بازدید 1633

رقابت دانشجویان پسر در ۱۲ رشته ورزشی

کد خبر: ۸۲۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ 26 August 2018

در ادامه برگزاری مسابقات سیزدهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت، روز گذشته (شنبه) در نوبت صبح و عصر در ۱۲ رشته ورزشی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات سیزدهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت روز گذشته (شنبه) در ۱۲ رشته ورزشی در سالن‌های مجزا در تبریز پیگیری و نتایج این مسابقات مشخص شد.

براساس این گزارش، رشته‌های ورزشی گروهی فوتبال، والیبال و بسکتبال جزو رشته‌های ورزشی المپیاد است که از روز نخست بازی‌ها، آغاز و تا روز آخر برگزاری مسابقات ادامه دارد. مسابقات فوتبال این دوره از المپیاد در دو سالن ورزشی رازی و سپاه عاشورا برگزار می‌شود.

همچنین مسابقات دو رشته تنیس روی میز و بدمینتون از روز جمعه به ترتیب در سالن کوثر و سالن منظریه دانشگاه فنی و حرفه ای تبریز برگزار شد.

بنابر این گزارش مسابقات شطرنج این دوره از المپیاد نیز که از روزهای گذشته آغاز شده است تا روزهای پایانی المپیاد ادامه خواهد داشت. مسابقات شطرنج سیزدهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می‌شود. شش رشته ورزشی تیراندازی، شنا، دوومیدانی، کاراته، تکواندو و کشتی هم، از جمله رشته هایی هستند که از روز گذشته (شنبه) مسابقات خود را آغاز کردند.

به گزارش مفدا، علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاع از نتایج این مسابقات به نشانی اینترنتی http://yon.ir/vkuqe مراجعه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر