بازدید 4304
۱
با شکست سه بر صفر مقابل بلغارستان متحول شده؛

والیبال ایران محکوم به شکست کانادا و آمریکا شد

ایران در شبی که فرصت خوبی برای تثبیت جایگاه دومی داشت، با شکست برابر میزبان رده دومی را به بلغارستان تحویل داد. ایران امروز از ساعت 17:30 در دیداری سرنوشت ساز به مصاف کانادا می رود
کد خبر: ۸۳۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵ 22 September 2018

ایران که بعد از کسب مقام دوم در گروه D با کسب 4 برد و 11 امتیاز، حالا با تیم های آمریکا، کانادا و بلغارستان در گروه G قرار گرفته، دیشب در اولین بازی خود از ساعت 22:10 به وقت تهران در صوفیه به مصاف بلغارستان رفت و شکست تلخی را تجربه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، بلغارستان که بعد از ایران و لهستان به عنوان تیم سوم گروه به دور دوم راه پیدا کرده بود و 9 امتیاز قبل از این بازی در کارنامه خود می دید، برای اینکه بتواند به دور بعدی برسد، راهی جز شکست ایران نداشت و برخلاف بازی دور نخست، عالی و کم اشتباه ظاهر شد و با نتیجه سه بر صفر ایران را در صوفیه شکست داد.

بدین ترتیب ایران در شبی که فرصت خوبی برای تثبیت جایگاه دومی داشت، با شکست برابر میزبان رده دومی را به بلغارستان تحویل داد. ایران امروز از ساعت 17:30 در دیداری سرنوشت ساز به مصاف کانادا می رود و با این وضعیت محکوم به پیروزی در 2 بازی آینده مقابل کانادا و سپس آمریکا است که چندان در دسترس نخواهد بود.

والیبال ایران محکوم به شکست کانادا و آمریکا شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نفرات تيم ايران بسيار خسته و كم تحرك و بي انرژي بودند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر