بازدید 13336

بررسی سوال نعمتی از وزیر نیرو در حوزه برق

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، نشست امروز کمیسیون متبوعش با اردکانیان با موضوع بررسی سوال نعمتی درباره حوزه برق را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۳۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱ 30 September 2018

اسدالله قره خانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیر نیرو در نشست امروز کمیسیون حضور یافته و به سوال بهروز نعمتی درباره تولید برق، نیروگاه های برق آبی، انرژی های تجدیدپذیر و حرارتی و هدررفت و سرمایه گذاری در حوزه برق پاسخ داد که مقرر شد وزیر مستنداتی و توضیحات تکمیلی را به صورت مکتوب برای نماینده مردم تهران ارسال کند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ادامه نمایندگان سوالاتی درخصوص موضوعات کلان کشور و حوزه انتخابیه مطرح کردند، افزود: نمایندگان دلمشغولی هایی نسبت به سال آینده با توجه به تجربه سال جاری در حوزه برق داشتند که با توجه به اینکه 8 ماه بیشتر به فرا رسیدن فصل گرم باقی نمانده است، زمان زیادی برای جبران 8 هزار مگاوات برق مورد نیاز سال آینده وجود ندارد.

نیروگاه ها به قطعات یدکی نیاز دارند

وی ادامه داد: نیروگاه ها به قطعات یدکی و ارز برای تامین قطعات خارجی نیاز دارند و باید تعمیراتی در نیروگاه ها انجام شود که وزیر توضیحاتی در این خصوص به اعضای کمیسیون ارائه داد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقرر شد که وزیر نیرو هفته آینده طرح تفصیلی لازم را برای سال آینده در کمیسیون انرژی ارائه دهد، تصریح کرد: این طرح مربوط به بودجه سال 98، مباحث قانونی و جذب سرمایه گذار می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان