بازدید 4599
۱

دانشگاه آزاد فعلا تکمیل ظرفیت برای کنکور ارشد ۹۷ ندارد

کد خبر: ۸۴۵۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 24 October 2018

طی پیگیری‌های خبرگزاری دانشجو از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مشخص شد که درحال حاضر زمانی برای تکمیل ظرفیت کنکور ارشد ۹۷ تعیین نشده است.

به گزارش دانشجو، معمولا دانشگاه‌هایی که ظرفیت پذیرش آن‌ها در یکسری از رشته‌ها در زمان انتخاب رشته اولیه کنکور تکمیل نشده باشد، زمانی را برای تکمیل ظرفیت صندلی‌های خالی تعیین می‌کنند. از این رو تمامی دانشگاه‌های دولتی روزانه و شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی، مجازی و خودگردان در صورتی که در برخی رشته محل‌ها ظرفیت خالی داشته باشند اقدام به تکمیل ظرفیت در آن رشته محل خواهند کرد.

امسال مطابق با مصوبات جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، آزمون سراسری ۹۷ مرحله تکمیل ظرفیت نداشت و این مسئله قبل از زمان انتخاب رشته به کلیه داوطلبان اطلاع‌رسانی شد تا در گزینش رشته‌محل‌های خود دقت لازم را داشته باشند.

با توجه به سوالات متعدد داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد امسال درباره زمان برگزاری تکمیل ظرفیت به ویژه در دانشگاه آزاد اسلامی، خبرگزاری دانشجو ضمن پیگیری از مرکز سنجش پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاع داوطلبان می‌رساند که تاکنون زمانی برای تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام نشده است.

گفتنی است، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد درصورت تعیین شدن زمانی برای تکمیل ظرفیت ارشد ۹۷ اطلاعات تکمیلی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام. امید است هرچه زودتر این زمان هم توسط سازمان سنجش کشور برای تکمیل شدن ظرفیتهای خالی ارشد دانشگاه های دولتی و غیر انتفاعی و هم برای دانشگاه آزاد اعلام شود تا از بلا تکلیفی در بیایند عده ای زیادی از ذاوطلبان که به نوعی مشکل انتخاب واحد یا دیگر شرایط را داشته اند.
از تمامی دست اندر کاران خواستار رسیدگی فوری به این معضل که گروه بسیار کثیری از افراد و خانواده ها را درگیر کرده است را حل نمایند. متشکرم.
تابناک عزیز لطفا اطلاع رسانی کن .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار