بازدید 8630
۲

درخواست ۹۰ نماینده مجلس از لاریجانی

کد خبر: ۸۳۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 21 September 2018

بیش از ۹۰ تن از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به علی لاریجانی، خواستار اعلام شفاف آرای‌شان از سوی پارلمان شدند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرگزاری تسنیم با اعلام این خبر که تاکنون بیش از 90 تن از نمایندگان مجلس به کمپین #شفافیت آراء پیوسته‌اند، گفت: نمایندگانی که به کمپین شفافیت آراء پیوسته‌اند، در نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس، از وی خواسته‌اند که آرای‌شان به صورت علنی و شفاف از سوی مجلس اعلام شود.

وی افزود: نامه به رئیس مجلس برای اعلام شفاف آرای نمایندگان آماده شده و در جلسه علنی روز یکشنبه آینده(اول مهر) با تعداد امضاهای بیشتری از سوی نمایندگان، تقدیم هیئت‌رئیسه و آقای لاریجانی خواهد شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با اشاره به ابزارهای اعلام شفاف آرای نمایندگان مجلس، تصریح کرد: نمایندگان مجلس در این نامه، از آقای لاریجانی درخواست کرده‌اند که آرای‌شان درباره استیضاح‌ها، سؤالات از رئیس‌جمهور و وزرا و نیز طرح‌ها و لوایح به صورت علنی و شفاف اعلام شود، یکی از این ابزارها، خبرگزاری خانه ملت و یا فضای مجازی مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی شده است.

حاجی‌دلیگانی در پایان خاطر نشان کرد: درخواست اعلام علنی و شفاف آرای از سوی بیش از 90 تن از نمایندگان مجلس، موجب می‌شود تا سطح انتظار از دیگر نمایندگان نیز افزایش یافته و سایر نمایندگانی هم که آن را امضا نکرده‌اند، به کمپین شفافیت آراء پیوسته و برای علنی شدن رأی‌شان اعلام آمادگی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲
علاوه بر ارا نمایندگان اگر دریافتی هایشان و حقوق شان شفاف سازی شود خیلی بجاست
همینم خوبه باز اگر نپیچونند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار