بازدید 3245

افتضاح تاریخی دررئال مادرید:۶ساعت و۴۹دقیقه بدون گل

این بدترین ناکامی رئال مادرید در گلزنی از آپریل ۱۹۸۵ است، زمانی که سفیدها در ۵ مسابقه متوالی از باز کردن دروازه رقبا عاجز ماندند. هیچ کدام از بازیکنان کنونی رئال مادرید در آن تاریخ هنوز به دنیا نیامده بودند
کد خبر: ۸۴۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 07 October 2018

رئال مادرید بدترین روند گلزنی خود در ۳۳ سال اخیر را تجربه می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، رئال مادرید باز هم در گلزنی ناکام ماند. این خبر، دیگر در این روزها کسی را شگفت زده نمی‌کند. در یکی از مسابقات هفته هشتم لالیگا آلاوز میزبان رئال مادرید بود و در نهایت موفق شد با گل دقیقه ۹۵ مانو گارسیا لوس بلانکوس را از پیش رو بردارد. این دیدار چهارمین مسابقه بدون برد رئال و البته چهارمین بازی متوالی بدون گل آن ها بود. 

برای یافتن آخرین پیروزی رئال مادرید باید به روز ۲۲ سپتامبر و برتری ۱-۰ مقابل اسپانیول بازگشت اما عجیب تر آن است که برای یافتن آخرین گل بازیکنان رئال نیز دقیقا باید به همان تاریخ مراجعه کرد. مارکو آسنسیو در دقیقه ۴۱ بازی مقابل اسپانیول آخرین گل رئال مادرید تا به امروز را به ثمر رسانده است. بازیکنان رئال بعد از آن مسابقه در باز کردن دروازه سویا، اتلتیکو مادرید، زسکا مسکو و آلاوز ناکام مانده اند تا انتظار هواداران سفیدها برای دیدن یک گل به ۶ ساعت و ۴۹ دقیقه (۴۰۹ دقیقه) برسد. 

رئال مادرید-لالیگا اسپانیا

این روند در حالی ایجاد شده که رئال در ۳ مسابقه آغازین خود در لالیگا به پیروزی رسید و ۱۰ گل نیز وارد دروازه حریفان کرد. البته می‌توان بدشانسی را نیز در این روند دخیل دانست. شاگردان لوپتگی در مسکو ۲۱ موقعیت مسلم گلزنی ایجاد کردند اما تنها ۴ ضربه آن ها در چارچوب بود. در بازی شب گذشته نیز رئال ۶ شوت در چارچوب داشت که همه آن ها به وسیله فرناندو پاچکو (پرورش یافته کاستیا) مهار شد و در نهایت منجر به انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن زمین از دید هواسکورد شد. ضمن آن که ۳ مسابقه از این ۴ دیدار در خارج از خانه بوده و رئال در این مدت تنها یک بار و در مقابل اتلتیکو مادرید، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازی کرده است.

این بدترین ناکامی رئال مادرید در گلزنی از آپریل ۱۹۸۵ است، زمانی که سفیدها در ۵ مسابقه متوالی از باز کردن دروازه رقبا عاجز ماندند. هیچ کدام از بازیکنان کنونی رئال مادرید در آن تاریخ هنوز به دنیا نیامده بودند و مسن ترین بازیکن حال حاضر رئال، لوکا مودریچ، ۵ ماه بعد از این روند فاجعه بار چشم به جهان گشود. رئال مادرید بعد از تعطیلات بازی های ملی، شنبه ۲۰ اکتبر به لالیگا و برنابئو بازخواهد گشت و در مقابل لوانته، برای جلوگیری از تکرار رکورد منفی آپریل ۱۹۸۵ تلاش خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان