بازدید 3531
۱
گزارش

روسای فدراسیون‌ها درپی شغل حساب نشدن ریاست!

هر زمانی که قانونی مصوب می‌شود در همان زمان باید اجرا شود. اساسنامه مشترک بعد از تاییدیه کمیسیون اجتماعی باید مورد تصویب دولت نیز قرار بگیرد. از طرفی مصوبه دولت نباید مورد ایراد مجلس باشد
کد خبر: ۸۴۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 07 October 2018

ممنوعیت بکارگیری بازنشسته‌ها در مشاغل دولتی از جمله ریاست فدراسیون‌ باعث شد تا برخی از روسا این صحبت را مطرح کنند که ریاست فدراسیون شغل نیست؛ نکته مهمی که البته در اساسنامه مشترک فدراسیون‌های ورزشی نیز دیده شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش در این باره گفت: خیلی از نکات در اساسنامه جاری فدراسیون‌ها وجود دارد که یا مبهم است یا ساکت. فقط تبصره 10 نیست که اصلاح شده است. وی در پاسخ به این سوال که ریاست فدراسیون‌ها در اساسنامه جدید چطور دیده شده؟ عنوان کرد: مرجع تصمیم و تصویب باید این را بگوید. سال گذشته قبل از عید به دنبال اتفاقات بین‌المللی که رخ داد، تلاش این بود ریاست فدراسیون‌ها شغل محسوب نشود.

رغبتی درباره اینکه برخی از روسای فدراسیون‌ها بازنشسته هستند و باید کرسی خود را ترک کنند، در صورت تصویب اساسنامه مشترک و اینکه ریاست شغل نیست، تکلیف مستعفیان چه خواهد بود؟ عنوان کرد: هر زمانی که قانونی مصوب می‌شود در همان زمان باید اجرا شود. اساسنامه مشترک بعد از تاییدیه کمیسیون اجتماعی باید مورد تصویب دولت نیز قرار بگیرد. از طرفی مصوبه دولت نباید مورد ایراد مجلس باشد آن وقت است که اساسنامه قانونی خواهد بود.

روسای فدراسیون‌ها درپی شغل حساب نشدن ریاست!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ما ایرانی ها خدای دور زدن قانونها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل