بازدید 2651

کاهش ظرفیت خوابگاه‌ها با کاهش حقوق دانشجو معلمان

کد خبر: ۸۴۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ 08 October 2018

عضو شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان بوشهر گفت: ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان را کاهش داده‌اند که این اقدام می‌تواند دانشجویان را با مشکل روبرو کند.

به گزارش آنا، فاطمه حسینی گفت: هنوز چند روزی از شروع سال تحصیلی نگذشته بود که ابلاغیه‌ای از طرف رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور به همه پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان ابلاغ کرد که بر اساس آن حقوق همه دانشجو معلمان کم شد.

عضو شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان بوشهر افزود: مسئله‌ای که در این میان موجب نارضایتی دانشجویان شده این است که دانشجو معلمانی که از خوابگاه و امکانات رفاهی دانشگاه‌ها استفاده نمی‌کردند و یا بومی منطقه بودند تنها ۲۵ درصد از حقوقشان کاسته می‌شد اما بر اساس قانون جدید این ۴۵ درصد کاهش حقوق شامل حال همه دانشجویان است.

وی اضافه کرد: این مسئله تبعات زیادی را به همراه دارد زیرا در این صورت همه دانشجویان تقاضای خوابگاه خواهند کرد و این مسئله دانشجویان خوابگاهی را با مشکل روبرو می‌کند.

حسینی در ادامه افزود:‌این در حالی است که امسال دانشگاه فرهنگیان بیش از مهروموم‌های گذشته اقدام به جذب نیرو کرده است و در حالت عادی با کمبود خوابگاه روبرو است و اضافه شدن دانشجویان بومی به این آمار قطعاً مشکلاتی را در پی خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی