بازدید 27838
۸
وزیر دادگستری عربستان:

خاشقچی در خاک عربستان کشته شده است

وزیر دادگستری عربستان اعلام کرد که جمال خاشقجی نویسنده منتقد سعودی در خاک این کشور کشته شده است و پرونده خاشقجی بعد از کامل شدن به دستگاه قضایی ارجاع داده می‌شود.
کد خبر: ۸۴۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳ 20 October 2018

وزیر دادگستری عربستان اعلام کرد که جمال خاشقجی نویسنده منتقد سعودی در خاک این کشور کشته شده است و پرونده خاشقجی بعد از کامل شدن به دستگاه قضایی ارجاع داده می‌شود.

به گزارش فارس؛ خبرگزاری رویترز به نقل از ولید بن محمد بن صالح الصمعانی وزیر دادگستری عربستان اعلام کرد که جمال خاشقجی نویسنده منتقد سعودی در خاک این کشور کشته شده است.

وی افزود که پرونده خاشقجی بعد از کامل شدن به دستگاه قضایی ارجاع داده می‌شود.

جمال خاشقجی از 10 مهرماه برای گرفتن مدارک گواهی ازدواج وارد کنسولگری عربستان سعودی در استانبول شد و بعد از آن، رؤیت نشد. مقام‌های ترکیه‌ای شواهدی از کشته شدن وی داخل ساختمان کنسولگری منتشر کردند، اما رژیم سعودی در ابتدا اصرار داشت که او زنده و سالم از ساختمان خارج شده است.

برای خواندن خبرها و تحلیل های دیگر درباره سوژه روز تابناک مساله جمال خاشقچی اینجا را کلیک کنید

 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۸
ول کنید این قاشقچی رو. به مملکت خودمون بچسبید..
"جمال خاشقجی نویسنده منتقد سعودی در خاک این کشور کشته شده است" دروغی دیگر برای سرپوش نهادن بر یک جنایت هولناک. فرار از پاسخگویی به ترکیه و حتی ناتو
باباجون منظورش اینه که حریم کنسولگری خاک حکم خاک اون کشور را داره... از تو بعید بود تابی!
منظورش این نبوده که اومده در قلمروی جغرافیایی عربستان!! بلکه منظورش اینه چون توی سفارت کشته شده - و سفارت از نظر حقوقی - نه جغرافیایی - خاک اون کشور محسوب می شه - پس باید تو عربستان محاکمه بشن. و بیشتر هدفشون این بوده که اجاره ندن ترکیه محاکمه رو انجام بده چون به هر حال رسوایی اون غیر قابل کنترله برای عربستان، پس خودشون سر و تهشو میخوان با این بهونه به هم بیارن
او در محل سفارت عربستان در ترکیه کشته شده است منتهی محل دفن او یا در محل منزل سفیر است یا جنگل های اطراف و می دانند که اگر محل جسد و جسد پیدا شود هجمه بسیار سنگین تری برای آنان خواهد بود و به این وسیله باردیگر متوسل به دروغ گویی شده اند.
منظور از خاک این کشور کنسولگری عربستان در کشور ترکیه است نه در کشور عربستان
سفارتخانه هر کشور خاک آن کشور تلقی می شود. پذیرش کشته شدن این بنده خدا در خاک سعودی مشکلی را از محمد ین سلمان حل نمی کند.
مردک بزدل از خاک ترکیه جنایت وحشتناک رخ داده.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر