بازدید 5603

وزیر پیشنهادی راه برنامه‌های خود را تشریح کرد

کد خبر: ۸۴۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱ 21 October 2018

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حضور محمد اسلامی گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت راه و شهرسازی و تشریح برنامه هایش در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

شهرام کوسه غراوی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، بیان کرد: در جلسه امروز محمد اسلامی که گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت راه و شهرسازی هستند حضور یافتند و برنامه های خود را در حوزه های مختلف شرح دادند.

وی در ادامه با بیان اینکه ایشان تا به امروز بیشتر در حوزه های دفاعی فعالیت داشتند و فارغ التحصیل رشته عمران هستند، تصریح کرد: ایشان از برنامه های خود در حوزه ریل و راه گفتند. نمایندگان نیز سوالات خود را مطرح کردند. سوالات نمایندگان حول این محور بود که در وضعیت فعلی چه برنامه هایی را می توان اجرایی کرد و اینکه با آمدن ایشان مسیر وزارت به چه سمتی حرکت خواهد کرد و قول هایی که ایشان دادند چقدر عملیاتی است. با توجه به اینکه بخش ضعیف وزارت راه و شهرسازی، مسکن است چه برنامه هایی اندیشیده شده است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: خیلی از دوستان آقای اسلامی را می شناسند و نظرشان نسبت به ایشان مثبت بود ولی افرادی بودند که نسبت به برنامه های ایشان انتقاد داشتند.

نماینده مردم مینو دشت در مجلس با بیان اینکه قرار شد در جلسه ای دیگر ایشان به تمامی سوالات پاسخ دهد، گفت: رویکرد کلی در کمیسیون نسبت به آقای اسلامی مثبت بود اما اینکه در صحن علنی نمایندگان چه رویکردی خواهند داشت بحثی جداست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان