بازدید 3676

دو نرخی شدن سوخت فعلا اجرا نمی شود

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس می گوید در این کمیسیون برای بررسی راهکارهای کاهش مصرف سوخت تشکیل شد.
کد خبر: ۸۴۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ 22 October 2018

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس می گوید در این کمیسیون برای بررسی راهکارهای کاهش مصرف سوخت تشکیل شد.

اسدالله قره خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص سهمیه بندی سوخت اظهار داشت: در نشست کمیسیون انرژی از مرکز پژوهش ها و انجمن نفت دعوت شد تا مطالعه ای بر روی چگونگی کاهش مصرف سوخت و جلوگیری از قاچاق بنزین به عمل بیاید.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی با بیان اینکه در روزهای اخیر میزان قاچاق سوخت افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: در این نشست گزارش هایی در رابطه به مصرف سوخت، کنترل مصرف و اقداماتی که در گذشته از طریق کارت سوخت اعمال شده بود ارائه شد، همچنین مروری بر تجریبات در زمان هدفمندی یارانه ها شد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس دهم شورای اسلامی عنوان کرد: نقطه نظرات ارائه شد اما هنوز به نتیجه ای برای اجرا نرسیدیم وبیشتر پیشنهادات مطرح شد، از این روی قرار شد کمیته ای در کمیسیون انرژی تشکیل شود تا راهکارهای مختلف بررسی شود و در صورتی که به جمع بندی و تصمیمات فوری رسیدیم آن را به اطلاع شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه برسانیم.

وی تاکید کرد: بنابراین تا زمانی که کمیته نظرات خود را به شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه اعلام نکند سهمیه بندی سوخت اجرایی نمی شود، حتی موضوع دو نرخی شدن سوخت بعد از اربعین نیز صحت ندارد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: هدف ما کاهش مصرف سوخت و جلوگیری از قاچاق است و برای رسیدن به این دو هدف با چه مکانیزمی صورت می گیرد بحث دیگری است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار