بازدید 3721
فوتبال اروپا

شکست عجیب و همزمان رئال مادرید و بارسلونا

ابتدا کوتینیو در دقیقه 12 بارسا را پیش انداخت اما 2 گل الزهر در دقیقه 52 و اسکار در دقیقه 53 نتیجه را عوض کرد و باخت ناباورانه بارسلونا را رقم زد
کد خبر: ۸۳۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ 27 September 2018

دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا در بازی های بیرون خانه دیشب باختند تا اولین شکست فصل خود را ثبت کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، ابتدا تیم فوتبال بی ستاره لگانس در خانه با برتری عجیب 2 بریک مقابل بارسلونا، ضمن رقم زدن اولین باخت فصل حریف مقتدرش، شگفتی بزرگی رقم زد. در این بازی که از هفته ششم لالیگای اسپانیا برگزار شد، ابتدا کوتینیو در دقیقه 12 بارسا را پیش انداخت اما 2 گل الزهر در دقیقه 52 و اسکار در دقیقه 53 نتیجه را عوض کرد و باخت ناباورانه بارسلونا را رقم زد تا این تیم چند روز پس از اولین تساوی فصل، نخستین شکست را هم نصیب ببرد.  در دیگر بازی ویارئال در زمین اتلتیک بیلبائو به برتری 3 بر صفر دست یافت.

در ادامه رئال در شبی که می توانست با یک تساوی به صدر جدول لالیگا صعود کند و جای بارسا را بگیرد، با نتیجه پرگل 3-0 مغلوب سویا شد.در این دیدار که در ورزشگاه سانچس پیس خوان برگزار شد، رئالی ها در همان نیمه اول سه بار دروازه شان را باز شده دیدند و در نهایت با همین نتیجه بازی را واگذار کردند. هر سه گل بازی در نیمه اول رقم خورد و در نیمه دوم نیز تنها گل مادریدی ها توسط مودریچ؛ بوسیله سیستم داور ویدئویی رد شد.

 مادرید در نیمه دوم مجبور شد ۱۰ نفره بازی کند. پس از انجام سه تعویض مارسلو آسیب دید، او دقایقی در زمین ماند اما نتوانست به بازی خود ادامه دهد و مجبور شد زمین بازی را ترک کند. وضعیت مادرید پس از این اتفاق بدتر شد و این تیم حتی نتوانست یکی از گل‌ها را جبران کند. سفیدپوشان برای نخستین‌بار در این فصل لالیگا شکست خوردند اما با ۱۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول باقی ماندند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر