بازدید 4895
سوژه

پرسپولیس سهمیه آسیایی ایران را افزایش می دهد

با توجه به شباهت وضعیت ایران و قطر (حضور دو تیم از دو کشور در مرحله نیمه نهایی غرب آسیا) و همچنین احتمال حضور پرسپولیس در فینال، اگر این فرمول فنی در مورد قطر صدق کند در آن صورت قاعدتا شامل ایران هم می‌شود. بدین ترتیب باید دید آیا بر اساس این فرمول ارزیابی فنی سهمیه ایران نیز افزایش می‌یابد؟
کد خبر: ۸۳۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ 05 October 2018

شاخص‌های تعیین‌ شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تعیین‌کننده سهمیه کشورهای مختلف در فصل آینده لیگ قهرمانان خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، نشانه‌هایی مبنی بر ۲ سهمیه مستقیم قطر در مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا و ۲ سهمیه حضور در پلی‌آف وجود دارند، البته سهمیه‌ کشورها می‌تواند در روزهای آینده با توجه به شاخصه‌های تعیین‌ شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تیم‌ها تغییر کند. از سویی تیم‌های السد و الدحیل تا مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند و السد توانست به نیمه‌نهایی هم راه یابد.

پرسپولیس سهمیه آسیایی ایران را افزایش می دهد

این تیم در بازی رفت این مرحله یک بر صفر از پرسپولیس شکست خورد و هنوز یک بازی دیگر برای ادامه مسیر آسیایی‌اش در تهران پیش‌رو دارد. این مسئله باعث می‌شود تا ارزیابی فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تعیین سهمیه قطر بهبود یابد. تمامی مسائل فوق و تعیین سهمیه‌ها در نشست آینده کمیته رقابت‌ها که روز نهم ماه نوامبر سال جاری میلادی در تهران یا دوحه خواهد بود مشخص می‌شوند.

با توجه به شباهت وضعیت ایران و قطر (حضور دو تیم از دو کشور در مرحله نیمه نهایی غرب آسیا) و همچنین احتمال حضور پرسپولیس در فینال، اگر این فرمول فنی در مورد قطر صدق کند در آن صورت قاعدتا شامل ایران هم می‌شود. بدین ترتیب باید دید آیا بر اساس این فرمول ارزیابی فنی سهمیه ایران نیز افزایش می‌یابد یا نه.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر