بازدید 9128

کتک خوردن ولی دانش‌آموز از کارکنان بینایی سنجی!

کد خبر: ۸۲۸۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ 28 August 2018

روزنامه اعتماد نوشت: چند روز پیش یکی از اقوام ما که فرزندش را برای بینایی‌سنجی پیش از ورود به دبستان به محلی که آموزش و پرورش اعلام کرده، برده بود؛ مورد توهین و سپس ضرب و شتم یکی از اعضای گروه بینایی‌سنجی قرار گرفت.

به‌ طوری که علاوه بر شکستن دندان و پاره شدن لب و زخمی شدن داخل دهانش، به کمر او نیز آسیب جدی وارد شده است. این ماجرا در یکی از مدارس شهر صایین‌قلعه از توابع استان زنجان اتفاق افتاده است. واقعا تا کی باید شاهد این ‌همه بی‌حرمتی به شهروندان باشیم؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۹
الکی جو ندین داستان رو کامل بیان کنین اگر اینجور بود که این طرف باید هر روز یکی رو میزد خب حتما یه درگیری پیش اومده شاید حق با کارماند باشه
پاسخ ها
میلاد حمیدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
اون کارمند خودش در سلامت سنجی روانی مردود هست و باید برکنار شود هیچ دلیلی توجیه نمیکند که کسی مرتکب خشونت شود اون هم در سیستم آموزشی و درمانی و ... در هر صورت باید اون کارمند رو ادب کنن اون بنده خدا هم که صدمه دیده حیثیتش جلوی بچش و خانوادش رفته و اون بچه هم ضربه روحی دیده و تا عمر داره از مدرسه میترسه و فراری میشه و این خسارت ها رو باید اون مسئول بی مسئولیت بده. کاش میشد اینجور آدما رو ادب کرد حداقل به لحاظ قانونی
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
دقیقا ... مگه کارمنده شهروند محسوب نمیشه؟ چرا یکجانبه قضاوت میکنید؟ اصلا شاید ولی دانش آموز خودش شروع کرده ولی زورش نرسیده!
آراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
با "شاید" ها فتوا ندین
اتفاقی نیافتاد تکذیب میکنیم-مگه حقوق شهروندی داریم کیه که گوش بده و انجام بده
شاید یکی از خاطره انگیز ترین لحظات تا آخر عمر برای هر فرد همین روز باشه که متأسفانه در این ماجرا، شد خاطره ناخوشاندی برای آن کودک!!!
اینقدر کارکنان و کارمندان را شماتت نکنید.

کارمند اداری تا وقتی که دچار محذوریت و تنگنا نباشد، کار غیر معقول انجام نمی دهد.

باید دید آن ولی دانش آموز، چه کار غیر معمول و نادرستی انجام داده که کارمند خدوم را ناچار به واکنش کرده.

مگر کارمند مرض دارد بی دلیل کسی را بزند توی این اوضاع هیرو ویر مملکت؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
مثلا چیکار کرده که اینجور کتک خورده ؟؟؟
آراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
خیلی مهربونی به خدا
متاسفم که فرزندان ما باید در چنین سیستمی تحصیل کنند...بنده خودم دخترم را در دبستان ... شیراز جهت تست سلامت ورود به دبستان بردم و صحنه هایی مشاهده کردم که جای تاسف داشت
به بچه ها ی 5تا6ساله مثال گوسفند برخورد می شد
فردی که خودش دچار لکنت زبان بود تست شنوایی و گفتاری از کودکان می گرفت
مدیر مدرسه (مثلا بهترین در شیراز) از احوالپرسی با دختر خاله هاش و جوابگویی به موبایل فرصت سرخاراندن نداشت
دستگاه کارتخوان مسخره مدرسه ساعتی یک واریز انجام می داد
متاسفم که تست سلامت فقط فقط جهت گرفتن 25هزار تومان از والدین بینواست و کاسبی آموزش و پرورش
به اقوامت بگو ماجرا را کامل شرح بده ببینیم چی شده
با سلام
متاسفانه بررسی های سلامت سنجی پیش دبستانی که آموزش و پرورش متولی ان است، با کادری اجرا می شود که گاها خود این افراد نیاز به سلامت سنجی دارند، پسرم را اخیرا برای سلامت سنجی به این مراکز بردم(شهرستان بناب از استان اذربایجان شرقی)، اولا پچه 6 ساله را تنهائی بردن داخل یک اتاق در بسته با یک آقای که از او سوالاتی بپرسد، این جلسه حدود 20 دقیقه طول کشیده و با حالت گریان فرزندم از حلسه خارج شده است، اولا نگران اتفاقات احتمالی رخ داده در این جلسه بودم، در ثانی سوالاتی که از بچه برسیده اند بسیار مضحک و تامل برانگیز است، مثلا پرسیدن که از 1 تا 30 را بشمار و بعد بهش گفتن حالا برعکس از 30 تا 1 را بشمار، آیا خود این فرد نیاز به سلامت سنجی ندارد؟؟!!
آیا آموزش و پرورش می داند پرسنل آنها در این مراکز سلامت سنجی چی می کننند؟، و به چه صورت با والدین و بچه ها ی 6 ساله برخورد می کنند؟، آیا می داند که خانواده ها چه استرسی را متحمل می شوند؟ و گاها به بچه خردسال انتقال می دهند؟
فرایند
پاسخ ها
علیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
برای اطلاع همگان عرض کنم بینایی سنجی به کارمندان آموزش و پرورش ربطی ندارد - نیرو هایش هم آزاد تهیه می شوند که بعضا آموزش لازم ندیده اند
آراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
عزیز من اینها تست هوش و روانشناسی است و خندخ دار هم نیست. عزیزانی هم که مثبت می دهند، تفکرشان در همین حد است؟
سلام. این خبر بسیار غیر حرفه ای و ناقص است. باید هر دو طرف حضور داشته باشند و کل ماجرا روشن شود تا بتوان قضاوت درستی در مورد آن داشت.
چرا منو کسی کتک نمیزنه این همه هم اداره جات میرم بابا منم بزنین کمرم بشکنه خوب .چرا بچه من بعد از تست گریان بیرون نیامد .چرا تستر های بچه من خانم بودند .چرا با بچه من مثل گوسفند برخورد نمیشد ..و.....
هر عملی عکس العملی داره ی طرفه نمیشه قضاوت کرد ...
صرفنظر از اینکه چه کسی مقصر ماجراست و شروع کننده بوده است ، یک لحظه جای طفلی باشد که ناظر کتک کاری پدرش است و احیانا کتک خوردنش را تماشا میکند . آموزش قبل از دبستانی که هیچگاه فراموش نخواهد کرد
مرگ بر نادانی و جهل
باسلام
سال گذشته برای سنجش بینایی دختر 5 ساله ام به یکی از مراکز معرفی شده در شهرستان رباط کریم مراجعه کردم
وضعیت از این قرار بود :
1- ساختمان کوچک با راه پله ای باریک که مردم همراه با فرزندانشان از پله اول تا پله آخر در طبقه دوم و پاگرد ورودی اتاق معاینه و داخل اتاق معاینه ، منتظر بودند.
2- خانواده هایی که تازه از راه می رسیدند می بایست از بین این جمعیت عبور کرده و دفترچه بیمه فرزند دلبند شان را به همان اتاق معاینه طبقه دوم تحویل دهند.
3- برای ساده شدن فرایند معاینه حتی دادن شماره ( نوبت ) هم پیش بینی نشده بود.
با توجه به بی نظم بودن فضا از حراست بهزیستی که در ساختمان کناری بود کمک خواستیم ، و خواهش کردیم یکی از عوامل اداری و یا خدماتی برای دادن نوبت و نظم دادن به فضا گمارده شود ، فرمودند موضوع به بخش خصوصی واگذار شده خودشان تامین نیرو کنند.
در نهایت چون برای خودم و خانواده ام احترام قائل بودم ، از یکی از مطب های چشم پزشکی وقت گرفتم و با کمال ادب به کار من رسیدگی شد.
سوال اینجاست : آیا خدمت رسانی با تحقیر و توهین به مردم همخوانی دارد.؟ آیا امکان برخی هماهنگی های کوچک برای انجام خدمت رسان میسر نیست . ؟
با کمال احترام عرض می کنم اگر کسی ذره ای برای خانواده خود احترام قائل هست نباید در چنین فضاهایی دنبال دریافت خدمت باشد.
با تشکر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار