بازدید 4944

باخت حسین‌خانی به جردن‌باروز و بردهای پرویزهادی

پرویز هادی پس از پیروزی 11 بر صفر در دور نخست مقابل روبرت باران دارنده مدال برنز اروپا از لهستان، در دور دوم نیز با نتیجه 9 بر 2 مقابل ابراگیم سعیداف دارنده مدال برنز المپیک از بلاروس به پیروزی رسید
کد خبر: ۸۴۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 20 October 2018

مسابقات کشتی قهرمانی جهان در بوداپست با دو شکست  مقابل حریفان آمریکایی در نوبت صبح امروز برای تیم ایران بسیار تلخ گذشت.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از شکست غیر منتظره حسن یزدانی در مبارزه با تیلور آمریکایی ، پرویز هادی موفق شد تا حدی روحیه را به هم تیمی هایش برگرداند. او در دور نخست به مصاف "روبرت باران" از لهستان و دارنده مدال برنز اروپا رفت. این آزادکار ایرانی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم با اقتدار و ۱۱ بر صفر از سد حریف خود گذشت تا به دور دوم پای بگذارد و تا حدودی روحیه از دست رفته ایران را بازگرداند. هادی در دور دوم به مصاف برنده "ابراگیم سعیداف" دارنده مدال برنز المپیک از بلاروس و "جمال الدین ماگومدوف" دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان می رود.

باخت حسین خانی به جردن باروز و بردهای پرویز هادی

محمدباقر یخکشی در وزن 61 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست رقابت های جهانی مجارستان، در دور دوم  عباس رحمان اف دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان را با نتیجه 7 بر صفر شکست داد تا  در دور سوم  با برنده دیدار میان خولیس بونه رودریگوئز دارنده مدال برنز جهان از کوبا و ایوان گویدا دارنده مدال برنز اروپا از رومانی کشتی بگیرد.

در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی پس از پیروزی 11 بر صفر در دور نخست مقابل روبرت باران دارنده مدال برنز اروپا از لهستان، در دور دوم نیز با نتیجه 9 بر 2  مقابل ابراگیم سعیداف دارنده مدال برنز المپیک از بلاروس به پیروزی رسید و راهی دور سوم شد. وی در این  مرحله به مصاف طاها اکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه می رود

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست رقابت های جهانی مجارستان مقابل دی لومائو از جزایر پالائو با نتیجه 11 بر صفر به برتری رسید اما در دور بعد در حالی که با نتیجه 3 بر 3 از جردن باروز قهرمان جهان و المپیک از آمریکا پیش بود در ثانیه های پایانی با نتیجه 3 بر4 شکست خورد و  برای کسب مدال برنز باید منتظر حضور باروز در دیدار فینال باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار