بازدید 14552
پیشنهادی به شورای اصلاح‌طلب پایتخت؛

برای حفظ آبرو و تحقق شعارهای رنگارنگ انتخاباتی‌تان،«قالیباف» را شهردار کنید!

اگر اصلاح طلبان شورای شهر تهران آنقدر در انتخاب شهردار ناتوانند یا مسائل گروهی و حزبی شان بر منافع مردم پایتخت چربش دارد، به نحوی که در این یک سال با عملکرد و انتخاب های غلطشان تهران را به محاق برده اند، پیشنهاد می کنیم برای حفظ آبروی خودشان هم که شده، محمد باقر قالیباف را به عنوان شهردار تهران به کار بازگردانده و انتخاب کنند؛ شاید به واسطه چنین انتخاباتی، دست کم بخشی از شعارهای رنگارنگ انتخاباتی شان و وعده و وعیدهایی که به مردم می دادند، تحقق پیدا کند!
کد خبر: ۸۴۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 16 October 2018

از سال 1286 که تهران صاحب رئیس بلدیه شد و بعدها نام آن به «شهردار» تغییر پیدا کرد، سیستم مدیریت شهری پایتخت کشور یکپارچه و پا برجا بود. پس از پیروزی انقلاب، از هفتم اسفندماه 1357 شهردار تهران در جمهوری اسلامی مستقر شد و کار خودش را برای پیگیری امورات شهری دنبال کرد. به صورتی که در مجموع از بعد انقلاب تا کنون تهران 18 شهردار و سرپرست را به خود دیده است.

به گزارش «تابناک»؛ از میان 18 نفری که تصدی امور شهری پایتخت را پس از انقلاب بر عهده داشته اند، 13 تن شهردار و 5 تن سرپرست بوده اند که طولانی ترین مدت شهرداری در بین افراد مذکور، متعلق به «محمد باقر قالیباف» است که دوازده سال در تهران مسئولیت عالی ساختمان بهشت را و پس از او «غلامحسین کرباسچی» قرار گرفته است که 9 سال مدیریت عالی امورات شهری تهران را بر عهده داشت.

همچنین از بین شهرداران و سرپرستان تهران تاکنون «محمدباقر قالیباف، محمود احمدی نژاد و سید رضا زواره ای» در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شده و به رقابت با سایر نامزدهای حاضر در این انتخابات پرداخته اند که از بین این 3 نفر احمدی نژاد که تنها 2 سال سابقه شهرداری در تهران دارد، توانسته کرسی ریاست جمهوری را از آن خود کند و در دوره های نهم و دهم دولت مهرورزی را تشکیل بدهد.

برای حفظ آبرو و تحقق شعارهای رنگارنگ انتخاباتی‌تان «قالیباف» را دوباره شهردار کنید!

همچنین پس از یک دوره با ثبات که محمدباقر قالیباف، مسئولیت شهرداری پایتخت را بر عهده داشت و در این مدت کرسی های شهرداری یا تماما یا عمدتا در اختیار اصولگرایان بود، اصلاح طلبان توانستند همه 21 کرسی پارلمان شهری تهران را از آن خود کنند و از اول شهریور ماه سال 96 مسئولیت شهرداری را از اصولگرایان تحویل بگیرند؛ موضوعی که در یک سال گذشته در آن موفقیتی نداشته اند.

از شهریور سال گذشته تاکنون که تنها یک سال و یک ماه از آن گذشته است، «تهران» 2 شهردار و 2 سرپرست را به خود دیده است؛ موضوعی که از بعد پیروزی انقلاب تاکنون بی سابقه بوده و طبیعتا به دلیل همین نبود ثبات در کرسی عالی مدیریت شهری پایتخت، امورات شهرداری نیز به دلخواه مردم پیش نرفته که نمونه های آن را می توان در ماجرای برف سنگین زمستان گذشته و برخی خرابی هایی که در این یک سال هیچ چاره ای برای آن اندیشیده نشده است، دید.

شهر تهران که در طول مدیریت قالیباف به لحاظ حفر و احداث ایستگاه های مترو، ایجاد اتوبان ها، توسعه فضای سبز و ایجاد مراکز فرهنگی و سایر موضوعاتی که یک شهر پویا و سالم باید از آن برخوردار باشد در شرایط خوبی قرار گرفته بود و شاید یکی از دلایل آن را بتوان همین ثبات مدیریتی در رأس هرم مدیریت دانست، اکنون به دلیل انتخاب های غلط اعضای شورای شهر، نتوانسته روال و رویه گذشته را ادامه بدهد.

بنا به گفته پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در دوره یک ساله تصدی اصلاح طلبان، میزان اتوبان هایی که اکنون در تهران احداث شده است، باید در پایان سال 1404 محقق می شد که این نشان می دهد، در طول دوره با ثبات شهرداری تهران در این زمینه کارهایی زیادی انجام شده است؛ هر چند نمی توان گفت، همه عملکرد افراد بدون نقص است و طبیعتا هر کسی ایرادات و مشکلاتی در کار خود دارد.

نمایندگان اصلاح طلب شورای شهر تهران پس از تصدی تمامی 21 کرسی، سخنان زیادی در مورد دوره قبل که تصدی امور شهری پایتخت بر عهده اصولگرایان بود، گفتند، به گونه ای که هر کسی این سخنان را می شنید، احساس می کرد این طیف قصد دارد تحول عظیمی در سیستم مدیریتی شهری پایتخت ایجاد کند و کار را به گونه ای پیش ببرد که مردم تهران انگشت به دهان بمانند که چه کارهایی در این شهر امکان داشته انجام بشود و آنان از آن بی اطلاع بودند.

اصلاح طلبان پس از سرپرستی کوتاه «مصطفی سلیمی» در یک پروسه ای که آن را انتخاب دموکراتیک می خواندند، تصمیم به انتخاب شهردار تهران از حزب کارگزاران سازندگی گرفتند و بر همین اساس «محمد علی نجفی» از مؤسسان این حزب که البته پیش از آن به دلیل بیماری از چند مسئولیت دولتی از جمله ریاست سازمان میراث فرهنگی کناره گیری کرده بود، را به عنوان شهردار برگزیدند؛ انتخابی که در نهایت شش ماه دوام داشت و نجفی همان طور که پیش بینی می شد به دلیل بیماری تصمیم به ترک شهرداری گرفت.

26 فروردین تا 21 اردیبهشت ماه سال 97 تهران باز هم با سرپرست اداره شد و در این مدت «سمیع الله حسینی مکارم» که خود نیز از گزینه های اصلاح طلبان برای عنوان شهرداری بود، سرپرستی امورات شهری پایتخت را بر عهده داشت. اصلاح طلبان در ادامه همان روال پیشین خود در انتخاب شهرداران چند گزینه را مطرح کرده و از آنان برای اداره شهرداری برنامه خواستند تا در نهایت از بین این افراد، یکی را به عنوان شهردار برگزینند.

این بار قرعه انتخاب جریان اصلاح طلبی برای شهرداری تهران به نام حزب اعتماد ملی و یکی از اعضای آن به نام «محمد علی افشانی» درآمد که سابقه استانداری و معاونت وزارت کشور را در کارنامه داشت. اما در نظر نداشتن همه جهات برای انتخاب شهردار باعث شد که با یک مصوبه مجلس برای «منع بکارگیری بازنشستگان» بازهم جلوی ادامه به کار شهردار اصلاح طلب پایتخت گرفته شود و او نیز مجبور است، نهایتا تا آبان ماه کار را واگذار کرده و ساختمان بهشت را ترک کند.

به نظر می رسد، با این وضعیت که اصلاح طلبان شورای شهر برای پایتخت ایجاد کرده اند، نباید توقع پیشرفت کارهای عمرانی و حتی امور جاری شهر را داشت، چه برسد به تحقق شعارهایی که این افراد پس از تصدی شورا سر می دادند و در نقد عملکرد مدیریت قبلی پایتخت، آرزوهای بزرگی را برای مردم تهران نشین مطرح می کردند. برای همین انتظار می رود این بار اصلاح طلبان شورا به همه جهات برای انتخاب شهردار توجه کنند.

اگر اصلاح طلبان شورای شهر تهران آنقدر در انتخاب شهردار ناتوانند یا مسائل گروهی و حزبی شان بر منافع مردم پایتخت چربش دارد، به نحوی که در این یک سال با عملکرد و انتخاب های غلطشان تهران را به محاق برده اند، پیشنهاد می کنیم برای حفظ آبروی خودشان هم که شده «محمد باقر قالیباف» را به عنوان شهردار تهران به کار بازگردانده و انتخاب کنند؛ شاید به واسطه چنین انتخاباتی، دست کم بخشی از شعارهای رنگارنگ انتخاباتی شان و وعده و وعیدهایی که به مردم می دادند، تحقق پیدا کند!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲۸
تو تمام تیم حزب چپ از هر گرایشی یکی مثل قالیباف پیدا نمیشه
بزرگ های حزب چپ که به قول روحانی برند هستند یکیش آقای آخوندی هست که وضعیت رو می بینید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
تو کل راستی ها هم قالیباف تکه.بقیه راستی ها تعطیل اند
همینکه دیگه تو تهران و پروژه هاش خرابکاری نمیشه عالیه! قالیباف رو بیارن که دوباره داستانها شروع بشه؟!!!
پاسخ ها
حسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
ببین پروژه یعنی چی؟ خرابکاری دیکته ننوشته نمره اش بیسته داداچ
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
آره داداش بودجه همون اول خورده میشه و اصلا پروژه ای شروع نمیشه!!! شما هم سرتو بیرون نیار بگو هوا خوبه
فدوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
احتمالا اصلاح طلب ها کار نمی کنند تا کسی نگه خراب کردند .
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
از قدیم گفتن دیکته نانوشته غلط نداره.اینکه به اصطلاح در پروژه ها خرابکاری نمیشه نشون دهنده اینه که اصلا پروژه مهمی وجود نداره که مثلا خرابکاری بشه!
ناشناس
| Canada |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
یه سری جا تو تهران مونده اونم بلندمرتبه سازی کنه دیگه حقش رو در مورد نهران ادا کرده جناب سردار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
منظورتون از خرابکاری اینه که قالیباف با احداث باغ کتاب و باغ پرندگاه و بوستان نهج البلاغه و غیره اجازه نداد زمین خواران اراضی خوش آب و هوای تهران رو غصب کنند مثل قرق شکارگاههای اختصاصی که الان دارن توی این دولت انجام میدن....اگه خرابکاری اینه درود بر خرابکارانی نظیر قالیباف
شهردارهایی که انتخاب می شوند میخواهند کار کنند، عده ای نمی گذارند. ضمن اینکه شهردار تدارکاتچیه. منتظر این کامنت ها و بهانه تراشی ها هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
این حرف دیگه کهنه شده کار نمی کنند و میگن نمی گذارند...کی نمیذاره؟ چرا فقط اصلاح طلبان هستن که همیشه نمی تونن کار کنند؟ چطور می تونن علیه خدا تظاهرات راه بندازن؟ برو داداچ این حرفا قدیمی شده...
من از شورای شهر تقاضا دارم اجازه ندهد کودکان به جمع آوری زباله اقدام کنند. بخدا صورت خوشی ندارد که یک شهر با اینهمه ادعا اجازه داده شود که کودک با آن وضعیت اسفبار مورد سوء استفاده عده ای قرار بگیرند. بارها دیدم کودکانی که شاید به زحمت 6 سال دارند با یک گونی در دست از سطل زباله آویزان هستند!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
نظرت چیه کودکان زباله گرد کلا بکشیم چون شهرداری که عرضه حمایت از آنها رو نداره ...تا خدای نکرده طبع لطیف جنابتان دچار چندش نشه ....هووی کجایی عمووو
اصلاح طلبی فقط شده حاشیه سازی و‌ هیاهوی رسانه ای
نشان دادند که کشور داری بلد نیستند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
موافقم فقط حرف و حرف و حرف و حاشیه سازی...مردم خسته ان از اینهمه حرافی
شوخي مي كنيد يا جدي مي نويسد . اولا نجفي مجبور به استعفا شد نه به خاطر بيماري ثانيا قالي بأف آبروي بك إنسان شريف دكتر فخرالدين دانش آشتياني را برد ثالثا چطور شهردار قبلي نهران كه أصلا عملكرد قابل قبولي نداشت شهردار شود رابعا أين شورا همگي إصلاح طلب هستند چطور يك أصول گرا را بعنوان شهردار انتخاب كنند
تابناك ، گاهي مطالبي مي نويسيد كه حاكي إز عدم بي طرفي شماست
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
داداش این حزب اصلاح طلبی کورت کرده هیچی تو آستین تدارند هنش هیاهو بود زکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
حالت خوبه ایشاالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
خامسا اگر اصلاح طلب ها چهار تا طرفدار مانند شما داشته باشند ، دیگه دشمن نمی خوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
آبروی اون انسان شریف رو دخترشون برد نه قالیباف اونم با کار غیرقانونی قاچاق....چطور اصلاح طلبان هزارتا انگ ناجور به همه بزنن آبروریزی نیست؟
شورای « تکراری» از این بهتر نمی شه..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
نمک نشناسی توی ذات شماست.
کنسرت و بزن و برقص و دیوارکشی ، جای کار و تلاش و کارامدی رو گرفت و شد این وضع شهر..
لیستی که با توصیه سلبریتی و شهناز و مهناز تبلیغ بشه ، اخرش همینه..
شوخی وخی.
واقعا عجب .... اصلاح طلبان ناتوان از انتخابند ؟! یا اصولگرایان با قبضه مراکزی که غیر قابل انتخاب توسط مردم هستند مشغول سنگ انداختن در جلوی راه به هرقیمتی هستند چه بر سر نجفی اوردید ؟او فقط گوشه ای از خلافهای اصولگرایان را نمایان کرد مشکل اصلی شورای شهر فعلی این است که در برالر کارشکنی های شما صبر کرده بدنبال کسی می گردد که شما هم قبولش کنید اما باید هر کسی را که لازم است و صلاحیت علمی و کاری دارد را معرفی کرده با صدای بلند و تبلیغات هم اعلام کند و هزینه رد کردن ان را بگردن شما بیاندازد تا خودتان جوابگوی مردم باشید
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
آره واقعا
صلاحیت علمی و کاری
مثلا برندتون آقای آخوندی رو بیارن که همونطور که وزارت راه و شهرسازی رو با تواناییهاش آباد کرد تهران رو هم آباد کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
این صلاحیت علمی و کاری رو خوب اومدی .
اصولا درد اصلاح طلب ها ، خودشیفته بودن است .
ناشناس
| Germany |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
یعنی تو کل اصلاحطلبا فقط یه نجفی بدرد می خورد. دیگه هیچکی رو ندادند؟ بی نواها؟
نه عزیزم. مسئله اینه که اصلاحطلبا فقط بلدند حرف بزنند بقول معروف بیرون گود نشستند میگن لنگش کن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
برو بابا....
متاسفانه اصلاح‌طلبان فقط به حزب بازی فکر میکنند، چیزی به نام مردم و کشور براشون مهم نیست.
قطعا قالیباف بخاطر حیف ومیل بیت المال در دوره شهرداریش باید محاکمه شود واگر تاکنون نشده دلیل ان معلوم است
شما و هم مسلکانتان چوب لای چرخ نگذارید پیشنهادتان پیش کش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
کدوم چرخ?ا
موافقم . هنوز تهران
هنوز تهران کاملا نابود نشده .
سردار دکتر خلبان بلدوزر جهادی بیاد در روند چند سال گذشته کل تهران را با بلدوزر صاف کند
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
نه داداش لیاقت مردم تهران همیناست که بهشون رای دادن :)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
اقدامات چندسال اخیر قالیباف رو نمی بینید؟ خوبه همیشه تو همون پارکها و مراکز تفریحی دارد می چرخید و خوش می گذرونید
اصلاحطلبان و شورای شهر تهران یعنی رکود فعالیت های عمرانی شهر، وعده و وعید تو خالی، نادیده گرفتن تمام کارها و زحمات گذشته و سیاه نمایی مطلق و تبدیل کردن شورای شهر به میتینگ حزبی!
گواه این امر شورای شهر اول و همین شورای شهر فعلی!
علی برکت الله.
عملکرد شورای شهر بیشتر در گرو حفظ تفکرات سیاسی استوار است تا تفکر شهر سازی و عمران و یا حتی نگه داری شهر تهران به همان شکل که تحویل گرفتند و بعید است اصلاح پذیر باشند؟
موافقم
توهین بود ؟..جالبه
قالیباف نباید قبول کنه چون مردم باید بفهمن فرق کار با حرف چیه بعد میان بخاطر دو اشتباه انقد بهش ایراد میگیرن مردم ما هنوز به درک نرسیدن که اشتباه همیشه در کار هست فکر میکنن خارجی ها همیشه از اول موفق بودن ولی در خارج هرکسی اشتباه کند بیشتر نگه اش میدارند نه مثل ایران که طرف ده هزار کار درست بکندیه اشبتاه سریع بکوبنش بخاطر ضعف فکری و پول مفت نفت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
ثروتهاي بيش از حد در اختيار قاليباف و بدهي بسيار سنگيني كه قاليباف براي انتخاب شدن در دوره كانديداتوري در تهران ببار آورد و به قولي تهران فروشي روي آورد مردم تهران فراموش نميكنند .
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
اشتباه بزرگی مثل املاک نجومی
پرونده هاي مفتوح قاليباف اول رسيدگي بشه بعدا تابناك بيا پيشنهاد از چاله به چاه افتادن بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
دو تا علی برکت الله دیگه کافیه تا مردم این بار به طرف مقابل رای بدن
چی شده؟ باز در فضای مجازی شایعاتی درباره قالیباف منتشر شده باز هم شما دارین دامن میزنید یا دارین توجیه میکنید؟
راست وحسینی مطلب بزنید واز شایعات جلوگیری کنید
هرچه اصولگرایان کارشکنی کنند و شهرداران منتخب را از دور خارج کنند تا اعضای اصلاح طلب شورای شهر تهران مجبور شوند از بین اعضای شورا(مثلا محسن هاشمی) شهردار را انتخاب کنند، تا بلکه چمران وارد شورای شهر تهران شود. این آرزوی اصولگرایان محقق نخواهد شد.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
تا وقتی امثال شماها هستند اصلاح طلب ها خیالشون راحته و مملکت رو شخم میزنن. خوبه ادم یه ذره منطقی باشه!!! اگه نمیتونن خب استعفا بدن!! میدونی چرا استعفا نمیدن چون سفره بازه
نکته سنج
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
مگر قرار است چه تصمیمات محرمانه ای در شورا گرفته شود که حتی نباید یک رقیب در آن باشد؟!
هااااااااااااا؟
چاله بهتر است يا چاه!
مقاله ای بسیار جالب ! هشدار دهنده ! واقع گرایانه بود . به قول خان جونم !!! قربون اون بد برم که میخواد بره به جاش خوب بیاد ! البته بنده همون موقع هم از اقای قالیباف خوشم می امد کارهای ایشان هم وقتی که در ناجا بود با راه اندازی پلیس 110 و بعد هم در شهرداری با راه اندازی سامانه 137 بسیار پیگیر خواسته ها و مطالبات مردمی بودند . شهرداری ها را سروسامانی داده بودند . به ناحیه ها توجه می کردند . اگر چند کار کوچک اشکالی هم در کارشون بود واقعا به حجم کارهایی که انجام داده بودند قابل اغماض بود . علت اینکه برای پست ریاست جمهوری خوب نبودند ! این بود که عقبه نداشتند . رئیس جمهور باید دارای حزب باشد تا از او حمایت کند . آقای سردار قالیباف مرغ عروسی و عزا بود !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
آفرین! این مقالۀ بسیار جالب! را خودتان ننوشته اید؟
موافقم
قالیباف تهران را فروخت.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
اره الان اینا دارن میخرنش خخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
به کی؟
طوری مهره ها و سیستم شهرداری چیده شده، پدر اصلاحطلب ها هم نمی تونند کاری کنند.

اگه مرد هستین و به فکر مردم اجازه دهید یاشار سلطانی شهردار بشه.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
خودتون رای دادین بعد میگین چیده شده؟ مرد کار نیستین استعفا بدین بگین نذاشتن نه اینکه تا چهار سال بخور بخور بعدشم نذاشتن!!!!
ناشناس
| Germany |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
فکر کنم تو پسر عمه یاشاریا
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
خخخخخخخخ
اتوبان حکیم اواخر دوره قالیباف تحویل شد و زیر بار ترافیک رفت اما تو این چند سال اقایون و خانمهای محترم شهردار و شورای شهر نتونستن حتی چند خروجی تو اتوبان حکیم بزنن و چند ساله ما تو منطقه 22 گرفتاریم و داریم سختی می کشیم برای رفت و امد به خونه .
ایکاش مردم ما به این مرتبه از رشد اجتماعی و سیاسی رسیده بودند که به عمل انسانها بیشتر از ایده سیاسیش توجه میکردند !!! اقای قالیباف حقا شهردار خوبی بوده است و کارها و خدمات فراوانی به تهران کرده است باید به خدماتش ارج بنهیم البته در مورد همه باید همینطور باشیم . از هر جناحی و مسلکی که باشند ....
پیشنهادتو بذار تو کوزه و آبش رو بخور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
چشم
بهترين گزينه براي شهرداري تهران ، جناب آقاي قاليباف است .
در اين مورد شك نكنيد .
از انتخاب اعضاي شوراي شهر پشيمانيم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
مثل انتخاب رییس جمهور... پشیمانی شما سود که نداره هیچ بقیه دارن تاوان بی فکری های شما رو میدن... موقع انتخابات که میشه فقط به فکر کنسرت و تفریحاتتون هستین بعدش که اوضاع داغون میشه اظهار پشیمانی می کنید
در حقیقت برای ادامه بخور بخورهای سابق باز هم قالیباف را بکار بگنارید.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
اره الان اصلا نمیخورن همش داره خرج مردم میشه!!! یادمون نرفته نجفی طرح داده بود تونل ها و پل ها عوارضی داشته باشن!!!! یا اون مدیریت بحران زمستان سال قبل
نکته سنج
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
یه سوال
چرا زمان آقای قالیباف که بخور بخور بود اون همه کار انجام شد؟!
اما در دوره فعلی که پاکدست و سالم و مردمی هستند، همه کارها خوابیده؟!
نکته اش چیه؟
نعل وارونه؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
رامین جان اون زمان شهرداری در حال کار بود بخور بخور میشد ،دیگه خودت تصور کن الان ک کار نمیکنه با سرمایه ها چیکار ک نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
شب دراز است و قلندر بیدار... بعدا معلوم میشه این آقایان شورای شهر اصلاح طلب چه گلهایی کاشته اند...
تو انتخابات شورای شهر که الحمدلله ، شورای نگهبان و بحث احراز و رد صلاحیتم نبوده که بعضیا دوباره بیان بگن دلیل ضعف شورا به انتخاب جامعه ربطی نداره و تقصیر شورای نگهبانه که دستچین کرده! - تمام اعضای شورا هم که بلا استثنا اصلاحاتی یا چپن.. 99 درصد نامزدها هم توسط مجلس تایید صلاحیت شده بودن. پس احتمالا بهانه ای نیست؟! نه؟!
واقعا از این پیشنهاد خجالت نمی کشید؟ بعد از ان همه فشار که به نجفی اوردند تا پروندهای دو ان قالی باف را پیگیری نکند و بعد با تهدید و.... مجبور به استعفا شد حالا دوباره هوس کرده بر خان نعمت تهران بنشیند
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
شماها وقتی قدرت دستتون نیست هی میگین قدرت رو بدین تا مملکت رو آباد کنیم بعد که قدرت دستتون میاد میگین چوب لا چرخ میزارن!!! اون از دولت اون از مجلس که هر دوتاش تکراررر شدن و این از شورای شهر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
مطمئن باش التماسش هم کنن بر نمی گرده
اصولا ناف اصلاحات با دروغ گره خورده
نکته سنج
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
این اصلاح طلبان مهارت عجیبی در فریب افکار عمومی و تحمیق برخی دارند
بزارید یه سناریو رو براتون بگم
اونا خودشون به این نتیجه رسیدن که نجفی این کاره نیست اما براشون هزینه داشت هنوز 6 ماه نشده طرف رو عوض کنند گفتن چکار کنیم تصمیم گرفتند یه شو تو برج میلاد راه بندازن و کارهای ساختار شکنانه و رقص و آواز راه بندازن بعدش هم نجفی استعفا بده و بگه بیمارم تا اینطوری پیام بدن به مردم که مجبورش کردن استعفا بدن
بعد هم شورا به صورت صوری مخالف کنه و بعد هم روزنامه های اصلاح طلب بگن که ببینید نمیزارن کار کنن
اینا همش برنامه از پیش طراحی شده ایت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
کی فشار آورده؟ اصلاح طلبان که خوب بلدن با بی بی سی کارشون رو پیش ببرن؟ چرا از اون طریق رسانه ای نمی کنند اگه مدرکی دارن؟
با درود؛ نفس و وای از نفس که مولوی می فرماید: قدرجعنا من جهاد اصغریم با نبی اندر جهاد اکبریم... آیا نفس و میز و پست میگذارد؟!. علی برکت الله؟!.
هنوز نمی دانی در هر کشور ی چه ایران و چه در خارج از ایران کسانی که دنبال پیشرفت کشور ها هستند همین نیروهای ملی گرا و نه بیرون گرها هستند و شما امیدوارم تا اخرش را بخوانید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
چقدر هم که ملی گرا هستند!
من با این انتخاب موافقم
به شرطی که بتونند به تعصبشون قلبه کنند و دو طرف بدون حاشیه کارکنند عالیه
نظارت شورای اصلاح طلب امکان زدو بند و پارتی بازی شهرداری رو کم میکنه و قالیباف هم ثابت کرده در مدیریت شهری کفایت داره.
احسنت حرف نه فقط عمل و خروجی
صد در صد با شهردار شدن آقای قالیباف موافقم
چه کاریه آخه کلی خیابون مونده که باید اسمشون عوض بشه کار به این سختی رو ساده می انگارید! آیا این برای شما کافی نیست؟؟؟
قالیباف معافه از بازنشستگی؟
چی شده دوباره شما اصول گراها با قالی باف 4 درصدی بستین ....این همه زیر آب اصلاح طلب ها رو زدن برا پول و مقام
اگر راس میگی املاک نجومی و کلی اختلاس قالی باف تو شهر داری رو نشون بدید که ماست مالی کردین !!!!
در ضمن رسانه شما چنان خفقان و یک طرفه هست که نظر مخالف رو اصلا پخش نمیکننین
به زودی دست همتون رو میشه
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
خخخخخخ خوبه همه میدونن تابناک سمت اصلاح طلبا غش میکنه نه اصولگراها بزار موقع انتخابات که باز رسید ببین کدوم وری غش میکنه
آقای قالیباف اینکه در زندان نیست را مدیون رو نشدن اسناد توسط اصلاح طلبان شوراست و به همین بابت باید خدا را صدهزار مرتبه شکر کند! شهردار شدنش پیشکش!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
شک نکن اگه اصلاح طلبان چیزی داشتن که رو کنن ، حتما این کارو میکردن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
اصلاح طلبا بهتره ابتدا اسناد مربوط ب گم شدن میلیاردها دلار رو،رو کنن
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
اینا که طرفدار شفافیت بودند؟ پس چرا اسناد! رو منتشر نمی کنند؟
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
داداش اینقد ساده ای یا خودتو زدی به اون راه؟
اصلاح طلبا یه پشیز آتو داشته باشن از کسی تا قیام قیامت اونو تو بوق و کرنا میکنن و روزنامه هاشون تیتر یک میرن براش
اصلاح طلب و این حرفا؟ نزن برادر من از این حرفا
قالیباف بازنشسته نیست؟
12 سال بوده بس است دیگر ایشان نیز این اواخر کاررا رها کرده بود وبا دهها میلیارد بدهی شهرداری را ترک کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
بیش از بدهی ها از دولت طلبکار است
این هنر یک مدیر است که وقتی منابعش تامین نمی شود از سایر منابع استفاده کند
و کار را پیش ببرد
دمت گرم
این چه پیشنهادی است که می دهید؟ نکنه مسائل مالی دوران قالیباف را فراموش کرده اید؟ با دلتان برای مدیریت روضه خوانها در شهرداری تنگ شده. از تابناک بعید بود چنین مقاله ای
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
مدیریت مطرب ها رو هم دیدیم ...باز هم گلی به جمال مدیریت روضه خان ها
تنها راه نجات تهران قالیبافه...الان یه عده شهرستانی حسود میان میگن قالیباف مملکتو چاپیده!! آقاجان ایشون شهردار تهرانه ، شماها رو سننه
مستقل از ناتوانی آنها ولی فراموش نکنید چه کسی نجفی را مجبور به استعفا کرد، ضمن اینکه قانون بازنشستگی هم گرچه قانون خوبی بود و در هنگام انتخاب شهردار قبلی وجود نداشت.
مگه مغز خر خوردن که دوباره تهران رو ویران کنند .
نجفی واقعا به خاطر بیماری استعفا داد؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
چند تا از اقدامات نجفی رو بگو بعد سوالت رو بپرس.
سفارش مقاله از جناب قالی باف گرفته بودین؟
من در این مورد موافق قالیبافم
در اینکه ثبات وجود نداشته و بی ثباتی عامل منفی هست شکی نیست.

ولی دلیل بی ثباتی رو نمیشه اینقدر راحت به به کفایتی شورا ربط داد.
قالیباف تو همون دوره ای که به برداشت غلط نگارنده وضعیت خوبی داشت، آنقدر بدهی به بنگاههای نظامی (که به غلط مجری همه امور شهری شده اند) بار آورده که کسی نمیتونه جمعش کنه.
الان این نوشته هم کاملاً به نظر میرسه که آب تو آسیاب همون کاسبان قبلی میریزه و میخواد فرصت اصلاح رو بگیره!!

این وابستگی شهرداری به بنگاههای نظامی باید از بین بره. وضع باید اصلاح بشه؛ توسط هر فرد یا گروهی که طالب اصلاح باشه و بتونه هزینه اصلاح رو تامین یا توجیه کنه.

بدون پرداخت هزینه اصلاحات(پول، زمان، اعتبار و آبرو) فقط شهر و ممکلت به قهقرا میره...
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
اخوی یکسال گذشت نکنه میخواین کل 4 سال بگذره بعد شروع به اصلاح کنین!!! مثلا اون ماشینه که تو راه شمال چپ کرد رو خوب اصلاح کردین مابقی تهران رو هم اصلاح کنین
اگه قالیباف مجددا شهردار بشه یک شادی عمومی در کشور ایجاد می شه و دوباره مملکت تبدیل به یک کارگاه سازندگی بزرگ می شه
دوستان به دور از سیاسی بازی و طرفداری از حزب خاصی مردم تهران ودوستانی که به دلایل مختلف به شهر رفت وآمد دارند درک میکنند که مدیریت قبلی با فعلی چه تفاوتهایی داره به قول رهبری مردم هر انتخابی که داشته باشند نتیجه ش رو خودشون میبینند مثل اوضاع فعلی تهران ،شایدم مردم تهران راضی هستند از وضعیت فعلی
اصلا این کار درستی نیست.حق این مردم همین شورای شهر و همین دولته. ملتی که دغدغه اش کنسرته از دلار ۲۰ هزار تومنی و ۴ برابر شدن قیمتها ککش نمیگزه. ما ملتی هستیم که واسه افرادی که پولمون رو دزدیدن ولی شعار تدبیر و امید دادن هورا می کشیم ولی ...
پس معلوم شد تمام کارشکنی های این چندساله برای اینه که ثابت کنید غیرازقالیباف هیچکس نمی تونه شهردارباشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
شما دیگه خ تعصب دارین!ا
خدمات قالیباف قابل تقدیراست.هیچکس به اندازه ایشان بعنوان شهردارتوانمند نیست. اگر تخلفی هم داشته باشددر مقابل خدماتش قابل اغماض است.
تیم روحانی کلا تعطیل است و مملک را رها کرده و فقط مثل کراواتی ها حرف قشنگ می زنند. نه برنامه دارند و نه توان اجرا
فعلا به پرونده تخلفات آقای قالیباف رسیدگی شود.یعنی چی که دوباره شهردار شه، به خاطر پاداش تخلفات مالی!!!!!!!!!!!! !
کل کشور چند نفر فالیباف می خواهد
قالیباف معاون اول رئیس جمهوربشه بهتره تا آبروی رفته دولتو برگردونه
اصلاح طلب ها گند زدن.وسلام
قالیباف تا حالا بازنشسته نشده؟(ممنوعیت بکار گیری بازنشسته ها)
اینایی که از نجفی تعریف میکنن یادشون رفته یه برف اومد طرف نتونست تهران کنترل کنه چقد تفکرات سیاسی دارید دین ندارید مرد باشید
مگر در مملکت قحط الرجال است؟!
مردم انتظار دارن به فساد مالی و بذل و بخشش دوران قالیباف رسیدگی بسه
به دلیل ارتباط بسیار خوب قالیباف با ارگانهای نظامی تمام پروژه ها در قبضه اونها بود اونهم با چند برابر قیمت متعارف و تهاترهای زمین و ساخت پروژه های تجاری .. یه شهردار اصلاح طلب 6 ماه هم نتونست دوام بیاره که به قول اقای مطهری زمان انتخاب ایشان عده ای گفتند نیمگذاریم 6 ماه دوام بیاره .. اقای قالیباف 12 سال شهردار بود اینا که هنوز دو سال هم نشده تازه در زمان اوج درامدهای نقتی و ساخت و ساز در اواسط 80 و اوایل 90
قالیباف تهران را نابود کرد ، پروژه های تبلیغاتی پرهزینه و با اخذ وام های کلان و مردم تهران را بدهکار کردن و اجرای کار به دوستان و برادران گرمابه و گلستان .
کاری به اصولگرا و اصلاح ظلب ندارم بیایید به مشکلات فرا جناحی نگاه کنیم یک اتفاق بدی که افتاده این است که به افراد حزبی نگاه می شود اگر از حزب ما بود هر کاری کرد خوب است و اگر از حزب ما نبود هر کاری کرد بد است من فقط می دانم که این اصلاح طلب ها هیچ کاری نکردن و فقط گفتن قبلی خراب کرده یا نمی گذارن یا فلان به هر دلیل شما نا کار امدید مگر وقتی می خواستید بیاید نمی دانستید وضع چطور است و الکی وعده دادید اگر دزدی نباشد حزب باشی نباشد مملکت را چهار ساله می شود ساخت مگر المان کشورش را چند ساله ساخت انهم از اوج بدبختی
چقدر بد بختید که در بازی های سیاسی گرفتارید ناتوان ترین شهردارتاریخ تهران همین شهردار کنونی است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار