بازدید 3638

جزئیات بازداشت سرمربی ستاره ایرانی در رختخواب

کد خبر: ۸۴۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱ 12 October 2018

سرمربی کروات کلوب بروژ عصر امروز (جمعه) در تمرین این تیم برای نخستین‌ بار به بازداشتش توسط پلیس بلژیک و اتهام تبانی و پولشویی در فوتبال این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، ایوان لکو که چهارشنبه گذشته در سلسله بازداشت‌های پلیس بلژیک شامل ده‌ها مربی، داور و مدیر برنامه فوتبال به مقر پلیس این کشور انتقال داده شده بود عصر امروز پیش از آغاز تمرین کلوب بروژ در جمع خبرنگاران گفت: وقتی کسی شما را ساعت ۶ صبح ازخواب در رختخواب بلند می‌کند و با خود می‌برد شوک‌انگیز است! حدود ۲ روز را در بازداشتگاه پلیس گذراندم و این برای من بسیار سخت بود. صادقانه نمی‌دانم این حادثه چه تاثیری بر شهرت فوتبالی و کاری‌ام می‌گذارد.

ایوان لکو طبق گفته وکیل باشگاه کلوب بروژ در میان متهمان نیست و فقط برای ادای توضیحات به مقر پلیس بلژیک و سپس نزد قاضی تحقیق پرونده تبانی و پولشویی در فوتبال این کشور فراخوانده شد. سرمربی کلوب بروژ به خاطر عدم تصمیم فوری پلیس و دادگاه بلژیک مجبور شد یک شب را در بازداشتگاه بگذراند.

سرمربی کلوب بروژ در واکنش به این پرسش که آیا نمی‌خواهد از پلیس بلژیک به خاطر این نوع از برخورد با او شکایت کند اظهار داشت: آیا من از آنها شکایت کنم؟ نمی‌دانم و هنوز تصمیمی نگرفتم اما اطمینان دارم که تا پایان مبارزه خواهم کرد. می‌خواهم از حمایت‌های خانواده‌ام، همسرم، باشگاه کلوب بروژ و هوادارانش قدردانی کنم. کلوب بروژ از کاوه رضایی، ملی‌پوش ایرانی بهره‌مند است و صدر جدول رده‌بندی ژوپیلر لیگ بلژیک تا پایان هفته دهم را در اختیار دارد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر