بازدید 1983

سرپرست دانشگاه اردکان منصوب شد

کد خبر: ۸۳۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 05 September 2018

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست دانشگاه اردکان را منصوب کرد.

به گزارش مهر، به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی، فاطمه بهجتی اردکانی را به سمت «سرپرست دانشگاه اردکان» منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب به بهجتی اردکانی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه اردکان منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

فاطمه بهجتی متولد اردکان و دارای تحصیلات در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به ترتیب در رشته های علوم تربیتی و برنامه ریزی آموزشی است.

وی دوره دکتری تخصصی خود را در رشته برنامه ریزی درسی گذرانده و تا کنون در دانشگاه اردکان در سمت های اجرایی نظیر مدیر گروه روانشناسی، مشاوره و مطالعات و معاونت اداری و مالی فعالیت داشته است.

وزیرعلوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات علی نصیری طوسی، رئیس سابق دانشگاه اردکان در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل