بازدید 2445
۱

سهمیه ایثارگران برای کنکور ۹۷ تغییری نکرد

کد خبر: ۸۳۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ 03 September 2018

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن توضیح عدم تغییر در سهمیه ایثارگران برای کنکور ۹۷، گفت: بررسی طرح تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد نخستین دستور کار کمیسیون مجلس بود.

به گزارش دانشجو، میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تشریح جلسه امروز ۱۱ شهریورماه، گفت: بررسی طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی نخستین دستور کار کمیسیون آموزش بود در این راستا متقاضیان تحقیق و تفحص با حضور در کمیسیون دلایل خود را برای این طرح مطرح کردند.

افت سطح کیفی و گسترش بی‌حساب دانشگاه‌های آزاد از دلایل متقاضیان تحقیق و تفحص

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دلایل متقاضیان تحقیق و تفحص، افزود: افت کیفی، گسترش بی‌حساب این دانشگاه، استفاده از بازنشستگان و.. ازجمله دلایل این افراد برای تحقیق و تفحص بود، اما از آنجا که تهرانچی در نخستین روز‌های کاری خود به سر می‌برد با عذر موجه نتوانست در کمیسیون حاضر شود بنابراین مقرر شد پس از تعطیلی مجلس نخستین جلسه کمیسیون با حضور سرپرست دانشگاه آزاد و همکاران ایشان برای بررسی این موضوع برگزار و تصمیمات لازم در این رابطه گرفته شود.

تغییر در سهمیه ایثارگران به کنکور امسال نمی‌رسد

وی با بیان اینکه در دومین دستور کار کمیسیون سهمیه ایثارگران در کنکور مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: از آنجایی که از نظر زمانی تغییر در سهمیه ایثارگران به کنکور امسال نمی‌رسد نیازی به عجله نیست؛ سازمان سنجش موظف شد تا پایان مهر ماه با در نظر گرفتن تمامی نظرات و طرح‌ها سهمیه و حد نصاب مناسب ایثارگران در کنکور را به کمیسیون ارائه دهد تا برای سال‌های آتی تصمیمات لازم اتخاذ شود.

سهمیه ایثارگران در کنکور سال ۹۷ همانند سال گذشته اعمال می‌شود

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: سهمیه ایثارگران در کنکور سال ۹۷ همانند سال گذشته اعمال می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برای کنکور 97 یا 98؟؟؟؟ تاریخ انتشار خبر شهریور 97 چجوری میشه؟؟؟؟؟ کنکور 97که تیر برگزار شد و تموم شد. توضیح میدین لطفا؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار