بازدید 6127

یزدانی، هادی و یخکشی در یکقدمی برنز جهان

امشب محمدباقر یخکشی، حسن یزدانی و پرویز هادی به ترتیب در اوزان 61، 86 و 125 کیلوگرم برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان خود می روند.
کد خبر: ۸۴۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ 21 October 2018

نماینده سرشناس وزن ۸۶ کیلوگرم ایران با کسب دومین پیروزی در گروه بازنده‌ها، راهی دیدار رده‌بندی کشتی آزاد قهرمانی جهان شد و برای کسب مدال برنز به روی تشک خواهد رفت.به این ترتیب تیم ایران در چهار وزن نخست سه شانس برنز در اختیار دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های ۴ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان در مجارستان، حسن یزدانی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک که روز گذشته برابر دیوید تیلور آمریکایی شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت، در دومین دیدار خود در این مرحله مقابل کوئرالتا از کوبا و دارنده مدال نقره پان آمریکن به روی تشک رفت و در پایان در کمتر از ۴ دقیقه با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد تا امشب(یکشنبه) برای کسب مدال برنز جهان به مصاف دارن کوروگلیف قهرمان اروپا از روسیه برود. وی پیش از این در اولین مبارزه اش در گروه بازنده‌هابه مصاف حاجی رجب‌اف از بلاروس رفت و در پایان در همان تایم نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد.

یزدانی، هادی و یخکشی در یکقدمی برنز جهان

باقر یخکشی کشتی گیر جوان ایران هم که نخستین تجربه مسابقات جهانی را پشت سر می گذارد موفق شد با برتری در گروه بازنده ها به دیدار رده بندی راه یابد تا شانس های برنز ایران به سه افزایش یابد. پیش از این دو کشتی گیر ایران، پرویز هادی نیز به دیدار رده بندی راه یافته است ، وی امروز در این دیدار با آنزور خیزریف از روسیه کشتی می گیرد. امشب می تواند سه برنز برای کشتی آزاد ایران در پی داشته باشد. 

بدین ترتیب امشب محمدباقر یخکشی، حسن یزدانی و پرویز هادی به ترتیب در اوزان 61، 86 و 125 کیلوگرم برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان خود می روند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار