بازدید 26534

سپاسگزاری دایم سایپا از «بازدید کننده گرامی»!

کد خبر: ۸۳۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ 05 September 2018

در حالی که از سوی شرکت خودروسازی سایپا اعلام شد از ساعت 10 صبح امروز ثبت نام بیش از 50 هزار خودرو به صورت اینترنتی آغاز می شود اما تلاش ها برای ثبت نام متقاضیان با مشکلاتی همراه است.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام این شرکت در این طرح محصولات خانواده پراید، تیبا، ساینا و وانت نیسان با قیمت زمان تحویل خودرو، عرضه خواهند شد اما متقاضیان ظاهرا با مشکلاتی در این راه مواجه‌اند.

خبرنگار ایسنا با حضور در یکی از نمایندگی‌ها شاهد حضور متقاضیانی بود که از مشکلات سایت ثبت‌نام و عدم نمایش صفحه خرید یا قطعی آن در حین انجام ثبت‌نام گلایه کردند.

در حال حاضر از ساعتی پیش این طرح فروش که صرفاً به صورت اینترنتی است آغاز شده اما ظرف یک دقیقه از باز شدن سایت سقف فروش مرحله‌ای بخشی از محصولات سایپا به اتمام رسید.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که هیچ‌یک از متقاضیان خرید این خودروها، نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و شرکت سایپا اعلام کرده متقاضیان در مرحله بعدی می‌توانند نسبت به خرید اینترنتی خود اقدام کنند.

بر همین اساس در جدیدترین اطلاعیه نیز در این سایت مرحله بعدی پذیرش ساعت 12:15 اعلام شده است. در این نوشتار آمده است: "بازدیدکننده گرامی به دلیل حجم بالای مراجعات، مرحله بعدی پذیرش راس ساعت 12:15 انجام خواهد شد. از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم."

سپاسگزاری دایم سایپا از «بازدید کننده گرامی»!

اما بازهم مراجعه به سایت نشان می‌دهد که سایت پذیرنده خارج از دسترس است و متقاضیان نمی‌توانند برای خرید اقدام کنند

ادعای هجوم ۶میلیون‌نفری به سایت سایپا

به گزارش تسنیم شرکت خودروسازی سایپا در رابطه با فروش اینترنتی تعدادی از محصولات سایپا که از صبح امروز آغاز شده است اعلام کرد، "از همان دقایق نخست آغاز فروش خودرو در این طرح تا این لحظه حدود 6 میلیون نفر سایت را مشاهده کرده‌اند و در آنِ واحد 700 هزار نفر خواستار ورود به سایت برای ثبت شده‌اند که ثبت‌نام این میزان تقاضا اصلاً امکان‌پذیر نیست".

شرکت سایپا در ادامه اعلام کرد، "برای مدیریت ثبت‌نام متقاضیان، فروش به‌صورت مرحله‌ای شده است به‌نحوی که سایت هر 15 دقیقه 10 ثانیه باز می‌شود تا آن دسته از افرادی که در سایت حضور دارند امکان ثبت‌نام پیدا کنند. این روال تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد. از مردم تقاضا می‌کنیم برای ثبت‌نام صبر داشته و به سایت هجوم نیاورند".

براساس شرایط اعلام شده کسانی که در ۱۸ ماه گذشته از این شرکت اقدام به خرید خودرو کرده‌اند امکان خرید در این طرح را نخواهند داشت.

همچنین هر کد ملی تنها امکان ثبت‌نام یک دستگاه خودرو را داشته و برای جلوگیری از واسطه‌گری خودروهای مذکور فاقد امکان صلح و انتقال به غیر است . ثبت‌نام برای افراد زیر ۱۸ سال نیز در این طرح امکان‌پذیر نخواهد بود.

شرکت خودروسازی سایپا در این مرحله 50 هزار خودرو شامل محصولات خانواده سایپا 131، 132، 151 به‌همراه تیبا، ساینا و وانت نیسان را پیش‌فروش می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸۳
چرا قرعه کشی نمی کنن.این نوع ثبت نام نشان از دروغ بودنشه
مردم رو دارن سرکار میزارن.یک عده خاص فقط می تونن ثبت نام کنن
چرا کسی حساب کشی نمی کنه کیا ثبت نام کردن.؟جز نمایندگی و کارمندهاشون کسی نیست
فقط کارمندهاشون می تونن ثبت نام کنن با نمایندگی ها
دروغ تو روز روشن
شفافیت نیست
اصلا کلکه خودشون فایلها را آپلود می کنند اصلا سایت باز نمیشه همه را بین خودیها تقسیم می کنند چرا شما یا رادیو تلویزیون فیلم برداری نمی کنند که سایت باز نمیشه
این مدل ثبت نام درست نیست باید قرعه کشی کنن
جالبه یک نفر تو این مملکت پیدا نمیشه بتونه واسه مردم کاری بکنه
سلام ما چقدر بدبختیم .مارو فیلم کردن دارن میخندن
هرچی بیشتر میفروشن قیمت سهامشون بیشتر پایین میاد دوسالونیم پیش قیمت سهام سایپا 200 تومن بود الان 100 تومنه
بی انصافی هر دو کارخانه به حدی است که قابل تعریف نیست. هر دو کارخانه تحویل خودروها را به بعد دی ماه و با قیمت در زمان تحویل موکول کرده اند. ایرن خودرو که کاملا تحویل را برای 98 زده در صورتیکه تا یک ماه پیش تمام تحویلها سی روزه بود. این یعنی تلاششان برای افزایش قیمت قطعا در شورای الکی رقابت پذیرفته شده و پراید و تیبا با حداقل یک و نیم برابر قیمت مصوب فعلی به فروش خواهد رفت.
برای اینکه مردم را عذاب ندهند اول پیش ثبت نام می کردند برای همه متقاضیان و سپس قرعه کشی انجام و اعلام می کردند در همین صدا و سیما.
روح و روان و جان مردم را پای کامپیوتر و لب تاپ و موبایل به بازی گرفتند. یعنی اینقدر بی کفایت هستند که نمی دانستند متقاضی زیاد است .
یا نه به ریش مردم می خواهند بخندند.
به والله دروغه. من خودم چندین بار امتحان کردم. اینا خودرویی برای فروش به ملت ندارن. اگه هم داشته باشند برای دوستان و ... است. وای بر روزی که ملت جان بر دست گیرند.
دقیقا 12:30 سایت رو رفرش کردم نشد چند بار ادامه دادم تا اینکه بعد از 15 ثانیه پیغام داد بازدیدکننده گرامی





مرحله نهم پذیرش انجام شد، مرحله بعد راس ساعت 12:45 انجام خواهد شد.







از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.
سوال اینه این مردم تا کی باید صبر و شکیبایی کنند در برابر اینهمه بی عدالتی ؟
آیا اصولا در برابر بی عدالتی باید صبر کرد یا مقابلش ایستاد و مقابله کرد ؟ اگر قرار بود صبر در برابر این مکندگان خون مردم کار ساز باشه تو این سالها باید اثر میکرد
سلام
چرا شرکت سایپا سپاسگزاری نکند؟
در عرض چند ثانیه خودرو های بی کیفیت (و تو دستشان باد کرده) را به فروش می رساند.
هر شرکت دیگری بود کلی امکانات جانبی مثلا سه سال بیمه رایگان یا خدمات کارت طلائی و... به مشتریان وفادارش اعطا می کرد.
همه چيز كلاه برداري از مردم هستش. صبح با اينترنت پرسرعت هرچه قدر تلاش كرديم وارد سايت بشيم نشد. براي چي ؟ براي خريد ارابه مرگ( پرايد خودروي ملي) . بيچاره مردم ايران.فقط بايد به خدا پناه برد از اين وضعيت.
آقا تو رو قرآن کامنت ها رو برای این خبر باز کن ببینیم کسی موفق شده ثبت نام کنه؟!
بنده ساعت 12 به سايت مراجعه كردم و پرايد 131 با بازه زماني ارسال دعوتنامه در هفته چهارم آذر ثبت نام كردم. در ضمن اينترنت بنده هم اصلاً پر سرعت نبوده. لطفاً خبرهاي كذب را انتشار ندهيد.
از مردم تقاضا می‌شود به هیچ وجه خودرو نخرید و سلامت وامنیت جامعه آینده‌ی خود را تضمین کنید
پاسخ ها
امیر
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
اگر 100 میلیونم بشه بازم اینا حمله میکنن و میخرن
خلایق هرچه لایق
خنده داره.................. بلا نسبت خودتونین سایپایی ها.... هدف فقط فریب مردم و یه عده مسئول بی کفایت هست که بگن همه ی خودرو ها رو پیش فروش کردیم... بعدش هم از طریق واسطه ها همه رو دو برابر قیمت به مردم بدبخت قالب کنند....!!!..
فامیلی در سایپا دارم که در ثبت نام قبلی فقط 11 دستگاه سراتو و 20 دستگاه پراید نصیبش شد. این ثبت نام ها کلا کلاهبرداری است .خودروسازها در نادان فرض کردن مردم با صدا و سیما رقابت تنگاتنگی دارند.
ملت برای ثبت نام ارابه مرگ در صف انتظارند و چه غوغایی به راه انداخته اند. اندازه کوچکترین کشورهای منطقه یعنی قطر و بحرین و امارات هم نیستیم فقط کافی به ماشین های اونا نگاه کنیم و به ماشین های خودمون. این است ایران بزرگ که همیشه ازش دم میزنیم و باد توغب غب میندازیم . فقط میشه گفت واسه همه مون متاسفم.....
دروغ میگن. حتی یک نفر هم موفق به ثبت نام نشده است . اینم مثل دلارهای 4200 بالا خواهند کشید برای خودشون و یه آب خنک روش. خدایا نجاتمون بده. خدا ازشون نگذره که مطمئنا نخواهد گذشت.
سایپا بهتر هست تشکرشو بزاره موقع تحویل که مردم عصبانی خواهند بود
سایت time.ir زمان را نادرست نمایش می دهد. همچنین پس از کلی انتظار و موفق شدن به ثبت اطلاعات خود سیستم در صفحه ای که مربوط به اتصال به درگاه بانک است گیر می کند. کلاً سرکاری است.
پاسخ ها
بی باک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
باسلام درمورد ضفحه ای که مربوط اتصال به درگاه بانک وجود داشت حق باشماست ما ثبت نام کردیم ولی ثبت نهایی نشد تمام مشخصات فردیمان ثبت شده ولی هیچی دستمون رو نمی گیره این کلاهبرداری نیست ؟ حتی برام پیامک رمز عبور هم اومد که یعنی من یکی از ثبت نام کننده ها هستم ؟
هر چه برسرمان بيايد باز هم كم است
هر چه برسرمان بيايد باز هم كم است
پراید پراید پراید.آدمهای بی کفایت مملکت را ویران کردن.برا فرغون باید حمله کنیم
با این برنامه ریزیو مدیریتشون.
واقعا ظلم دارن می کنن
با اسم حمایت از تولید داخل پدر مردم رو دارن در میارن
خدا کنه برشکست بشن
اينها اگر قصدشان تقلب نبود اجازه ثبت نام به همه ميدادند بعد در حضور نماينده اداره بازرگاني قرعه كشي مي كردند و بعد يه فرصت كوتاه ميدادند تا پرداخت نهايي صورت گيرد
مطمئنا اين روش ثبت نام فرصت دادن به افراد خاص و بي احترامي به وقت ايرانيهاست
اگه کسی موفق شده بنویسه بیاد اینجا بگه ببینیم چند نفر تونستن
نمی بخشم مسئولینی رو که از بیت المال میلیاردها تومان رانت بخشیدن به این صنف.
اگر حمایت از تولیده دلیلتونه که میلیاردها بخشیدین به این ها پس چرا برای باقی صنایع اینقدر رانت و سوبسید محیا نکردید؟؟
مردم ساده را بگو که دل به گفته های این خودروسازان خوش کرده اند .
بنویس توهین سایپا به شعور ملت ایران. مردم عزیزلطفا سایپا را تحریم نماایید. چون دولت تعطیل است آقای روحانی خواب هست وزیر صنعت به ریش مردم میخددوووو به نظر می آید بعضی از دولتیها ماموریت دارن تا در ایران نارضایتی ایجاد نمایند. چرا کسی نیست رسیدگی نماید
بیا این جماعت انتظار مملکت گل و بلبل هم دارن... عین زامبی.... رفتن ماشین اشغال رو با همون قیمت بازار بخرن...
از ماست که بر ماست.....
خوب میومدن پیش ثبت نام میگردن و بعد قرعه کشی میکردن
متاسفم برای ملت دائم الصف
بنده که از ساعت 10 نشسته ام نتوانسته ام حتی یک مرحله هم جلو برم
اولا بایستی شرط نخریدن اینترنتی خودرو گذاشته میشد. ثانیا داشتن گواهینامه آن هم حداقل سه سال از تاریخ صدور آن گذشته باشد و سوم اینکه خریدار بیشتر از یک خودرو به نام خود نداشته باشد. اینطوری مصرف کننده واقعی مشخص میشد و دیگر بهانه هجوم نبود و مشخص بودن قیمت نهایی هم شرط یک معامله انسانی است. نه اینکه امروز یه پولی بده فردا اگه یک میلیارد شد بقیه پول را بده.
هرچه میکشیم ازدست این ملت است
من بعد از دو ساعت تلاش ساعت یک و ربع وارد سایت شدم و یک ساینا پیش خرید کردم.
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
به مرگ سلام کن!
چطوره که دو دقیقه قبل از شروع و 30 ثانیه بعد از شروع ثبت نام سایت به دلیل ترافیک بالا از دسترس خارج میشه ولی بعد از 30 ثانیه ترافیک سایت عادی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
ملت چقد هماهنگن
شرکت خودروسازی سایپا در این مرحله 50 هزار خودرو شامل محصولات خانواده سایپا 131، 132، 151 به‌همراه تیبا، ساینا و وانت نیسان را پیش‌فروش می‌کند.!!!!! واقعا این خودروهای بی کیفیت سایپا رو چرا می خرین ؟؟؟؟ حتی سرمایه گذاری روی این پراید خنده داره !!!!!!!!
اينم از اون سركارگداشتن ملته
ما هم از سایپا سپاسگزاریم.
کاملا مشخصه که سایتشون الکیه و دروغ میگن و هیچ ثبت نامی در کار نیست و مردم رو سرکار گذاشتن . نهایت ماشین ها میرن تو نمایندگی ها و همکاران و اشناها
مملکت رها شده
همش فیلمه .ثبت نامی در کار نیست
تابناک رسالت حق گوی وفشار به خودرو سازها رو کامل انجام نمیده
دروغه
اصل فروش به مصرف كننده دروغ و فريبكاري است.مديران ونمايندكي و دلالان برنده اين بازي بر سودند
من از صبح تا الان از سایت بیرون نیومدم، هر 15 دقیقه هم تیتر میزنه این مرحله به اتمام رسید
احتمالا ارواح دارن پیش خرید انجام میدن وگرنه ما که تا الان موفق به ثبت نام نشدیم
خسته شدیم
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
ماشالله چه پشتکاری هم برای خریدن فرغون داری!!! فردا نیای بگی چرا این اشغالها رو میدن دست ماها
امیر
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
بهمون گاری هم بدن 100 میلیون حقه شماها بیچارمون کردید
واقعا ما به دشمن نیاز نداریم...
ملت بی غیرت...
من ساعت ١٣:٥٩ وارد سايت شدم نوشت ثبت نام ساعت ١٤ تمام شد ساعت ١٤:١٥ مرحله بعد ثبت نام!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
حقته امثال شما هستن که باعث میشن این خودرو سازها هنوزم زنده باشن و فرغون بدن دست مردم
همش سرکاریه مرگ بر این مافیا
یعنی هیچیمون مثل هیچ جای دنیا نیست!همه مردم دنیا ماشینا به روز دنیارو با التماس کارخونه ها سوار میشن ما خودروهای از رده خارج جهانی رو با التماس باید بخریم
خاک تمام عالم بر سر این ملت
مرحوم گوبلز میگفت: دروغ هرچه بزرگتر باشه ، قابل باور تر میشه!
حالا هجوم ببرین و این فرغون ها رو بخرین بعدشم بگین اینم شد خودرو اینا آشغاله!!!! خب اگه اینا آشغاله یک سال هیچ خودرویی نخرین و با توجه به انبار های پر از خودروی این فرغن سازی ها باعث جمع شدن همیشگی این دوتا بشین
خلایق هرچه لایق...
ای مردن،هجوم بردید این هارو خریدید؟!!!
تا کی گول میخورید؟
الله لا یغیر قوم حتی یغیرو ما بانفسهم
خدا سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهد مگر اینکه خود مردم تغییر دهند...
شک نکنید دارند دروغ میگن
آقا بخدا ملت رو گیر آوردید. به هر قیمتی که دوست دارین میفروشین حداقل ملت رو مسخره نکنین. این چه وضعیه الکی وقت ملت رو می گیرید. لطفا اشاره کنید که فروش برای خودی ها مجاز هست تا نخودی ها برن دنبال کارشون. متاسفم خیلی
دعوا به سبک ایرانی اونم سر پراید
چه مردم خاك بر سري شديم واااااااااااااي وااسفا وامصيبتا..... تنها راهي كه ميشد اين لگنها رو به مردم غالب كنن
واقعا خاک بر سر ما ملت بدبخت
اینطوری بار اومدیم
منم یه ساینا ساعت و نیم خریداری کردم اما بعد اون چند بار برای برادرم خواستم بخرم تو درگاه پرداختش دچار مشکل شدم تا این ساعت یعنی هر یه ربع وارد میشم اما هنگام پرداخت وجه بالا نمیاد و انگار ثبت نامی نشده
به خدا قسم از ساعت 10 صبح در همان ثانیه اول خرید را می زدم رفرش می کردم هشدار می داد ظرفیت تکمیل شد اخه در عرض یک ثانیه
اگه اطلاعات را پر کنی حداق 2 یا 3 دقیقه طول می کشه چجوری اینا در عرض یم ثانیه اعلام می کنند ظرفیت تکمیل شده به نظر من یک شو هست و می خواهند از این طریق مردم را بازیچه قرار دهند و اگرم قراره ثبت نام بشه خودشان و نماینگی هایشان ثبت نام کردند تا قیمت ها را در بازار آزاد ببرند بالا
و قیمت دست اینا باشد چرا خرید و فروش حواله را محدود به یک سال نکردند تا اینکه فقط مصرف کننده ها ثبت نام کنند نه اینکه بخاطر معامله ثبت نام کنند ولی به نظر من الان وقتشه که مجلس و قوه قضاییه وارد عمل بشه و از واگذاری و انتقال سند و شماره به مدت مثلا 18 ماه ممانعت بعمل آورد دولت را نگفتم زیرا یک درصد تاثیر نداره
چقدر بدبخت و حقیر و پستیم خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااک بر سر ما
اين توهين، تحقير و تحميق حقمونه
هیچ ثبت نامی برای مردم عادی در کاد نبود . همش کلک هست
مردم ایران؛ پول ندارند برای رفع مشکلات اقتصادی به وجود آمده از کشور فرار کنند، برای همین دنبال خریدن یک پراید و به لقاء الله پیوستن، هستند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان