بازدید 3957
لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید درمسکو غافلگیر شد/منچستر بازهم نبرد

در مسکو دروازه کهکشانی ها همان دقیقه یک و با اشتباه کروس و واران باز شد و در ادامه رئال مادرید هرچقدر موقعیت خلق کرد در نهایت نتوانست دروازه زسکا را باز کند و در لوژینکی مغلوب زسکا شد.
کد خبر: ۸۳۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱ 03 October 2018

رئال مادرید در شبی که بدشانس بود در خانه زسکا با یک گل مغلوب شد تا کابوس لوپتگی در خاک روسیه بار دیگر رقم بخورد. او سه ماه پیش در همین روسیه از سرمربیگری تیم ملی برکنار شده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، شب اول هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با تساوی خانگی تیم‌های فوتبال بایرن‌مونیخ و منچستریونایتد و شکست ناباورانه رئال مادرید به پایان رسید.

در مسکو دروازه کهکشانی ها همان دقیقه یک و با اشتباه کروس و واران باز شد و در ادامه رئال مادرید هرچقدر موقعیت خلق کرد در نهایت نتوانست دروازه زسکا را باز کند و در لوژینکی مغلوب زسکا شد. رئال مادرید در هفته های اخیر در لالیگا ناکام بود و حالا در لیگ قهرمانان هم آنها متحمل شکستی دور از انتظار را پذیرفتند تا شرایط برای لوپتگی دشوار شود.

رئال مادرید در مسکو غافلگیر شد/منچستر بازهم نبرد

در ورزشگاه اولدترافورد، تیم فوتبال منچستر یونایتد در ادامه ناکامی‌هایش در کسب پیروزی، این بار  مقابل میهمانش، والنسیا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت. در این بازی پرافت و خیز گروه هشتم گلی از خط دروازه‌ها رد نشد تا یوونتوس 6 امتیازی در صدر بماند و منچستریونایتد با 4 امتیاز بالاتر از والنسیای یک و یانگ‌بویز بدون امتیاز در رده دوم بایستد.

در بازی حساس گروه پنجم، جدال آژاکس و بایرن‌مونیخ یک بر یک به پایان رسید و روند تساوی‌های اخیر غول آلمانی ادامه یافت. هوملس در دقیقه 4 میزبان را پیش انداخت اما مزرائویی در دقیقه 22  گل تساوی آژاکس را به ثبت رساند.در دیگر بازی این گروه، تیم فوتبال آاک آتن در خانه خودش 3 بر 2 مغلوب بنفیکا شد. سفروویچ در دقیقه 6، گریمالدو در دقیقه 15 و سمدو در دقیقه 75 برای بنفیکا و کولوناریدیس در دقایق 53 و 64 برای تیم یونانی گلزنی کردند. ضمن اینکه دیاس از بنفیکا در دقیقه 45 از بازی اخراج شد. در جدول این گروه، آژاکس و بایرن با 4 امتیاز به ترتیب اول و دوم هستند و بنفیکای 3 امتیازی بالاتر از آاک بدون امتیاز سوم است.

در گروه ششم، لیون و شاختار دونتسک به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند. مورائس در  دقایق 45 و 55 برای لیون گل زد  اما شاختار در 2 دقیقه با گل‌های دمبله در دقیقه 71 و دوبیس در دقیقه 72 بازی باخته را به تساوی کشاند.شگفتی بزرگ در گروه هفتم رخ داد؛ جایی که تیم فوتبال رئال مادرید، قهرمان 3 دوره اخیر رقابت‌ها در خانه زسکا مسکو یک بر صفر شکست خورد. گل دقیقه 2 ولاسیچ برای برتری میزبان کافی بود. اکینفیف، سنگربان زسکا مسکو در  وقت‌های تلف شده اخراج شد.در دیگر بازی این گروه، رم در ادامه روند خوبش در خانه 5 بر صفر  ویکتوریا پلژن را شکست داد. ژکو در دقایق 3، 40 و 90 هت‌تریک کرد و اوندر در دقیقه 64 و کلایورت در دقیقه 73  دیگر گل‌های تیم پایتخت ایتالیا را به ثمر رساندند. در جدول این گروه، زسکای 4 امتیازی بالاتر از رم و رئال 3 و پلژن بدون امتیاز در صدر ایستاده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان