بازدید 2047

تحصیل ۱۴ هزار دانشجو در دانشگاه علم و صنعت

کد خبر: ۸۳۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 02 October 2018

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه ۱۴ هزار دانشجو در تمامی مقاطع در این دانشگاه در حال تحصیل هستند، جزئیاتی از تعداد جدیدالورودها، مقاطع و زیر نظام‌های آموزشی آنها اعلام کرد.

به گزارش فارس، ابوالفضل واحدی معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت درباره تعداد دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه گفت: بنابر اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور و ظرفیت تعیین شده برای دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علم و صنعت ایران، ۸۳۰ دانشجوی پذیرفته شده در مقطع کارشناسی در ۱۴ رشته و گرایش نودانشجویان این مقطع هستند.

وی درباره تعداد دانشجویان کارشناسی ارشد جدیدالورود این دانشگاه گفت: به دلیل اینکه زیرنظام‌های مختلفی در دانشگاه علم و صنعت وجود دارد تعداد دانشجویان در این مقطع متفاوت است به طوری که تعداد نودانشجویان کارشناسی ارشد روزانه ۱۳۹۳ نفر، تعداد نودانشجویان کارشناسی ارشد نوبت دوم ۴۲۰ نفر، تعداد نودانشجویان مجازی ۱۲۰۰ نفر، تعداد نودانشجویان در پردیس‌های این دانشگاه ۹۰۰ نفر برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ است.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: در مقطع دکترای این دانشگاه آمار پذیرفته شدگان جدیدالورود ۱۵۳ نفر است.

واحدی در پایان گفت: قریب ۱۴ هزار دانشجو در مجموع در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و زیرنظام‌های آنها اعم از پردیس، نوبت دوم و مجازی در حال تحصیل هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار