بازدید 3993
۱
خبر

ملایی پس از15سال به فینال جودوی جهان رسید

ملایی برای کسب مدال طلای جهان به مصاف سوتارو فوجی‌وارا نفر هشتم رنکینگ جهان از ژاپن می‌رود.آخرین بار آرش میراسماعیلی در رقابت‌های جهانی ۲۰۰۳ اوزاکا به فینال رسید و به مدال طلای جهان دست یافت.
کد خبر: ۸۳۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ 23 September 2018

نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم جودوی ایران با کسب ۵ پیروزی متوالی راهی فینال رقابت‌های قهرمانی جهان شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های جودوی قهرمانی جهان ۲۰۱۸ که در باکو پایتخت آذربایجان در حال برگزاری است، سعید ملایی نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های برنز جهان و نقره بازی‌های آسیایی در مرحله نیمه نهایی برابر ودات آلبایراک از ترکیه رفت و با شکست حریف راهی دیدار نهایی شد.ملایی نفر نخست رنکینگ جهان برای کسب مدال طلای جهان به مصاف سوتارو فوجی‌وارا نفر هشتم رنکینگ جهان از ژاپن می‌رود.آخرین بار آرش میراسماعیلی در رقابت‌های جهانی ۲۰۰۳ اوزاکا به فینال رسید و به مدال طلای جهان دست یافت.

ملایی پس از15سال به فینال جودوی جهان رسید

ملایی پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس برابر اتین بریاند از کانادا به روی تاتامی رفت و در مدت زمان یک دقیقه و ۴۶ ثانیه با ضربه فنی به برتری رسید. ملایی در دومین مبارزه نیز یورا از ایسلند را در ۱۴ ثانیه ایپون کرد.وی در ادامه و در سومین مبارزه برابر آنری اگوتیدزه از پرتغال با ضربه فنی به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در یک چهارم نهایی نیز برابر ماتیاس کاس از بلژیک به روی تاتامی رفت و در پایان با شکست این جودوکار راهی نیمه نهایی شد.

روز گذشته (شنبه) محمد بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز جهان شد.جواد محجوب در سنگین وزن سومین و آخرین نماینده ایران در این رقابت‌هاست که روز چهارشنبه به روی تاتامی‌ می‌رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ملای برنده مدال طلا شد ، ساعت خواب ببم جان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها