بازدید 3899

نامه ۲۴ تشکل سیاسی به سران قوا

کد خبر: ۸۳۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 02 October 2018

۲۴ حزب و تشکل سیاسی از جمله جبهه پیروان خط امام و رهبری، جبهه پایداری، جبهه پیشرفت و عدالت نزدیک به قالیباف و حزب موتلفه در نامه‌ای به سران قوا پیشنهادهایی برای حل مشکلات کشور ارائه کردند.

به گزارش روزنامه خراسان، در ابتدای این نامه تأکید شده که تحریم دشمنان بیرونی، خودتحریمی توسط عناصر ناکارآمد داخلی و سوء مدیریت ها، مشکلات معیشتی کم‌سابقه‌ای به مردم تحمیل کرده و کشور عملاً با جنگ اقتصادی همه جانبه‌ای دست و پنجه نرم می‌کند که طراحی جنگ رسانه‌ای بی سابقه نیز بر پیچیدگی و سختی این نبرد افزوده است. این بیانیه با اشاره به این که کلید حل مشکلات، بهره‌گیری از ظرفیت های داخلی است، آورده است: اگر وحدت مجموعه های دلبسته به انقلاب اسلامی و تاکید بر اقتصاد مقاومتی به طور واقعی شکل بگیرد و انرژی‌های قوا و زیرمجموعه‌های آن ها و دیگر نهادها و سازمان‌ها به جای حاشیه‌سازی‌های بی‌مورد و هزینه‌زا، صرف خدمت سریع و دقیق به مردم شود، برون‌رفت از مشکلات به وجود آمده در فاصله‌ زمانی کوتاهی امکان پذیر خواهد بود و باید بدانیم حل مشکلات پیش رو راه حل اقتصادی دارد و در جست وجوی راه های سیاسی بودن، دادن آدرس غلط به مردم عزیز و تشجیع بیشتر دشمنان است.

در انتها با اشاره به این که « مشاهده بی تدبیری امروز و رهاشدگی حاد در عرصه تدبیر و مدیریت اقتصادی و معیشتی مردم، همچون خاری در چشم و استخوانی در گلو، جسم و جان همه دلسوزان انقلاب را آزار می دهد» برای کمک به قوای سه گانه جهت حل مشکلات اعلام آمادگی شده است. در پایان این نامه، اسامی تشکل های مطرح و بعضاً متضادی در جریان اصولگرا از جمله جمنا، جامعه اسلامی مهندسین، جبهه پایداری، حزب توسعه و عدالت و انجمن اسلامی پزشکان دیده می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر