بازدید 12662
۳
پرونده فوتبالیست سواستفاده گر، در کمیته اخلاق

طلبکار400میلیونی پرسپولیس،40میلیون بدهکارشد!

این بازیکن تنها بازیکنی نیست که از موقعیت بلبشوی مدیریتی در دوران گذشته پرسپولیس برای دریافت مبلغی بیشتر از دریافتی اش سواستفاده کرده بود.
کد خبر: ۸۳۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ 15 September 2018

بازیکنی که مدعی طلبی در حدود 400میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس است، با تسلیم مدارک جدید به فدراسیون فوتبال نزدیک به 40 میلیون به این باشگاه بدهکار شد!

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه پرسپولیس طی چند وقت اخیر با توجه به فشار فدراسیون فوتبال برای پرداخت مطالبات و دریافت مجوز حرفه‌گری، کار خود برای مذاکره با طلبکاران این باشگاه را آغاز و دنبال کرده است. در این ارتباط یکی از طلبکاران این باشگاه که طی چند وقت اخیر در گفتگوها و مصاحبه‌های خود مدعی است مبلغ قراردادش را از باشگاه دریافت نکرده، پس از تحویل مدارک جدید، به باشگاه بدهکار شده و شاید پرونده‌اش به کمیته اخلاق برود.

مدیر سابق باشگاه مدعی است این پول را به ستاره سابق پرداخت کرده است و حتی نزدیک به 30 میلیون نیز بیشتر از مطالباتش به او پرداخت شده (!) و مدارک این پرداخت موجود است. این مدارک به فدراسیون فوتبال تحویل شد تا پرونده این بدهی بسته شود. این بازیکن تنها بازیکنی نیست که از موقعیت بلبشوی مدیریتی در دوران گذشته پرسپولیس برای دریافت مبلغی بیشتر از دریافتی اش سواستفاده کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
تا عاقل دنبال پل می گشت ، دیوانه از آب گذشت!
چرا اسم ها را مشخص نمی کنید؟وقتی این ویا نظایر اینهامی خواهند دزدی کنند،چرا اسم نمی برید؟
همیشه صفرهها برای خودشان اب می رود .شما جدید متوجه نشدید .ما قبلا متوجه شده بودیم ......................................جنس صفرهها بد است تقصیر شما نیست ......................
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار