بازدید 11868
بازتاب

بازگشت‌فردین به‌کشتی با38کیلوکاهش‌وزن دردوماه!

دو ماه است شب و روز تمرین می‌کنم. وزن بدنم به ١٥٦ کیلو رسیده بود که حالا ١١٨ کیلو هستم. سرحال و قبراق تمرین می‌کنم و حالا که در مربیگری جایی ندارم می‌خواهم خودم را در نیمه نهایی و فینال لیگ محک بزنم
کد خبر: ۸۴۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ 06 October 2018

نایب قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۰۹ هرنینگ دانمارک گفت: در بازگشت به کشتی به برد و باختش فکر نمی‌کنم، ما کشتی‌گیران مثل شیشه‌ایم، هر چه بشکنیم بُرنده تر از قبل خواهیم شد.

به گزارش تابناک ورزشی، فردین معصومی در مورد تصمیمش برای بازگشت به کشتی خاطرنشان کرد: دو ماه است شب و روز تمرین می‌کنم. وزن بدنم به ١٥٦ کیلو رسیده بود که حالا ١١٨ کیلو هستم. سرحال و قبراق تمرین می‌کنم و حالا که در مربیگری جایی ندارم می‌خواهم خودم را در نیمه نهایی و فینال لیگ محک بزنم که اگر بدنم جواب داد بار دیگر به کشتی برگردم.

فردین در پاسخ به این سوال که نگران نیست در ٤١ سالگی مغلوب حریفانش شود، تاکید کرد: نگران نیستم، کشتی برد و باخت دارد. من کشتی‌های خودم را گرفته‌ام و اگر حالا می‌خواهم دوباره برگردم. همه درها را به روی خودم بسته می‌بینم و در عین حال کشتی هم فاقد پشتوانه شده، می‌خواهم ریسک کنم و پای ریسکم هم خواهم ماند. ما کشتی‌گیران همان مَثَل "شیشه‌ایم که هر چه بشکنیم برّنده تر از قبل خواهیم شد".

دارنده مدال برنز سال 2006 جهان درخصوص انتخاب پرویز هادی برای شرکت در مسابقات جهانی بوداپست تصریح کرد: او کشتی گیر زحمتکشی است که چند سالی است به حقش نرسیده، دعا می‌کنم بعد از طلای بازی‌های آسیایی، مدال جهانی هم بگیرد. او هم روزهای پایانی قهرمانی‌اش را پشت سر می‌گذارد که امیدوارم بهترین‌ها نصیبش شود.

معصونی در مورد تیم ملی آزاد در آستانه مسابقات جهانی گفت: با بچه‌ها تقریبا در ارتباطم. کمیل قاسمی و حسن یزدانی را به تازگی دیده‌ام، روحیه خوبی دارند، هرچند که این روزها برای کشتی انگیزه زیادی نگذاشته‌اند. این مسائل روی پشتوانه‌ها تاثیر گذاشته چون خانواده‌ها وضعیت کشتی را دنبال می‌کنند و در این شرایط بچه‌های شان را به رشته‌های دیگر می‌فرستند. متاسفانه آینده خوبی در انتظار کشتی نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر