چپ شده ( ترفند آقای هادی) و مثل اکثر سريال های ديگر خيلی آبکی تمام می شه
60 روز به میزان 45 دقیقه وقت میلیون ها مخاطب را گرفتین و اون وقت به همین راحتی به دلیل مسایل مالی خانم پانته آ بهرام در قسمت پایانی حاضر نمیشن که زمینه ساز یک پایان آبکی و ضعیف برای فیلم می شود!!! این است ارزش گذاشتن به مخاطب!!! خانم بهرام هم بد نبود کمی به این همه مخاطب احترام میذاشتن و کمی از خودگذشتگی می کردن و کار را اینطوری خراب نمی کردن!! من شخصا از وقتی که برای دیدن سریال گذاشتم پشیمان شدم و البته نه فقط برای قسمت پایان ضعیف.. بلکه برای کشدار کردن و وقت کشی و ضعف بازی گری برخی بازیگرها و بعضی جاها ضعف مفرط فیلم نامه و زیر سوال رفتن منطق اتفاقات و صرفا چون دیدن این سریال را شروع کرده بودم و وقت گذاشته بودم تا به انتها نگاه کردم.
والا بنظر من باید اون دوتا میمردن اخر سریال و اون پسره هم فرار میکرد از ایران. مثل واقعیت. اخرش تخیلی شد.
فیلم آبکی باید هم آبکی تمام شود
خیلی مزخرف تمام شد خوب شد فقط قسمت پایانی این سریال را دیدم ، ملت 50 قسمت نگاه میکنند و اینجوری فیلم تمام میشه
ما کم تو زندگی مشکل داریم باید سریالها و برنامه های تلویزیون هم بشوند غوز بالا غوز
اینهمه از آمریکایی ها و اروپایی ها از تکنولوژی وارد کردید یا کپی کردید خواهشا تمام کردن سریال را هم از اونا یاد بگیرید
حیف وقت.
این بازیگرها اگر قرارداد دارن باید باهاشون برخورد قانونی و قضایی بشه که در کارهای دیگه اینطوری ادا در نیارن و سریال رو به گند نکشن
شما ملت علافین که این سریال ها رو دنبال میکنین
وقتی بلدنسیتی فیلم بسازی برای چی کارگردانی میکنی پس چرافیلمهای راکی آخرش خوب تموم میشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار