بازدید 24836
هزار و سیصد و بیست و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

ادعای نشریه رسایی: روحانی 70 سفر به انگلیس داشت/کنایه صالحی به مدعیان ولایتمداریِ همراه با براندازان/دفتر آیت الله جنتی: واعظی عذرخواهی کند/اعتراض ناظری به ماجرای شکایت شجریان از صداوسیما

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: حمله عجیب کیهان به دونماینده مجلس/سهم دو درصد نیروگاه اتمی از تولید برق کشور/ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۳۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳ 07 September 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

نشریه رسایی: روحانی 70 سفر به انگلیس داشت
ایران نوشت: مخالفان دولت دست بردار نیستند؛ بعد از ادعای دوتابعیتی بودن رئیس جمهوری توسط ابوالفضل ابوترابی، نماینده عضو کمیته تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها، حالا هفته‌نامه ۹ دی متعلق به حمید رسایی ادعا‌های جدیدی را مطرح کرده. این هفته‌نامه در گزارشی مدعی شده مطابق اطلاعاتی که در اختیار اعضای کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی درباره مدیران دوتابعیتی گذاشته شده، حسن روحانی برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد و دکترای خود که ۱۷ سال طول کشیده است، حدود ۷۰ سفر به اسکاتلند و انگلیس داشته است.

«همه می‌دانند» اصغر فرهادی به اسکار نرفت
اسپانیا فیلم «قهرمانان» را به عنوان نماینده این کشور به اسکار نود و یکم می‌فرستد. آکادمی اسکار در بخش فیلم خارجی زبان اسم «قهرمانان» را به عنوان نماینده اسپانیا در اسکار ۲۰۱۹ دریافت کرد. «قهرمانان» ساخته خاویر فسر به عنوان نماینده اسکار در نودو یکمین دوره مراسم آکادمی در بخش فیلم خارجی زبان معرفی شد. آکادمی هنر و علوم سینمایی اسپانیا ساعتی پیش با معرفی این فیلم نماینده خود را معرفی کرد. اسکار ۲۲ ژانویه از میان فیلم‌های معرفی شده نامزدهای امسال را انتخاب و معرفی می‌کند. آکادمی فیلم اسپانیا ۳ فیلم را به عنوان نامزدهای اسکار امسال انتخاب کرده بود که ۲ فیلم دیگر «همه می‌دانند» ‌اصغر فرهادی و «غول پیکر» ساخته مشترک آیتور آرگی و ژان گارانو بودند. اگر فرهادی با این فیلم به اسکار راه پیدا می کرد سومین فیلم پیاپی یک کارگردان در تاریخ می‌شد که به اسکار می‌رفت.

دیدار محسن هاشمی و وزیر کشور درباره وضعیت افشانی نبود
کانال تلگرامی محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران نوشت: پیرو انتشار شایعه‌ای در فضای مجازی درباره دیدار امروز رییس شورای شهر تهران با وزیر کشور به اطلاع می‌رساند موضوع جلسه مذکور، آغاز سال دوم فعالیت شورای پنجم جهت ارائه گزارشی از فعالیت سال نخست و درخواست جهت افزایش حمایت دولت از مدیریت شهری جهت حل مشکلات تهران بود. همچنین رقم صحیح ماهانه همشهری ۴۵ میلیارد ریال بوده که در اشتباه لفظی تومان بیان شد و منظور از یارانه نیز زیان شرکت همشهری متعلق به مدیریت شهری است.

کنایه صالحی به مدعیان ولایتمداریِ همراه با براندازان
سید عباس صالحی، وزير ارشاد در توییتر خود نوشت: سخنان رهبری در چند ماه اخیر منشور‌های وحدت ملی و انسجام داخلی در شرایط جنگ اقتصادی و رسانه‌ای است. امروز افاقی دیگر از ان در اجلاس خبرگان ارایه شد. چرا مدعیان ولایت مداری با براندازان بیش از رهبری همراهی دارند؟!


دفتر آیت الله جنتی: واعظی عذرخواهی کند
در جوابیه دفتر رئیس مجلس خبرگان به اظهارات محمود واعظی آمده است: از رئیس دفتر رئیس جمهور انتظار می‌رود ضمن عذرخواهی و تصحیح مصاحبه خویش، ادب و متانت را در موضع‌گیری های سیاسی رعایت کرده و حرمت اشخاص و نهادهای قانونی کشور را رعایت نماید. در پی اظهارات محمود واعظی، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور، دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری، جوابیه‌ای صادر کرد که متن آن در ادامه آمده است.«اظهارات شتابزده رئیس دفتر رئیس جمهور در انعکاس خلاف واقع بیانات رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری موجب تعجب و حیرت شد.آیت الله جنتی در افتتاحیه اجلاس مجلس خبرگان رهبری فرمودند: ترامپ هم به دنبال شیطنت هایی است که در حاشیه اجلاس سازمان ملل با آقای روحانی دیدار کند، در حالی که رهبری هم مکررا گفته اند که هیچ مقامی حق ندارد با دولت آمریکا مذاکره کند و اعضای دولت که به سازمان ملل می روند به این رهنمودهای رهبری توجه کنند.اگرچه بلافاصله پس از این اظهارنظر، رسانه‌ها مجدداً به انعکاس صحیح بیانات آیت الله جنتی پرداختند و شواهد موضع هوشمندانه ایشان نیز روز گذشته در دیدار رئیس جمهور آمریکا و امیر کویت نمایان شد، اما از رئیس دفتر رئیس جمهور انتظار می‌رود ضمن عذرخواهی و تصحیح مصاحبه خویش، ادب و متانت را در موضع‌گیری های سیاسی رعایت کرده و حرمت اشخاص و نهادهای قانونی کشور را رعایت نماید.

احمد خاتمی: تبعیت از رهبری عامل موفقت جامعه است
خاتمی بابیان اینکه می‌توانیم ادعا کنیم که بدنه روحانیت جز اقشار محروم جامعه است افزود: از دیگر برنامه‌های دشمن تخریب رهبری است و اینکه چرا رهبری در شرایط کنونی کاری نمی‌کند. عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری تبعیت از رهبری را عامل موفقیت جامعه در طول 40 سال گذشته دانست و گفت: چند سال است که رهبری از اقتصاد مقاومتی حرف می‌زنند، موضوعی که تا مدت‌ها افراد متوجه اهمیت آن نمی‌شدند.

اعتراض ناظری به ماجرای شکایت شجریان از صداوسیما
شهرام ناظری در واکنش به حکم دادگاه شکایت محمدرضا شجریان از صداوسیما که در آن آمده است «انتشار این آثار در رسانه ملی موجب شهرت شجریان شده و به زیان او نبوده است!» می‌گوید: صداوسیما شاید بتواند افرادی بی‌مایه را عَلَم کند ولی یک هنرمند سطح بالا نیازی به این چیزها ندارد و می‌تواند با یک نوار یا یک سی‌دی کارش را بکند.

حمله عجیب کیهان به دونماینده مجلس
کیهان در ستون گفت و شنید خود نوشت: گفت: دوتن از وکیل‌الدوله‌های فراکسیون امید در نطق‌های پیش از دستور مجلس به بهانه مشکلات اقتصادی، هر لجنی که از دهانشان بیرون آمده بود را به چهره نظام و رزمندگان اسلام پاشیده‌اند!
گفتم: حالا که دیگر خواجه حافظ هم می‌داند مشکلات اقتصادی نتیجه عملکرد خود این وکیل‌الدوله‌ها و دولت تحت حمایت آنها بوده است! باید خودشان را لجن‌مال کنند!
گفت: به نظارت استصوابی و صنایع موشکی و مقاومت در مقابل زورگویی آمریکا و... نیز به شدت حمله کرده‌اند!
گفتم: با این که نظارت استصوابی بود، بعضی از این اجق وجق‌ها وارد مجلس شدند، حالا ببین اگر نبود چی می شد؟! و اگر فداکاری رزمندگان و صنایع موشکی کشورمان هم نبود که این آقا و خانم نماینده الان باید پوتین تروریست‌های داعش را واکس می‌زدند و به عنوان برده به شیوخ عیاش آل سعود فروخته می‌شدند!
گفت: مگر حرف‌های این دو نفر دقیقا همان مزخرفاتی نیست که اسرائیل و آمریکا و آل سعود علیه ایران اسلامی بر زبان دارند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو‌ وارد یک نمایشگاه نقاشی شده بود، جلوی یک تابلو ایستاد و به مدیر نمایشگاه گفت؛ خجالت نمی‌کشید این تابلوی مزخرف را به نمایش گذاشته‌اید؟ مدیر گفت؛ تابلو نیست آیینه است!

سهم دو درصد نیروگاه اتمی از تولید برق کشور
محمد احمدیان، معاون سازمان انرژی اتمی بیان کرد:واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر در سال ۱۳۹۶ به میزان ۷۴۵۰ میلیون کیلووات ساعت برق تولید کرده که سهمی برابر با ۲/۳ درصد در کل برق تولیدی کشور داشته‌است. محمد احمدیان ادامه داد:هم اکنون این واحد با ظرفیت ۱۰۰۰ مگاوات در مدار تولید بوده و برق تولیدی را به شبکه سراسری تحویل می‌دهد.

تغییراتی در رفتار آمریکایی‌ ها در حال رخ دادن است

علی لاریجانی که در راس هیاتی به ولگوگراد روسیه سفر کرده است در دیدار با ویاچسلاو ولودین رئیس دومای روسیه افزود: آمریکایی‌ ها به ایران و روسیه فشار می آورند و دو کشور را تحریم می کنند، این موضوع نشان می دهد که مشکل آنها در جای دیگریست.
وی با بیان اینکه با تصمیمات رئیس جمهوری روسیه و رئیس دوما، شاهد همکاری‌های بیشتری میان دو طرف هستیم، افزود: ایران و روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم در منطقه سهم به سزایی داشته اند.
لاریجانی با بیان اینکه دو طرف تاکنون در خصوص موضوعات مختلفی گفت و گو کرده اند، افزود: امیدواریم در شهر زیبای ولگوگراد اقدامات عملی تری داشته باشیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییراتی در رفتار آمریکایی‌ ها در حال رخ دادن است و ایران و روسیه باید مشورت های نزدیک تری داشته باشند، گفت: خوشبختانه در زمینه حمل و نقل و کشاورزی همکاری های خوبی میان ایران و روسیه صورت گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۵۹
انتشار یافته: ۵۶
کیهان این ها همان کسانی هستند که یک تق و توقی بخورد به دامان فکریشون یعنی غرب پناهنده می شوند
تا کم می اورند این اصلاح طلب ها موارد فرعی را باب می کنند تا ابرویشان بیشتر ریخته نشود
آفای شریعتمداری(کیهان)! از نظر مردم این وکیل الدوله ها و شما در یک جرگه اید. فقط لطفا برای دعواهای داخلیتان از مردم مایه نذارید
خیلی جالب است که حسین شریعنداری با یک جمله نماینده مجلس اینجوری به سیم آخر زده و اگر یکروز در میان مردم باشد و بشنود که خیلی بیش‌تر از این حرف‌ها در میان مردم رد و بدل می‌شود اینجاست که تیربار را بدست گرفت و تا فشنگ آخر مردم را میکشد .
در این خصوص دم کیهان گرم،
م.ر.م.خ:
این آقایان نماینده باید راجع به اقدامات انجام شده در مجلس توسط خود ایشان در خصوص مسایل عنوان شده گزارش بدهند.
جالب است همه یاد گرفته اند فقط مشکلات را می گویند راه حل ها و اقدامات را نمی توانند بگویند .این که هنر نیست مدام از مشکلات حرف زدن آنهم نمایند مجلسی باشد که اکثرا اصلاح طلب هستند.
اگر تصویر اینها را نمی دیدیم بی شک فکر می کردیم رادیو فارسی زبان اسراییل است که علیه نظام سخن می راند
بله کیهان تک صدایی را دوست دارد.غافل از انکه تک صدایی با ظهور پدیده جدیدی بنام شبکه اجتماعی به خاک سپرده واخرین میخ به تابوتش زده شد.امثال کیهان هم یا با این موضوع کنار خواهند امد یا به تاریخ خواهند پیوست.همچنانکه مخالفان دوش حمام،قند،شطرنج،ویدیو و...‌به تاریخ پیوستند واثری از مخالفتهایشان باقی نماند
بعد از چهل سال همه شریعتمداری کیهان را مشناسند هر کس و گروهی که مطابق میلش حرف نزند به خودش و اطرافیانش نگاه میکند و انچه را میبیند به دیگران نسبت میدهد وجالب هست که خود را مسلمان خالص میداند
واقعا جای تعجب دارد که دل واپسان از این همه محبوبیت وموفقیت در بین مردم چطور تا حالا ذوق مرگ نشده اند
ما و ژاپن همسفر بودیم اندر آسیا/ او سوی مقصد شد و در نیمه‌ره ماندیم ما...
پهنهٔ آمریک شد میدان هر زورآزما/ هرکسی کرد از برای خود به‌نوعی دست و پا
کار علم و اختراع اندر جهان بالاکرفت/ غیر ایرانی که درگنج قناعت جا گرفت
جنبش ملی بمرد اندر دل ایرانیان/ فکر بسط و ارتقاء عسکری رفت از میان
بود ایران امن و دولت خفته اندر پرنیان
چون کسی کاو خسبد اندر بیشهٔ شیر ژیان... : ملک‌الشعرای بهار
هروقت اخبار را میخوانیم حداقل خبر یک همایش و یا امثال ان در یک گوشه از کشور در جریان هست که فکر میکنم از تعداد روزهای سال بیشتر است و هرکدام هزینه ای به بودچه کشور تحمیل میکند که در شرایط کنونی اصلآ کار درستی نیست
یکی یه آینه بده دست کیهان
بیش از سی سال است که نیروگاه بوشهر برای روسیه حکم گاو شیرده را پیدا کرده و هزینه چند نیروگاه را از ایران گرفته والبته این چاه برای ایران اب نداشت ولی برای برادران روس نون شیرمال داشت
امثال رسایی باید دادگاه صحرایی بشن نه که تیتر خبر باشن
سالها وقت و هزاران میلیارد بیت المال برای 2 درصد
انرژی هسته ای که مردم را به گدایی انداخته و مسئولین را به توهم نابودی دنیا
ترا به خدا این خبر ها را رها کنید/وضع اقتصادی ما را را درست کنید/لااقل دندانهایمان را درست کنیم/از دندان درد مردیم
اين همه خون ملت و كشور را به شيشه كردين، فقط ٢ درصد توليد برق با انرژي اتمي!؟
خدا را شکر روحانی اقتصاد دان قدری است همان طور که گفت
متوجه نشدم آیا بانقل قول مزخرفات کیهان و لجن پراکنی این روزی نامه علیه ۲نماینده محترم مجلس چه هدفی رادنبال کرده اید؟آیاصرفا قصدنقل قول داشته اید یادرتائید آن مزخرفات مطالب را بی کم وکاست منعکس کرده اید؟لیکن درهردوحالت ادب حکم می کرد،مطالب موهن وتوهین آمیز را چاپ نمی کردید.شان تابناک بسیاراجل ازکیهان می باشد.
معلومه روحانی دانشجوی زرنگی نبوده ،اخه همین ایران مدرکت را می گرفتی ، خدا لعنت کنه کسانی را که از رانت استفاده می کنند و کردند
اگر افرادی مثل رسایی واقعیت را نمیگویندپس کسانی که در معرض اتهام
هستند بطور مستدل از خود دفاع کنند
کیهان جان البته از تو بیشتر از این انتظاری نیست حقایق گفته توسط نمایندگان شجاع زن تلخ بود مشکلات ایران از اصلاحات گذشته کفگیر ته دیگ خورده نمایندگان اتمام حجت کردند اینها در تاریخ ثبت خواهد شد همانگونه که در پهلوی ثبت شد در قاجار ثبت شد.اگر گوش شنوا نباشد و چشم بینا این سنت تارخ است گوش و چشم را از جایش می کنند مجوز گویی کیهان هم پیاله هایش در تملق هیچ اثری نخواهد داشت
حمله عجیب کیهان به دو نماینده؟؟!! اصلا هم عجیب نیست اگه غیر ازاین برخورد میکرد عجیب بود مگه شما کیهان رو نمی شناسید؟؟!! مگه نمیدونید کیهان شده منبع اختلاف افکنی ,توهین ,تهمت ,فحاشی ,ادرس غلط دادن به مردم و.......و اینکه کاملا هم مصون هست به هیچکس هم پاسخکو نیست.
ایولا استاد ناظری عزیز. حرف حق را زده. خسرو آواز ایران نیازی به مطرح شدن از صدا و سیما نداشته و ندارن. ایشون باتوجه به کلاس و گرید هنری و صدای سطح بالا و تخصصی که در گوشه های آوازی دارن و تحریر های مخملینشون به جایگاه به حق خودشون رسیده اند و در دل دوستدارانشون جای دارن. رسانه ملی در مطرح شدن خوانندگانی نقش داشته که کپی خوانی و اجرای دوباره آثار بزرگانی چون بانو مرضیه و بنان و دیگر بزرکان را در کارنامه خود دارن. سنتی خوانانی که به واسطه صدا و سیما مطرح شدن کم نیست
ناظری جز پر کردن جیبش چه گلی به بر سر مردم زده
آقای رسایی همونه که محرم برای تبلیغ و منبر تشریف می برند فنلاند و سوییس؟
گفتم:کیهان ازت تو تابناک خبر چاپ کردن
گفت:چی نوشتن حالا
گفتم :خبرهای تو که مهم نیست ولی خبر پایینیش نوشته بود اینهمه بگیر و ببند و تحریم و بدبختی اقتصاد اخرش دو درصد برق هسته ای برامون داشت
گفت: من نمیفهمم چی میگی
گفتم : میدونم
تیتری که انتخاب کردین اعتراض استاد ناظری رو بر عکس جلوه میده.
ایشان به صدا و سیما اعتراض کرده نه استاد شجریان.
تابناک جان دنبال چی هستین؟
اول آنکه صحبت جناب جنتی تلویحا همان معنایی را می داد که واعظی برداشت کرده....
دوم آنکه خبرگان فقط حساسیت روی جناب جنتی دارد که حرمت و ادب حفظ شود؟؟؟!!!! وقتی رییس جمهور به کرات مورد توهین و تهدید قرار گرفت خبرگان ایران تشریف نداشتند؟؟؟!!!!!
کیهان! از قول همه مردم نمی تونم بگم اما خودم به شخصه احسنت میگم به این دو نماینده شجاع. تو خودت از داعش چیزی کم نداری هر چی گفتی لیاقت خودته....
برای کسی که دانشجوی انگلستان بوده 70 با بسیار کم است
به کیهان ؛
هی همش گفتید ، نه حرف نزنید دشمن سو استفاده میکنه و فلانه و بهمانه که آخرش به جایی رسیدیم که مردم عادی هم تو خونه شون پوشک قائم میکنند.
لجن پراکنی را روز نامه کیهان میکند ادب خوب چیزی است
در این سالها روزنامه ی کیهان کمک شایانی به ادبیات گفتاری و ژورنالیستی این مرز بوم فرمودند.
قاسم! اون تفنگ شش پر منو بده ، اینگیلیسا دارن میان!
از وقتیکه فهمیدم امیر مقاره تو ماکان بند شیش هفت ماه ازم کوچیکتره و اون به کجا رسیده و من کجا هستم، افسردگی گرفتم!!!

همه آن شدند ما اینم نشدیم !!!

خداحافظ برای یه مدت طولانی !!!

حلالم کنین !!!
واعظی باید عذرخواهی کند رئیس جمهور باید عذرخواهی کند جنتی ولاریجانیها وهمه وهمه باید از ملت عذرخواهی کنند همه مسئولان وجنتی باید چندین بارازملت عذرخواهی کنند هروز هرلحظه مرتبا باید از ملت عذرخواهی کنند حرف نزنند فقط ازملت عذرخواهی کنند
با همه نقد هایی که به کیهان و شریعتمداری و تندرویی هاش وارده، اما این مطلبش رو قبول دارم
ملت رو با امید به برجام و توافق ناقص بدبخت و بیچاره کردند و مجلس هم ساکت نشسته و در حال حمایت از دولت
فقط مردم تحت فشار هستند اون وقت وکیل الدوله ها میان این اراجیف رو میگن
کیهان جان حواست باشه این طور ادبیات که شما در پیش گرفتید بوی جنگ داخلی داره و بوی خون ، اونوقت به غلط کردن افتادن دیگه فایده ای نداره .مثل همین الان که اینقدر به دولت حمله کردید که حزب خودتون بالا بیاد و الان این وضع مملکت شده که رهبری هم دیگه توی سخنرانیشون گفت اینقدر در رسانه ها دولت را نکوبید که باعث دلسردی مردم و این وضعیت بی روح در کشور نشود و اگر بشود دیگر هیچ
طبق معمول کیهان واقعیت وجودی خود و همفکران دلواپسش را رو کرده از انتقاد های سازنده نمایندگان واقعی ملت انتقاد تند نه بلکه ، توهین آمیز و خارج از عرف انسانی و اسلامی میکند . وای بحال این مردم با این باصطلاح دلسوزان کشور که همیشه دنبال منافع شخصی و گروهی بودند و هستند . متاسفانه !!!
سهم ۲/۳ درصدی از تولید برق کشور به نیروگاه اتمی!!!! تعلق گرفت. واقعا جای بحث داره با این همه بگیر و ببند و چندین سال کار متخصصین !!!! روسی و صرف خدا میداند میلیاردها ریال و یا دلار، فقط ۲/۳ درصد. چهار برابر این مقدار برق در یک نیروگاه حرارتی مثل نیروگاه قزوین تولید میشود و این همه بگیر و ببند هم نداردر.
هر کسی طرف دیگر را تروریست می داند. تعریف تروریسم در دنیای امروز فقط همین است!
این خانم و اقای نماینده که این قدر غرب زده تشریف دارند چرا نمی روند یک تحقیقی کنند که در همان کشورهای الگوشون نظامیانشان هم در سیاست و هم در اقتصاد و هم در فرهنگ حضور دارند و پول خرج می کنند ولی در اینجا می شود بد
اخه اگر همین نظامیان نبودند در کارهای زیر ساخت اقتصادی که الان در تولید بنزین و یا ابرسانی در مناطق و خیلی از جاده ها و دیگر کارهایی که کردند که دیگر دولتتان بیشتر زمین گیر بود و شرم ساری بیشتر برای حزبتان
اهان یادم امد که باید زیر دست باشیم و کشورهای غربی سیاست گذاری برای ما!!!!!!
کیهان باشه یا آرمان فرقی نمی کنه
در صورتی که حرف حق رو بزنه
احسنت به کیهان که با این صراحت این نمایندگان واداده و خائن رو رسوا کرد
واقعا اگه مملکت به کل دست اینا بیفته ایران از یمن و سوریه هم بدتر میشه!
الان دولت و مجلس دستشونه اینا دنبال همه چیزند تا گندی رو که تو اقتصاد و فرهنگ و سیاست زدند در همه جا تکرار کنند
مگه قرار نبود تا سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۰ درصد برق کشور از انرژی هسته ای تولید شود و مازادش صادر گردد؟!!!
چیکار میکنه این دولت و مجلس!!!
با روحانی تا ۱۴۰۰!!!!
فرقی نمیکنه ، پوتین پوتین رو حالا واکس میزنیم.
آقای ناظری آیا شما و شجریان در اوایل دهه شصت و اواخر دهه ۵۰ توسط بی بی سی معروف شدید؟!!! و آوازاتون رو چه نهادی پخش کرد؟!!!
ابنطور که مسئولین نظام میگویند در انتخابات ایران هیچ تقلبی امکانپذیر نیست. این بدان معناست که روحانی منتخب مردم است. پس چرا حق ندارد بر اساس سیاستهای خود که اراده ملت است عمل کند و دست او را بسته و شکست خوردگان انتخابات با تکیه بر قدرت مافیائی خود دستور لازم را صادر میکنند.
احتمالا مسئولین روزنامه کیهان فراموش کردن که مجلس عصاره فضایل شورای نگهبان و نظارت استصوابیه . حالا تو همین مجلس هم کسی اعتراض می کنه می شه لجن پراکن بابا شما خوب شما گل پراکن پس چرا وضعیت کشور اینجوریه ؟
چقدر با استعداد: فوق ليسانس و دكترا را در 17 سال گذرانده است!
تنها راه مقابله با مديران دو تابعيتي تصويب قانوني در مجلس است كه اشتغال به كار افراد دو تابعيتي در هر سطح مديريت دولتي در كشور را خيانت و جرم اعلام كند و مديراني كه آگاهانه دوتابعيتي‌ها را منصوب مي‌كنند نيز مجرم و خائن بشناسد.
شما به زندگی خصوصی مردم چکار دارید. اینکه یکی تحصیلش چقدر طول کشیده و در این مدت چند بار ایران آمده، زندگی خصوصی رئیس جمهور قبل از مسئولیتش است. اینکار اصلاً بوی کار اسلامی نمی دهد و از جوانمردی هم بدور است که با این حربه ها بخواهیم یکی را تضعیف کنیم. لطفاً دور مسائل خصوصی افراد خط بکشیم و اینکار را مد نکنیم که مسئولین مملکت را که احترام خاص خودشان را دارند، بی حرمت کنیم.
چرا هرکس حرف دل مردم را میزند کیهان به او حمله میکند؟!
ادبیات کسانی که مدعی ولایتمداری هستند کاملا در این خبرها مشخص است. همگی مغرور و بی ادب و گستاخ.....
بله ،آمريكا ذلت نبيند كوتاه مى آيد.
بابا وِل کنید این روسیه را
واعظی تا دیر نشده عذرخواهی کن والا هرچی دیدی از چشم خودت دیدی ها ! !
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل