بازدید 4630

جهاد دانشگاهی شریف نیروی امریه می‌گیرد

کد خبر: ۸۴۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 25 October 2018

برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی یک هفته گذشته در حوزه فناوری و آموزش با ما همراه باشید.

به گزارش دانشجو، حوزه فناوری و آموزش در این هفته با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه‌ای از آن‌ها را می‌توانید در ادامه مرور کنید.

قبولی امتحان جامع دکتری آزاد تا پایان سال اعتبار دارد

علیرضا رهایی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویانی که در امتحان جامع پذیرفته شدند، اما هنوز موفق به کسب نمره قبولی زبان نشده‌اند، اعتبار قبولی در امتحان جامع برای آن‌ها تا پایان امسال محفوظ است.

دانشگاه آزاد فعلا تکمیل ظرفیت برای کنکور ارشد ۹۷ ندارد

با توجه به سوالات متعدد داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد امسال درباره زمان برگزاری تکمیل ظرفیت به ویژه در دانشگاه آزاد اسلامی، خبرگزاری دانشجو ضمن پیگیری از مرکز سنجش پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاع داوطلبان می‌رساند که تاکنون زمانی برای تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام نشده است.

گفتنی است، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد درصورت تعیین شدن زمانی برای تکمیل ظرفیت ارشد ۹۷ اطلاعات تکمیلی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور تا ۶ آبان ماه

ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن ماه ۱۳۹۷ (نوبت نوزدهم) از یکشنبه ۲۹ مهرماه آغاز شد و کلیه متقاضیان می‌توانند تا یکشنبه ۶ آبان ۹۷ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش در این آزمون ثبت نام کنند.

فرصت انتخاب رشته مجدد برای داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد فراهم شد

آن دسته از داوطلبان ذخیره اعلام شده در ۱۱ مهر ماه که در مهلت تعیین شده نسبت به تکمیل فرم شماره ۱۵ اقدام کرده و در هیچ یک از اعلام نتایج قبلی موفق به پذیرش قطعی نشده اند، می‌توانند از روز دوشنبه ۷ آبان ماه تا چهارشنبه ۹ آبان ماه به سایت ثبت نام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مراجعه و نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند و نتایج قطعی این مرحله از انتخاب رشته پنج شنبه ۱۰ آبان ماه اعلام خواهد شد.

سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف نیروی امریه جذب می‌کند

سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف به منظور اجرای پروژه‌های پژوهشی خود نیروی امریه جذب می‌کند؛ لذا فارغ‌التحصیلان می‌توانند در رشته‌های «مهندسی مکانیک، مهندسی متالورژی، مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی صنایع» برای این امریه اقدام کنند.

جهاد دانشگاهی شریف نیروی امریه می‌گیرد / از افزایش مهلت اعتبار قبولی امتحان جامع دکتری تا اعلام زمان تکمیل ظرفیت ارشد آزاد


راه‌اندازی نسخه انگلیسی دانشگاه علوم پزشکی مجازی
سید ناصر استاد رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی مجازی با اعلام خبر راه‌اندازی نسخه انگلیسی دانشگاه مجازی اظهار کرد: در نسخه انگلیسی، برخی از دروس به صورت رایگان و بعضی به سفارش دانشگاه مبدا ارائه می‌شود.

«مدارس ویژه فناوری نانو» در دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی می‌شود

محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای ۷۰۰ مدرسه است، براساس مدل‌های جدید و با هماهنگی ستاد فناوری نانو قرار است در مدل هایی، مدرسه تکمیلی نانو در مجموعه سما ایجاد شود.

تبدیل وضعیت تعدادی از اعضای هیات علمی در دانشگاه پیام نور

عزت الله کردمیرزا دبیر هیات اجرایی جذب اعضای علمی دانشگاه پیام نور گفت: با عنایت به وجود شاخص‌های مصوب مراجع ذیصلاح تاکنون تائیدیه عضویت هیات علمی تعدادی از اعضای علمی با مدرک کارشناسی ارشد به پیمانی نیز اخذ و احکام پیمانی قطعی آن‌ها صادر شده است.

مهلت فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد تمدید شد

باتوجه به اضافه شدن تعدادی از اعلام نیاز‌ها پس از شروع فراخوان و پیگیری برخی واحد‌های دانشگاهی مهلت ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز ۷ آبان ماه تمدید شد.

این فراخوان برای جذب اعضای هیات علمی در رشته‌های علوم پزشکی و غیر پزشکی اعلام شده است. متقاضیان برای ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد باید به سامانه sajed.iau.ir مراجعه کنند.

بانک سئوال در مرکز سنجش پزشکی راه اندازی شد

آبتین حیدرزاده رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از راه اندازی بانک سئوال خبر داد و گفت: تمامی استادان کشور می‌توانند از این بانک سئوال تهیه کنند و یا به آن سوال ارائه بدهند.

گسترش همکاری دانشکده ادبیات دانشگاه شهیدبهشتی با بنیاد علم ایران

سیدحسن صدوق سرپرست دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه همکاری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران با دانشکده ادبیات و علوم انسانی در شرف آغاز است، مظلومیت حوزه‌های علوم انسانی را یادآور شد و تاکید کرد: نقش فرهنگ در به ثمر رسیدن درست دستاورد‌های علوم پایه و مهندسی غیرقابل انکار است، ضمن آنکه این علوم در شناسایی آسیب‌های اجتماعی نیز نقش دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل