بازدید 6211

ترامپ: در ارسال بسته‌های مواد منفجره من بیگناهم!

کد خبر: ۸۴۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۴ 27 October 2018

رئیس جمهور آمریکا ضمن اشاره به این نکته که فرستنده بسته های مشکوک و حاوی بمب لوله ای به آدرس تعدادی از منتقدان برجسته دموکرات از حامیان جمهوریخواه اوست، گفت که در این قضیه، بی گناه است.

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در تازه ترین اظهارات خود گفت در حالی که فرد متهم به ارسال بسته های پستی حاوی بمب لوله ای به آدرس شماری از منتقدان برجسته و دموکرات دولت کنونی آمریکا، از حامیان و طرفداران او بشمار می رود؛ وی در این قضیه، بی گناه است.

ترامپ که عازم یک گردهمایی سیاسی در ایالت کارولینای شمالی بود، گفت که وی با «باراک اوباما» رئیس جمهور پیشین آمریکا و یا هیچ یک از دریافت کنندگان این بسته های حاوی بمب لوله ای تماس نخواهد گرفت.

ترامپ در بخشی دیگر از سخنان خود با تکرار اتهامات علیه رسانه ها، مدعی شد که «رسانه ها بطور باورنکردنی نسبت به جمهوریخواهان، محافظه کاران و مطمئناً نسبت به وی با بی انصافی رفتار کرده اند».

گفتنی است که مأموران پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) پس از بررسی و آزمایش دی ان اِی و اثر انگشت برجای مانده بر روی بسته های حاوی مواد منفجره که به آدرس برخی از منتقدان دموکرات «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا ارسال شده بود، مردی ساکن ایالت فلوریدا را به اتهام ارسال این بسته ها دستگیر کردند.

«جف سشنز» دادستان کل آمریکا اعلام کرد که فرد مظنون با نام «سزار سایوک» به پنج جرم فدرال از جمله تهدید رئیس جمهور پیشین آمریکا متهم شده و در صورت اثبات جرم و گناهکار شناخته شدن، به ۴۸ سال زندان محکوم خواهد شد. جف سشنز در ادامه گفت: «ما یک چنین بی قانونی به ویژه خشونت سیاسی را تحمل نخواهیم کرد».

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان