بازدید 37941
۳

فردی که با لباس خاشقچی از کنسولگری خارج شد

شبکه «سی‌ان‌ان» به نقل از یک مقام ارشد ترکیه‌ای، هویت یکی از اعضای تیم 15 نفره اعزامی از ریاض برای قتل «جمال خاشقچی» را منتشر کرد، فردی که بعد از مرگ این روزنامه‌نگار لباس‌هایش را پوشیده و کنسولگری را ترک کرده است.
کد خبر: ۸۴۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ 22 October 2018

یک منبع ترکیه‌ای در مصاحبه با رسانه آمریکایی هویت فردی که بعد از قتل «جمال خاشقچی» با لباس‌های او از کنسولگری ریاض در استانبول خارج شد را افشا کرده است.

به گزارش فارس، یک منبع خبری ترکیه‌ای در کفت‌و‌گو با رسانه آمریکایی هویت فرد اعزامی ریاض به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول را که با لباس «جمال خاشقچی» از کنسولگری خارج شد، فاش کرد.

شبکه «سی‌ان‌ان» در گزارشی اختصاصی به نقل از یک مقام ارشد ترکیه‌ای، هویت یکی از اعضای تیم 15 نفره اعزامی از ریاض برای قتل «جمال خاشقچی» را منتشر کرد، فردی که بعد از مرگ این روزنامه‌نگار لباس‌هایش را پوشیده و کنسولگری را ترک کرده است.

«مصطفی المدنی» نیروی اعزامی از ریاض که با لباس خاشقچی از کنسولگری خارج شد

این شبکه تصاویر دوربین‌های مدار بسته از «مصطفی المدنی» یکی از اعضای تیم 15 نفره ترور اعزامی ریاض به استانبول ترکیه را منتشر کرده است، کسی که بعد از قتل خاشقچی به منظور گمراه کردن افراد درباره خروج او از کنسولگری، لباس‌های این روزنامه‌نگار را پوشیده و با گریم خود را شبیه به خاشقچی کرده بود.

تیم اعزامی عربستان سعودی دوم اکتبر (10 مهر) در روز قتل «جمال خاشقچی» به کنسولگری ریاض در استانبول رفتند و این روزنامه‌نگار منتقد را کشتند.

این شبکه گزارش داد: «این تصاویر که به صورت اختصاصی در اختیار سی‌ان‌ان قرار گرفته، بخشی از تحقیق‌های دولت ترکیه است و نشان می‌دهد، یک مرد با لباس‌های خاشقچی، یک ریش مصنوعی و عینک از در پشتی کنسولگری خارج می‌شود».

در بخشی از تصاویری که در اختیار این شبکه آمریکایی قرار داده شده، «مصطفی المدنی» چند ساعت بعد از قتل خاشقچی در اطراف مسجد سلطان احمد در استانبول دیده می‌شود.

«مصطفی المدنی» در اطراف مسجد سلطان احمد

 

برای خواندن خبرها و تحلیل های دیگر درباره سوژه روز تابناک مسأله جمال خاشقچی اینجا را کلیک کنید

 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۳
يادش رفته بوده كفش هاش رو عوض كنه با كفش اسپرت قدم ميزده
سیستم اطلاعاتی ترکیه شاهکار کرد
این پرونده از حالت جنایی خارج و وارد مرحله کمدی درام می شود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر