بازدید 14115
تعلل‌های پیش از این در اعلام نتایج همه سوءتفاهم بوده‌اند؛

با آزمونی آشنا شوید که اردیبهشت ماه ۹۵ آغاز شده و هنوز ادامه دارد...

پس از مصاحبه علمی از برگزیدگان، بار دیگر زمانی طولانی گذشت تا باز از داوطلبان واریز مبلغی دیگر (سومین واریز، پس از واریز وجه آزمون کتبی و آزمون شفاهی) تقاضا شده و ایشان را به مصاحبه عقیدتی دعوت نمایند؛ رویدادی که در سال جاری (۱۳۹۷) رقم خورد و حدس زدن نتیجه اش بسیار ساده است: هیچ!
کد خبر: ۸۴۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ 19 October 2018
تخریب سازه‌های عمرانی، حاصل امضاء فروشی مهندسین خاکستری است/ واگذاری پروژه‌های عمرانی به سرمایه داران، نتیجه‌ای جز تحویل پروژه ضعیف و نا ایمن ندارد نداردبه فاصله دو سال و نیم از شروع آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۹۵، هنوز نتایج نهایی آن اعلام نشده است؛ وضعیتی که اگر قرار باشد به شیوه کاربران شبکه‌های اجتماعی توصیفش کنیم، باید بگوییم تاخیر‌های پیش از این در اعلام نتایج یک آزمون، همگی سوءتفاهمی بیش نبوده‌اند!

به گزارش «تابناک»؛ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ به نیمه نرسیده بود که زمان نام نویسی آزمون کارشناسی رسمی دادگستری اعلام شد؛ روز جمعه، هفدهم اردیبهشت ماه، مصادف با روز مبعث رسول گرامی اسلام (ص). شروعی که هرچند برای نام نویسی یک آزمون غیرمعمول به نظر می‌رسید (چون روز آغاز ثبت نام "جمعه" در نظر گرفته شده بود)، اما تقارن آن با مبعث، همه چیز را عادی جلوه می‌داد.

آزمونی که ظاهرا با استقبال زیاد متقاضیان اخذ پروانه کارشناس رسمی همراه شد تا جایی که کمی بعد خبر رسید، مدت ثبت نام تمدید شده است؛ متقاضیانی که بر اساس آگهی‌های منتشر شده، تصور می‌کردند در دی ماه همان سال نتایج آزمون منتشر خواهد شد و دروه‌های کارآموزی برای برگزیدگان برگزار خواهد شد، غافل از آنکه در راهی بسیار طولانی‌تر از این حرف‌ها پا گذاشته‌اند.

البته اعلام قبولی‌ها تقریبا در زمان مقرر صورت گرفت، ولی چندماه بعد اعلام شد که قبول شدگان آزمون کتبی باید فلان مبلغ را به حساب کانون کارشناسان رسمی دادگستری واریز کرده و برای حضور در آزمون علمی شفاهی، ثبت نام نمایند. آزمون مرحله دومی که چندین ماه بعد، در سال ۱۳۹۶ برگزار شد و البته این بار نیز پایان راه نبود.

تصویری از آخرین اطلاعیه درج شده در سایت رسمی کانون کارشناسان رسمی دادگستری در خصوص آزمون سال ۱۳۹۵. جا دارد به زمان انتشار این آگهی و استفاده از لغت «گزینش» به جای مصاحبه عقیدتی دقت کرده و همچنین این نکته را مدنظر قرار دهید که از دید مسئولان کانون، هنوز هیچکدام از شرکت کنندگان در آزمون ۹۵، «پذیرفته شده» نیستند، بلکه صرفا «متقاضی» هستند!
تصویری از آخرین اطلاعیه درج شده در سایت رسمی کانون کارشناسان رسمی دادگستری در خصوص آزمون سال ۱۳۹۵. جا دارد به زمان انتشار این آگهی و استفاده از لغت «گزینش» به جای مصاحبه عقیدتی دقت کرده و همچنین این نکته را مدنظر قرار دهید که از دید مسئولان کانون، هنوز هیچکدام از شرکت کنندگان در آزمون ۹۵، «پذیرفته شده» نیستند، بلکه صرفا «متقاضی» هستند!

پس از مصاحبه علمی از برگزیدگان، بار دیگر زمانی طولانی سپری شد تا باز از داوطلبان واریز مبلغی دیگر (سومین واریز، پس از واریز وجه آزمون کتبی و آزمون شفاهی) تقاضا شده و ایشان را به مصاحبه عقیدتی دعوت نمایند. رویدادی که در سال جاری (۱۳۹۷) رقم خورد و حدس زدن نتیجه اش بسیار ساده است: هیچ!

نکته جالب توجه در این میان، طی شدن تنها نیمی از راه برای داوطلبان دریافت پروانه کارشناسی رسمی دادگستری است چراکه اگر این مراحل زمان بر پایان یافته باشند و ایشان موفق به عبور از آن‌ها شده باشند، تازه باید در دوره‌های کارآموزی شرکت کنند و بیاموزند. آموزشی که بعید نیست به آزمون دیگری منتهی شود که اعلام نتیجه آن به سال آینده موکول شود!

پروسه‌ای که چه بسا بتواند گزینه مناسبی برای ثبت در کتاب رکورد‌های جهانی از نظر کندی باشد؛ آنقدر کند که اگر بشنویم جمعی از متقاضیان آن آزمون، به کل تغییر عقیده داده‌اند، یا از دنیا رفته یا جلای وطن کرده‌اند یا به هر دلیل دیگر، از گام گذاشتن در این مسیر طولانی پشیمان هستند، جای تعجب نداشته باشد.

وضعیتی که جالب است بدانید مانع از برگزاری آزمون‌های بعدی نشده است؛ از جمله کارشناس رسمی دادگستری سال ۹۷ که دو سه ماه بعد نام نویسی آن انجام خواهد شد و اسفندماه، موعد برگزاری آزمون کتبی آن است. آزمونی که احتمالا تا ۱۴۰۰ به درازا خواهد کشید و برای داوطلبان رنج و ملالت و برای کانون، چند نوبت دریافت وجه به دنبال خواهد داشت!

پدیده‌ای عجیب، اما واقعی که امیدواریم مسئولان در خصوص آن شفاف سازی کنند. با این یادآوری که «تابناک» آمادگی دارد جهت تنویز افکار عمومی، توضیحات مسئولان کانون کارشناسان رسمی دادگستری را دریافت و منتشر نماید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵۲
شغل هایی که در ایران انحصاری است و مافیایشان به دلیل سودهای کلان مانع زیاد شدن دست در آنها میشوند:
1- پزشکی
2- وکالت
3- سردفترداری
4- داروسازی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
الان 11 ساله آزمون سر دفتری برگزار نشده که امسال برگزار شد و برای تهران کلا 2 نفر ظرفیت داشت.
نمونه کامل یک انحصار گری و زور گویی که هیچ کس نمیتونه جلوشون رو بگیره
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
دقیقا درست می گی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
تعدادش خیلی بیشتره شما به چهار مورد اشاره کردید
کم کم به وجود خیانت ایمان آوردیم.
نویسنده مقابه حتما خودش امتحان داده و حالا عقده ای شده!
آزمون کارشناسی رسمی دادگستری در همه کشورهای دنیا بلا استثنا از امریکا بگیر تا قلب افریقا مشکل ترین آزمون هست. مزید اطلاع در برخی کشورها نظیر روسیه از روز ثبت نام تا روز کارشناس رسمی شدن حتی فاصله 30 سال هم بوده!

فقط همین آزمون مونده که کم سوادها هنوز نتونستن گند بزنن بهش و البته ناراحت هم هستن
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
وکیل گرامی نگران بازار کار خودتان نباشید
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
روسیه!!!!!
چه کشور دست پاکی رو مثال زدی!!! ای کاش یک جمله هم در مورد فساد اداری روسیه می گفتی.
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
خودت یه بار دیگه متنتو بخون ببین چی نوشتی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
حتما خیلی دقت کرده اند که بعد از 30 سال فقط مرده هاشون موفق به اخذ مدرک مربوطه باشند.
مرد حسابی مگه 30 سال بعد یک کارشناس که در سن 35 تا 45 سالگی در آزمون شرکت کرده اصلا زنده می مونه که بتونه مدرک ارائه شده به دردش بخوره
خالقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
چرا چیزهایی مینویسی که خودت هم روت نشه دوباره بخونی؟
بیشتر این آزمونها به دلیل کثرت داوطلبان بیکار به جهت درآمد زایی هست و بیشتر هدف سرگرم کردن بیکاران هست.مثل آزمون وکالت آزمون سردفتری آزمون استخدامی و .....
پاسخ ها
خالقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
داوطلبان بیکار؟
الان کسانی که در این آزمون های عملی و سخت از بین کلی متخصص قبول شده اند بیکارند؟
یاللعجب
تابناک جان احسنت به این خبر
باید گفت ازمون سردفتری میز ک متولی اش قوه قضاییه بوده اصلا تو فرایند برگزاری و اعلام نتایج تقلب توش موج میزنه پیشنهاد میکنم اونم یه گریزی بزنید و کلا بحث بشه که چرا اصلا ازمون های قوه قضاییه چرا ایقد دچار ابهام و فساد شده
حرف دل منو گفتی.
من یکی از نفرات برتر استان خودم شدم بعد ازطی کردن تمامییییی مراحلی ک گفتن از قبیل مصاحبه و گزینش و عدم اعتیاد و سو پبشینه و ...هنوز خبری نیست تا اینکه متوجه شدم نفری ک اصلا تو لیست نبوده و فقط به صرف اعتراض به نتایج اولیه وارد لیست شده و تمامی مراحل طی شده و بعنوان منتخب هم اعلام شده!!!!
خیلی بی انصافیه در جایی و مکانی که خودش مجری عدالت هست از این قبیل اتفاقات رخ بده.!!!
آخ که حرف دل منو گفتی.
چه خوب شد یادآوری کردید
من اصلا" یادم رفته بود در این آزمون شرکت کرده و سه مرحله قبلی را طی کرده ام
نویسنده محترم توجه کنند که روند جذب همیشه زمانبر میباشد نه‌فقط برای سال ۹۵ و این طبیعی اس.چرا اصرار بر جذب نیروی زیاد دارید میخواید مثل همه شغلهای دیگر بیسوادهارو توش پر کنید و گند بزنید
پاسخ ها
دلسوز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
لزوما اطاله زمان بررسی و اعلام اسامی پذیرفته شدگان نیز به معنی عدم جذب نیروهای نا کارآمد و بی تجربه و کم سواد نمی باشد. بالاخره بهتر بود با برنامه زمان بندی مشخصی کارها انجام می شد ،در این مورد نویسنده محترم مقاله به درستی تذکر داده اند
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
تشخیص باسواد از بی سواد کار 2 روزه نه 2 سال
روزی که بنده جهت شرکت در مرحله آزمون عقیدتی ( کمیسیون ماده ۱۳ ) رفتم ، کارشناس محترم اعلام کردند که زمانی طولانی برای بررسی و اعلام نتایج نیاز است و تعداد افرادی که در حال بررسی مدارک داوطلبان هستند محدود بوده و باید تمامی کشور را هم پوشش دهند.
ولی در پاسخ به آن عزیزی که گفته تند در فلان کشور تا ۳۰ سال هم طول کشیده باید عرض کنم کارشناس دادگستری که بخواهد این اندازه منتظربماند که دیگر توانی برای انجام خدمت نخواهد داشت. افراد باید همانگونه که در قانون اشاره شده است،با تجربه و ‌تخصصی که دارند و طی دوره کارآموزی در زمانی که توان خدمت دارند به کار گرفته شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
جالب است که خرق عادت دیگری هم صورت گرفته کع احتمالا به زودی تحریمهای بین المللی دیگری را برای کشورمون به ارمغان میاره.
به جای اینکه کارشناسان دادگستری از بین مشاغل مرتبط انتخاب بشوند به عنوان شغل دوم و به عنوان متخصصی که مورد وثوق شهرش هست و به هیچ ارگان یا سازمانی وابستگی نداره، الان دارند کارشناس دادگستری از خود قوه قضاییه می گیرند و زود هم قبولشون میکنند و زود هم نتایجش را اعلام میکنند. ولی دیگه این شخص کارمند قوه قضاییه میشه و هیچ استقلالی توی رای نداره بلکه با یک رای ناموافق، پرتش می کنند بیرون و اون هم از ترس اخراج میشه کارمند آقایون.
با سلام تمام مراحل این ازمون سراسر پارتی بازی وباند بازی است
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
آزمونی را پیدا کنید که پارتی بازی توش نباشد
آزمون دستياران ستادي وزارت ارتباطات رو هم پيگيري فرماييد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
نظام مهندسی
حدودا سه سال زمان مي بره
من 88 امتحان دادم 91 پروانه گرفتم
لطفا درباره ازمون بانک صنعت و معدن که ثبت نام گردید و پول دریافت شده و از سال 90 برگزار نگردیده و همچنین عاقبت این پول ها گزارش تهیهه کنید
بیش از یک سال از آزمون مرحله چهارم استخدامی (آزمون فراگیر) می‌گذرد ولی از وضعیت پذیرفته‌شدگان سازمان بنادر که زیرنظر وزارت راه و شهرسازی است، هیچ خبری نیست. از مسئولان امر درخواست می‌شود حدود 200 نفر پذیرفته شده را از این وضعیت بلاتکلیفی برهانند. تمام مراحل مصاحبه و استعلام‌ها هم انجام شده است. این درحالی است که بسیاری از پذیرفته‌شدگان دیگر وزارتخانه‌ها مدت‌هاست مشغول به کار شده‌اند.
تابناک ممنون که حرف دل مردم بیچاره رو زدی
تابناک ممنونیم! پیگیری های هر چه بیشتر ...
چرا دعوت به کار آزمون های سراسری فراگیر همچنان معلق است
الووووووووووووووووو.......
سلام لطفا از سازمان بازرسی کل کشور گزارش تهیه کنید سال 96 انتحان دادیم نتیجه ان مشخص نشده وباید هر روز نتظر تماس باشیم تلفنی وپارتی بازی
سلام.بنده خودم داوطلب این آزمون هستم.بعد از آزمون سال 95 که قبول شدم و تاکنون که سال 97 است کلی استرس به همه ما تحمیل شد به بهانه های مختلف از قبیل اعلام نتایج و مصاحبه و کمیسیون و آزمایش و....بعد از همه این موارد حالا ما را به مصاحبه عقیدتی دعوت نکرده اند به این بهانه که شورایعالی این کانون که 18 نفر هستن و به هیچ شخصی پاسخگو نیستند طی یک جلسه تصمیم گرفته اند که حد نصاب آزمون کتبی که توسط سازمان سنجش برگزار شده و ما سال 95 داده ایم را تغییر دهند و بالاتر ببرند.و به این دلیل کلی از افرادی که تا این مرحله آمده اند را رد کرده اند.فکر کنید شما کنکور داده اید و قبول شده اید و به دانشگاه رفته اید.ترم دوم به شما میگویند سازمان سنجش ضرایب را اکنون تغییر داده و شما هم که دو سال پیش قبول شده اید باید از دانشگاه اخراج شوید.
خواهش میکنم منتشر کنید تا بلکه این موضوع رسانه ای شود شاید این آقایان مجبور شوند پاسخ بدهند و ما را به روند عادی این پروسه زجر آور برگردانند بلکه به سر انجام رسد.
جالبه برای ازمون ۲۰۰ هزار گرفتن بعدشم مراحل پزشکی و سو پیشینه شد حدود ۳۰۰ کلا تا حالا ۵۰۰ تومن پیاده شدیم
بسم الله. به خدا قسم من جوانی هستم مذهبی و کاملا معتقد به نظام اسلامی اما ای خدا به داد ما برس
ای مسئولین، ای نمایندگانی که بی حساب و کتاب قانون مصوب می کنین بدانید که به ما دهه شصتی ها و پشت سرش هفتاد و هشتاد دارین ظلم می کنین. من چند ساله دارم حقوق میخونم،شش ماه بچه هام رو گذاشتم خونه پدرخانمم و برا سردفتری خوندم انا الان در شهری مثل بیرجند(البته مشت نمونه خروار است)سرهنگ بازنشسته باسهمیه قبول شده و من و چندهزار نفر دیگه که نه نون داریم بخوریم و نه هیچ چیز باید سرافکنده تو خونواده و جلو زن وبچه باشیم. بخدا ظلمه که دفاتر الکترونیک قضایی رو به کسانی میدین که شغل دارند. بخدا دارین ظلم میکنین تو این آزمونا تقلب می کنین و بدون شفافیت افراد رو پذیرش می کنین. نمونه بارز این سخنان من همین آزمون سردفتریه.
قوه قضاییه آخه تو که باید مجری عدالت باشی چرا عدالتو نقض میکنی؟چرا شفاف سازی نمیکنی؟تو رو خدا منتشر کنین. تو رو خدا جلو ظلم رو بگیرین!تو رو خدا به داد این نسل جوون برسین!ما سوختیم اما به داد بقیه برسین ای خدااااا...
تازه برخی از دوستان که مرحله کتبی را توسط سازمان سنجش در سال95 گذرانده اند و مصاحبه شفاهی را نیز قبول شده اند به گزینش معرفی وتشکیل پرونده گزینش داده اند ولی تازه شورای عالی به این نتیجه رسیده که بلید حد نصاب مرحله کتبی را افزایش دهد و چند ماه است که درحال جلسه گرفتن و حصول نتیجه هستند غافل ازاینکه داوطلبان پس از دوسال معطلی ،در مرحله مصاحبه عقیدتی باید استرس مردودی مرحله اول را داشته باشند
به نظرتون کسی که تو امتحان کتبی و بعد مصاحبه علمی شفاهی قبول شده جزء کم سوادهای جامعه هستن که الان به مصاحبه عقیدتی دعوت نمیشن
بيش از دو سال از زمان آزمون ٩٥ مي گذرد و با اينكه يكبار گفتند كهدر آزمون كتبي قبول شده ايد و سپس مصاحبه علمي را گذارنده و پذيرفته شديم و كليه اقدامات لازم براي مصاحبه عقيدتي را انجام داديم تازه الان مي گويند كه حد نصاب لازم براي آزمون كتبي را نياورده ايد و ما را براي مصاحبهعقيدتي دعوت نكردند.اين يك بي انصافي و بي رحمي علني است. ما حقمان را از كجا بايد بگيريم؟چه كسي به داد ما مي رسه؟
تازه پس از 2-3 سال میگن باید بری یه شهر دیگه کارشناسی کنی و بعد 10 سال میتونی بیای شهر خودت (مرکز استان)
آخه یکی نیست بگه من اطلاعات شهر خودمو بلدم و کلی طول میکشه تا اقسانقاط شهرهای دیگه رو یاد بگیرم و توشون گم نشم
چرا نفرات قبول شده رو از شهر خودشون تبعید میکنید یه شهر دیگه برا کارشناسی؟
آخه این چه وضعشه؟؟؟
هر کسی به شهر خودش تعلق داره و اطلاعات داره .
چرا تبعید میکنید آخه؟ مگه بدکاری کرده سواد داشته بین چندهزار نفر قبول شده . الان باید تبعید بشه به یه شهر دیگه؟؟؟؟؟ توروخدا مسئولین امر رسیدگی کنند به این ظلم.
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
احسنت به شما
جالب اینجاست که با این همه سخت گرفتن کانون،به موازات کارشناسان قوه قضاییه را استانی صلاحیت میدهند و جدیدا برای رشته ساختمان کارشنایان ماده۲۷ نظام مهندسی هم در بدو ورود با ۱۰تاصلاحیت در مرکز استان به شهرداریها معرفی شده اند
باسلام من یکی از همین متقاضیان هستم و تاالان تمام مراحل را طی کرده ام . مقاله مذکور کاملا درست و مستند و عالی نوشته شده است و حرف دل هزاران نفر مانند من را گفته است. خلاصه بگم اینقدر پروسه طولانی و حال گیر و کسل کننده بوده است که من کاملا پشیمانم و شاید دیگه حتی جهت کارآموزی اقدام نکنم. امیدوارم مسئولین سریع به داد ما برسند و بیش از این با اعصاب ما جوانان مشتاق بازی نکنند
تابناک دست مریزاد
مثل همیشه داری فریاد مظلوم رو به گوش همه میرسونی
کل قبول شدگان آزمون کتبی رشته راه و ساختمان استان آذربایجانغربی 19 نفر بودن که حالا معلوم نیست چند نفرشونو تو آزمون علمی و مصاحبه عقیدتی رد کردن و چند نفر قبول شدن
گیرم همه 19 نفرو قبول کنن - آخه بعد سپری شدن 5 سال از آزمون قبلی و گذشت 2-3 سال از آزمون کتبی جدید ، 19 نفر میخواد به کارشناسای این استان اضافه بشه . حالا چرا هر کس رو در شهر خودشون مشغول به کار کارشناسی نمیکنین و تبعید میکنید به شهرهای دیگه ؟؟؟؟ واقعاً چرا ظلم میکنید؟
بابا هرکس اهل هر کدوم از شهرهاست بهتر نیست تو شهر خودش کار بکنه؟ چراکه اطلاعات اون شهر رو داره و بهش مسلطه - تبعید به یه شهر دیگه علتش چیه آخه؟
واالله بخداااا ظلمه ظلم.
خواهش میکنیم از تابناک عزیز این موضوع رو از مسئولین امر پیگیری کنید .
سپاسگذارم
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
احسنت.
باید هرکسی شهر خودش باشه.قوه قضاییه همین کار را کرده اند.چرا شهرستانهای دیگه بمدت ۱۰سال.
باید گفت هیاهوی بسیار شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری برای هیچ!
جالب هست که بعد از گذشت دو سال و نیم از زمان شروع فرایند و صرف هزینه زیاد نزدیک به 2 میلیون تومان توسط هر کدام از داوطلبان توسط کانون های استانها اعلام کردند که ما در هر زمانی که لازم باشه می توانیم ادامه فرایند گزینش را متوقف کرده و وضعیت شما را مردود اعلام کنیم. حالا تکلیف وقت و هزینه های واریزی و انجام شده چه می شود الله اعلم....
تابناک لطفا شماپیگیر کار ما باشید ما که هرچهتماسمیگیریمبا شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری جواب درست وحسابی دریافتنمیکنیم امیدمونشده همین رسانه
بعد از سه سال انتظار یه سری جدید جایگزین اعضا قدیمی شورای عالی شدن که تمام برنامه های گروه قدیمی رو درارتباط با آزمون سال ۹۵ دارن کنسل میکنن یعنی قانون رو خودشون به نفع خودشون تغییر میدن مگه اینجور چیزی ممنکنه آقایان محترم شورای عالی خودتونو بزارین جای ما یه لحظه واقعا اگه خودتون باشین قابل قبوله براتون سه سال وقت وهزینه وبیا وبرو ..... انصاف داشته باشین
دوستان کاش به اخبار 20:30 بگیم..
واقعا پروسه طولانی شده...
انصاف هم خوب چیزیه
تابناک جان در مورد آزمون نفتی که قرار بود پارسال برگزار بشه و لغو شد و هنوز هم پولشو به داوطلبان برنگردوندن، یه مقاله و گزارش درج بفرمایید. شماره کارت از داوطلبان گرفتن که پولهاشونو برگردونن ولی خبری نیست. حالا دوباره میگه شماره کارت بدید تا پول بدیم. وقتی میری تو سایت میگه پول شما قبلا بهتون پرداخت شده. آخه این چه سیستمیه؟ چرا دروغ میگن و چرا پول چندرغاز یک داوطلب رو بالا میکشن. .... آخرش باید این پولها رو خرج دوا درمان خانواده هاشون و خودشون بکنن...
تابناک عزیز .بهتر است بدانید هیئت رئیسه جدید در تاریخ سیزده آبان دستورالعملی را مصوب کردند و حدود ۷۰۰نفر از قبول شدگان این آزمون که در مرحله اول اسامی آن ها در سایت سنجش منتشر شده بود را مردود اعلام نمودند .
با سلام
مثال کانون مانند مثال کسی بوده که خیلی عربی خونده و کاملا غرق در ادبیات عرب می شه و از بد حادثه روزی با دوستش در مسیری می رفته و نوشته ای بر روی یک تابلو بزرگ نظر او را ار جلب می کنه و سعی میکنه آن را بخونه و میگه :

به اٍن ن ک مل لیی الایران
پس از چند دقیقه مکث دوستش متوجه سختی خواندنش می شه و نگاهی به تابلو می اندازد و می گه:
بابا زیاد زور نزن این که خیلی ساده است.

بانک ملی ایران!!!!!
دوستان اقدام شورای عالی در از بین بردن فرایند آزمون سال 95 جای تعمل دارد نیاز است همگی به این موضوع نز دادگاه شکایت کنیم و آنها را به اشتباهی که کردند پشیمان کنیم لطفا اعتراض خود را اعلان نماید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل